Szwagropol nie lubi rowerow

Data: 2015-01-28 03:45:18
Autor: Titus Atomicus
Szwagropol nie lubi rowerow
Witam,
Ze strony Szwagropolu (firmy autobusowej obslugujacej m.in. polaczenie Krakow - Zakopane):
"Czy mozna przewozic rower?
Zgodnie z regulaminem firmy w autobusach nie wolno przewozic rowerow. Rower nie jest bagazem tylko srodkiem lokomocji."
http://www.szwagropol.pl/pl/linie-autobusowe/dla-podroznych/#7
No, a wrotki, hulajnogi? W sumie to nogi tez sluza do przemieszczania. Co za durna uwaga :-(
--
TA

Data: 2015-01-28 08:15:52
Autor: ToMasz
W dniu 28.01.2015 o 03:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

o ile ja wiem,  możesz przewozić rower, ale niesprawny. Np z wyjętym przednim kołem. ale raczej musisz kupić bilet za dodatkowy bagaż
ToMasz

Data: 2015-01-28 22:56:47
Autor: Titus Atomicus
Szwagropol nie lubi rowerow
In article <maa2a7$s86$1@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

> [...]
o ile ja wiem,  możesz przewozić rower, ale niesprawny. Np z wyjętym przednim kołem. ale raczej musisz kupić bilet za dodatkowy bagaż
A dzwonek moge zdjac?
Tomaszu, nie oslabiaj mnie :-(
Jak sobie zalozysz firme autokarowa i taki zapis dasz w regulaminie to ok.
Co do Szwagropolu, to kretynskie jest to uzasadnienie przepisu, rodem z 'Misia'. Przeciez nikt nie chce im jezdzic rowerem po autobusie.
--
TA

Data: 2015-01-28 23:11:14
Autor: ToMasz
Szwagropol nie lubi rowerow

Tomaszu, nie oslabiaj mnie :-(

tak sprawę traktuje kzkGop. możesz tramwajem/autobusem transportować dowolną (dającą się przenieść przez jedną osobę jednym kursem) ilość części rowerowych. koła ramę, siodło kierownice, cały sprwny rower nie. jeśli rower nie nadaje się do jazdy, jest nowo kupiony, najlepiej jeszcze opakowany katronem - spoko. JAk masz kask, majty z pampersem, buty spd.. i rower - będziesz mial problemy.

Data: 2015-01-29 03:23:29
Autor: Titus Atomicus
Szwagropol nie lubi rowerow
In article <mabmp3$juf$1@dont-email.me>,
> [...]

tak sprawę traktuje kzkGop. możesz tramwajem/autobusem transportować dowolną (dającą się przenieść przez jedną osobę jednym kursem) ilość części rowerowych. koła ramę, siodło kierownice, cały sprwny rower nie. jeśli rower nie nadaje się do jazdy, jest nowo kupiony, najlepiej jeszcze opakowany katronem - spoko. JAk masz kask, majty z pampersem, buty spd.. i rower - będziesz mial problemy.

Aha.
To moze jeszcze wytlumaczysz, dlaczego prywatna firma autobusowa, dzialajaca zreszta w Malopolsce mialaby sie stosowac do regulaminu jakiegos Gornoslaskiego Zwiazku Komunalnego (czy jakos tak)?
:-(
To moze od razu niech sie stosuja do regulaminu Zarzadu Transportu Miejskiego? Taki obowiazuje w komunikacji miejskiej w Warszawie.
Nie uwierzysz, ale tutaj mozna wozic w autobusach, tramwajach i metrze bez zadnych cyrkow. Na dodatek bezplatnie.
--
TA

Data: 2015-01-29 08:13:51
Autor: ToMasz
Szwagropol nie lubi rowerow

To moze jeszcze wytlumaczysz, dlaczego prywatna firma autobusowa,

nie muszą, podałem tylko przykład.
Natomiast zadzwoń do nich i zapytaj co z bagażem wiekości roweru?

ToMasz

PS
Albo olej i korzystaj z innych firm

Data: 2015-01-30 01:34:25
Autor: Titus Atomicus
Szwagropol nie lubi rowerow
In article <macmie$9l4$2@dont-email.me>,
 ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote:

> To moze jeszcze wytlumaczysz, dlaczego prywatna firma autobusowa,

nie muszą, podałem tylko przykład.
Ale w pierwszym poscie wyrazales jak mniemam opinie, ze lokalne przepisy panujace w twoich okolicach maja zasieg globalny.

Natomiast zadzwoń do nich i zapytaj co z bagażem wiekości roweru?

Nie chce mi sie.
Myslisz, ze kogokolwiek to interesuje?
Zreszta, teraz jade z nartami.
Tylko, ze rownie dobrze moga wymyslic ze narty tez nie sa bagazem.

PS
Albo olej i korzystaj z innych firm
Ale w jakim sensie?
Jedze z nimi od czasu do czasu, ale z rowerem nawet nie probowalem.
Sadzisz ze powinienem ich bojkotowac ze wzgledu na ich cyklofobie?
--
TA

Data: 2015-01-29 00:41:40
Autor: Wojtas
W dniu 2015-01-28 o 03:45, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Witam,
Ze strony Szwagropolu (firmy autobusowej obslugujacej m.in. polaczenie
Krakow - Zakopane)

Nazwa zobowiązuje - unikałbym takich na przyszłość.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Szwagropol nie lubi rowerow