Szwagier i kolizja

Data: 2011-11-21 19:37:26
Autor: Przemysław Czaja
Szwagier i kolizja

Użytkownik "Wangog"

z jego ubezpieczenia. On ma AC wiec spoko.
I teraz pytanie. Czy jego ubezpieczyciel (Warta) nie bedzie

Dobrze się zastanówcie co chcecie zrobić, bo przyszłoroczna składka może przypadkiem szwagra oszołomić

Data: 2011-11-21 19:43:15
Autor: J.F
Szwagier i kolizja
Użytkownik "PrzemysÅ‚aw Czaja"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Z tym ze to juz 10 letnie auto, w razie oszolomienia mozna po prostu z AC zrezygnowac ..

J.

Data: 2011-11-21 19:47:56
Autor: Przemysław Czaja
Szwagier i kolizja

Użytkownik "J.F"

Z tym ze to juz 10 letnie auto, w razie oszolomienia mozna po prostu z AC zrezygnowac ..

Nauczysz mnie jak naprawić własne auto z czyjegoś AC?
:-)

Data: 2011-11-21 19:50:19
Autor: Lewis
Szwagier i kolizja

Użytkownik "J.F"

Z tym ze to juz 10 letnie auto, w razie oszolomienia mozna po prostu z
AC zrezygnowac ..

Nauczysz mnie jak naprawić własne auto z czyjegoś AC?
:-)

Ale szwagier pewne straty pewnie też poniósł i chodzi o naprawę z AC auta szwagra ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Szwagier i kolizja