Szwabskie sku......o

Data: 2009-11-09 11:05:14
Autor: Marek
Szwabskie sku......o
Wlasnie zaczela przemowienie Clintonowa...
Zaczela mowic o  znaczeniu obalenia muru dla calego Swiata i przeszla
do poczatkow: od Stoczni Gdanskej, gdzie sie to
zaczelo...i....wtedy...   ARD - pierwsza stacja telewizi
niemieckiej...przerwala transmisje !!!

Co za chamstwo !!!

Data: 2009-11-09 11:08:06
Autor: Tzva Adonai
Szwabskie sku......o
On 9 Lis, 20:05, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

Co za chamstwo !!!

http://www.youtube.com/watch?v=m6ThrRAm6hg

Data: 2009-11-09 12:36:59
Autor: Kultur
Szwabskie sku......o
[...]

przerwali, bo dochodzila godz. 20:00 i rozpoczynal sie dziennik na ARD
(pierwszym programie niemieckiej telewizji)

a chamstwo jest wtedy, kiedy ubliza ARD, bo sie nie chce samemu
przelaczyc na ZDF (drugi program niemieckiej telewizji), gdzie
wystepowali jeszcze, m.in.: "Rzerzy" Buzek i eManuel Bar rosso

Data: 2009-11-09 12:43:16
Autor: Marek
Szwabskie sku......o
On 9 Lis, 21:36, Kultur <kul...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przelaczyc na ZDF (drugi program niemieckiej telewizji), gdzie
wystepowali jeszcze, m.in.: "Rzerzy" Buzek i eManuel Bar rosso

To powiedz, co dalej mowila Clintonowa...ty...kulturny...czlowieku...

Data: 2009-11-10 00:34:29
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:066efd17-ba24-46cd-b6dd-550975eed6b1j24g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

wystepowali jeszcze, m.in.: "Rzerzy" Buzek i eManuel Bar rosso

To powiedz, co dalej mowila Clintonowa...ty...kulturny...czlowieku...

Ich bin eine Berlinerin?

boukun

Data: 2009-11-09 20:15:44
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:1fd4a05e-5488-457b-a791-fa3fdc7b9fb3g31g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

No i dobrze, od stoczni gdanskiej sie zaczelo (i  nie, od Lublina i przyspawanego pociagu do torów z szynka w puszkach po farbie na olimpiade do Moskwy), ale na 13 grudnia 1981 roku sie polska wolnosc skonczyla. U nas byla targowica i grabiez narodu przez 20 lat, tam naród dostawal caly czas zastrzyk, zbudowano cale Niemcy wschodnie najnowoczesniejsza infrastruktura powstala i najlepsze technologie na wschód Niemiec poszly, jakie w zachodniej czesci malo gdzie maja...

A my jestesmy niewolnikami we wlasnym kraju, z którymi nikt na swiecie sie nie liczy. Najwieksze dziadostwo w Europie jest w zniewolonej Polsce...

boukun

Data: 2009-11-09 20:19:18
Autor: Piotr
Szwabskie sku......o
Dnia Mon, 9 Nov 2009 20:15:44 +0100, boukun napisał(a):

A my jestesmy niewolnikami we wlasnym kraju, z którymi nikt na swiecie sie nie liczy. Najwieksze dziadostwo w Europie jest w zniewolonej Polsce...

Nu, i jeszcze jakby tego było mało, mamy liczną rzeszę wałkuństwa, które
pasożytuje na tych, którym się jeszcze chce robić. Kombinując, wyłudzając i
kradnąc, co się da i gdzie się da.
Piotr

Data: 2009-11-09 20:26:36
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v6jzkwrjm54n.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś największy pasożyd na grupie, który od rana do wieczora nic nie robi tylko ślęczy i trzepie się przed monitorem, tłucze jak zwykle te swoje prymitywne pyskówki z nudów... Nie chcesz o chuju tym razem pogadać głupi Piotrusiu?

boukun

Data: 2009-11-09 20:32:21
Autor: Piotr
Szwabskie sku......o
Dnia Mon, 9 Nov 2009 20:26:36 +0100, boukun napisał(a):

[...]

I znowu konfabulujesz, tak socjopatycznie... Pewnie inaczej nie umiesz
bido. Ale...
Popatrz, swoje dziś zarobiłem, a ty głupiutka hałsfrał?
Piotr
PS. O "chuju" geju, to ty sobie pogadaj z Willym, albo innymi pedziami,
znajdziecie wspólny język.

Data: 2009-11-09 20:37:35
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13ydv6fv8yr6k$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś powie nam teraz co swoje dzisiaj zarobił, jak i ile? To jaką pracę wykonałeś dzisiaj głupi Piotrusiu poza prymitywnymi pyskówkami na psp z miłości?

Ta "praca" to z zamiłowania czy z przymusu upośledzeniowego?
O pracy zdaje się coś zagadałeś tym razem głupi Piotrusiu, przypomnij sobie...

Data: 2009-11-09 20:41:37
Autor: Piotr
Szwabskie sku......o
Dnia Mon, 9 Nov 2009 20:37:35 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Już dziś zaczynasz mnie nudzić wałkun, spierdalaj...

Data: 2009-11-09 20:44:19
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:nue6qeu8uc37.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Było do przewidzenia głupi Piotrusiu, bo każdy prymityw tak kończy, jak zaczyna...

boukun

Data: 2009-11-09 20:49:03
Autor: Piotr
Szwabskie sku......o
Dnia Mon, 9 Nov 2009 20:44:19 +0100, boukun napisał(a):

Było do przewidzenia głupi Piotrusiu, bo każdy prymityw tak kończy, jak zaczyna...

Tak, tak, spierdalaj...

Data: 2009-11-09 20:51:38
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:160nab80j5ye1$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 9 Nov 2009 20:44:19 +0100, boukun napisał(a):

Było do przewidzenia głupi Piotrusiu, bo każdy prymityw tak kończy, jak
zaczyna...

Tak, tak, spierdalaj...

Ale zdaje się głupi Piotrusiu, że chciałeś się tu publicznie pochwalić ile i gdzie zarabiasz i jak? Po godzinach "pracy" na psp, he, he...

boukun

Data: 2009-11-09 20:20:08
Autor: matador
Szwabskie sku......o
Marek pisze:
[...]

To Baraka tyĹź Niemiaszki nie zobaczyli? A fe !!!

matador.

Data: 2009-11-09 11:42:07
Autor: Marek
Szwabskie sku......o
On 9 Lis, 20:20, matador <mata...@neostrada.pl> wrote:
Marek pisze:

> [...]
> do poczatkow: od Stoczni Gdanskej, gdzie sie to
> zaczelo...i....wtedy...   ARD - pierwsza stacja telewizi

To Baraka tyż Niemiaszki nie zobaczyli? A fe !!!

matador.

Chamstwem jest przerywanie przemowienia V-ce Prezydenta USA  !!!
przez Szwabow, ktorzy  niedawno temu, zaslugiwali tylko na kopa w
dupe .

Data: 2009-11-09 20:42:07
Autor: Polok_prawdziwy
Szwabskie sku......o
Marek wrote:

[...]

Aco, zradości i egzalcyzmu chciołeś siem spuscać, cyjak...!?

Data: 2009-11-09 11:57:55
Autor: Marek
Szwabskie sku......o
On 9 Lis, 20:42, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Marek wrote:
> [...]
> niemieckiej...przerwala transmisje !!!

> Co za chamstwo !!!

Aco, zradości i egzalcyzmu chciołeś siem spuscać, cyjak...!?

Daleki jestem od tego, zeby to robic przy takich okazjach...
Ale...Szwaby, ktore olewaja Ameryke...to jest, k...wa
niebezpieczne ...!!!

Data: 2009-11-09 23:06:04
Autor: Polok_prawdziwy
Szwabskie sku......o

Marek wrote:
> [...]

Daleki jestem od tego, zeby to robic przy takich okazjach...
Ale...Szwaby, ktore olewaja Ameryke...to jest, k...wa

Ajo siem ciesem...!

- noreście skońcy siem babcisranie tym kołbojom....

PS - a upsedzem twojom ripastem i powim ci, ze wolem pozodnego kokleta,
piwko i "Moskiewskaja", niźli humburgera, dżojnta i colacolem...

Data: 2009-11-09 21:11:57
Autor: cytryna
Szwabskie sku......o
[...]

No i mamy namacalny dowód uwielbiania Mędrca Europy przez Niemców.Jak się pokazuje to zaraz przerwa w transmisji,tylko mur z domina mógł popychać i Danke - Herr Walesa. A down Warzywny tryska radością najadłszy się wieści
z GWna - czosnkowy gentleman.

Data: 2009-11-10 04:27:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Szwabskie sku......o
Marek wrote:

[...]

To jest chamstwo?

Chamstwo to jest to, że sarakozy co go żona bruni powiedział, że upadek muru
berlińskiego przyniósł wolność Polsce, Czechom i innym krajom Europy
Wschodniej.
Szkoda tylko, że to Węgier. Ale coż? Węgier to Węgier. ;)
--
Pit

Data: 2009-11-10 09:36:41
Autor: boukun
Szwabskie sku......o

Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:hdam9k$fhv$1news.onet.pl...
Marek wrote:

[...]

Żydzi Europy na swój sposób pojmują wolność...

boukun

Szwabskie sku......o