Szwagier i kolizja

Data: 2011-11-21 10:05:20
Autor: Wangog
Szwagier i kolizja
Witam

W sobote szwagier przytarl mi drzwi od strony kierowcy. Wgniecenie i slad jest na kilkanascie centymetrow. Oczywiscie moge sprawe zalatwic polubownie, ale nie bede od niego ciagnal tyle pieniedzy ile moge dostac z jego ubezpieczenia. On ma AC wiec spoko.
I teraz pytanie. Czy jego ubezpieczyciel (Warta) nie bedzie podejrzewac ze to proba wyludzenia pieniedzy od niego? Sprawe troche komplikuje kwestia ze na drzwiach obok jest troche rdzy, ktora bym przy okazji usunal, bo bede chcial naprawic szkode.
Mamy inne nazwiska, inny adres zameldowania, innego ubezpieczyciela.
Rzecz sie stala na dzialce, nie bylo zadnych kamer czy swiadkow.

Pozdrawiam
Wangog

Data: 2011-11-21 10:11:16
Autor: Jacek
Szwagier i kolizja
Opisz zgodnie z prawdą, jak było. Możesz też zrobić zdjęcia.
Nie ma znaczenia, szwagier, czy nie. LiczÄ… siÄ™ fakty.
Na zgłoszenie szkody z OC masz bodajże 30 dni.
Świadkowie też nie są konieczni, ani policja.
Jacek

Data: 2011-11-21 09:20:23
Autor: AZ
Szwagier i kolizja
On 2011-11-21, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> wrote:

Na zgłoszenie szkody z OC masz bodajże 30 dni.

Mala korekta - na zgloszenie szkody z OC masz 3 lata, to ubezpieczyciel
ma obowiazek zlikwidowac szkode w ciagu 30 dni.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-21 12:50:43
Autor: J.F
Szwagier i kolizja
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jad54n$2cs$8@node2.news.atman.pl...
On 2011-11-21, Jacek <niematakiegonumer@gmail.com> wrote:
Na zgłoszenie szkody z OC masz bodajże 30 dni.

Mala korekta - na zgloszenie szkody z OC masz 3 lata, to ubezpieczyciel
ma obowiazek zlikwidowac szkode w ciagu 30 dni.

Jednakowoz im wczesniej tym lepiej.
3 lata to dla tych co leza w szpitalu bez przytomnosci lub bez mozliwoasci poruszania sie :-)

J.

Data: 2011-11-21 10:51:07
Autor: Myjk
Szwagier i kolizja
Mon, 21 Nov 2011 10:11:16 +0100, Jacek
Nie ma znaczenia, szwagier, czy nie. LiczÄ… siÄ™ fakty.

Ja bym jednak pominÄ…Å‚ ten fakt przy zeznaniach.
Ot, wjechał przy manerowaniu na parkingu taki a taki...

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-21 11:11:08
Autor: Myjk
Szwagier i kolizja
Mon, 21 Nov 2011 10:05:20 +0100, Wangog
[...]

To się i tak nie uda. TU obetnie za tę starą rdzę pewnie z 50% jęsli
stwierdzą, że jest stara. Mnie wjechali w bok ostatnio (prawy tylny
błotnik) -- wcześniej był uszkodzony zderzak z tyłu (drzwi od bramy mi się
przymknęły), tyle że po przeciwnej stronie i też mi potrącili malowanie
zderzaka 50% w dół.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-11-21 19:37:26
Autor: Przemysław Czaja
Szwagier i kolizja

Użytkownik "Wangog"

z jego ubezpieczenia. On ma AC wiec spoko.
I teraz pytanie. Czy jego ubezpieczyciel (Warta) nie bedzie

Dobrze się zastanówcie co chcecie zrobić, bo przyszłoroczna składka może przypadkiem szwagra oszołomić

Data: 2011-11-21 19:43:15
Autor: J.F
Szwagier i kolizja
Użytkownik "PrzemysÅ‚aw Czaja"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
Użytkownik "Wangog"
z jego ubezpieczenia. On ma AC wiec spoko.
I teraz pytanie. Czy jego ubezpieczyciel (Warta) nie bedzie

Dobrze się zastanówcie co chcecie zrobić, bo przyszłoroczna składka może przypadkiem szwagra oszołomić

Z tym ze to juz 10 letnie auto, w razie oszolomienia mozna po prostu z AC zrezygnowac ..

J.

Data: 2011-11-21 19:47:56
Autor: Przemysław Czaja
Szwagier i kolizja

Użytkownik "J.F"

Z tym ze to juz 10 letnie auto, w razie oszolomienia mozna po prostu z AC zrezygnowac ..

Nauczysz mnie jak naprawić własne auto z czyjegoś AC?
:-)

Data: 2011-11-21 19:50:19
Autor: Lewis
Szwagier i kolizja

Użytkownik "J.F"

Z tym ze to juz 10 letnie auto, w razie oszolomienia mozna po prostu z
AC zrezygnowac ..

Nauczysz mnie jak naprawić własne auto z czyjegoś AC?
:-)

Ale szwagier pewne straty pewnie też poniósł i chodzi o naprawę z AC auta szwagra ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Szwagier i kolizja