Szwagier i kolizja

Data: 2011-11-21 11:11:08
Autor: Myjk
Szwagier i kolizja
Mon, 21 Nov 2011 10:05:20 +0100, Wangog
I teraz pytanie. Czy jego ubezpieczyciel (Warta) nie bedzie podejrzewac ze to proba wyludzenia pieniedzy od niego? Sprawe troche komplikuje kwestia ze na drzwiach obok jest troche rdzy, ktora bym przy okazji usunal, bo bede chcial naprawic szkode.

To się i tak nie uda. TU obetnie za tę starą rdzę pewnie z 50% jęsli
stwierdzÄ…, ĹĽe jest stara. Mnie wjechali w bok ostatnio (prawy tylny
błotnik) -- wcześniej był uszkodzony zderzak z tyłu (drzwi od bramy mi się
przymknęły), tyle że po przeciwnej stronie i też mi potrącili malowanie
zderzaka 50% w dół.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player