Szwabskie sku......o

Data: 2009-11-09 20:42:07
Autor: Polok_prawdziwy
Szwabskie sku......o
Marek wrote:

Wlasnie zaczela przemowienie Clintonowa...
Zaczela mowic o  znaczeniu obalenia muru dla calego Swiata i przeszla
do poczatkow: od Stoczni Gdanskej, gdzie sie to
zaczelo...i....wtedy...   ARD - pierwsza stacja telewizi
niemieckiej...przerwala transmisje !!!

Co za chamstwo !!!

Aco, zradości i egzalcyzmu chciołeś siem spuscać, cyjak...!?

Data: 2009-11-09 11:57:55
Autor: Marek
Szwabskie sku......o
On 9 Lis, 20:42, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:
Marek wrote:
> [...]
> niemieckiej...przerwala transmisje !!!

> Co za chamstwo !!!

Aco, zradości i egzalcyzmu chciołeś siem spuscać, cyjak...!?

Daleki jestem od tego, zeby to robic przy takich okazjach...
Ale...Szwaby, ktore olewaja Ameryke...to jest, k...wa
niebezpieczne ...!!!

Data: 2009-11-09 23:06:04
Autor: Polok_prawdziwy
Szwabskie sku......o

Marek wrote:
> [...]

Daleki jestem od tego, zeby to robic przy takich okazjach...
Ale...Szwaby, ktore olewaja Ameryke...to jest, k...wa

Ajo siem ciesem...!

- noreście skońcy siem babcisranie tym kołbojom....

PS - a upsedzem twojom ripastem i powim ci, ze wolem pozodnego kokleta,
piwko i "Moskiewskaja", niźli humburgera, dżojnta i colacolem...

Szwabskie sku......o