Szwajcar mieszkający w Australii, naokoło Australii w rok.

Data: 2011-07-03 13:00:07
Autor: Grzegorz
Szwajcar mieszkający w Australii, naokoło Australii w rok.
Witam,

Spotkałem niedawno takiego gościa w Pirenejach, jechał z Lizbony do Andorry i gdzieś dalej. Powiedział, że przejechał naokoło Australii, 17 tys km, w rok, i z defektów miał tylko jedną gumę ! Na oko koło 60-tki.

Czy ktoś kojarzy kto to może być ? Niestety googlanie jakoś mi nie wychodzi ...

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2011-07-04 13:19:02
Autor: ziulek
Szwajcar mieszkający w Australii, naokoło Australii w rok.
Ja spotkałem Belga w Polsce link tu: http://www.400daysbybike.be/en/index..htm
który w 400 dni okrąża Europę. Pozdr

Data: 2011-07-05 23:04:28
Autor: Titus Atomicus
Szwajcar mieszkający w Australii, na około Australii w rok.
In article <bcd20b79-1b50-493b-a97f-b203d50c52bb@b21g2000yqc.googlegroups.com>,
 ziulek <mwojcik775@gmail.com> wrote:

Ja spotkałem Belga w Polsce link tu: http://www.400daysbybike.be/en/index.htm
który w 400 dni okrąża Europę. Pozdr

A ja Japonczyka w 12 letniej podrozy naokolo swiata.

TA

Data: 2011-07-06 18:16:43
Autor: Titus Atomicus
Szwajcar mieszkający w Australii, na około Australii w rok.
In article <Titus_Atomicus-8534C8.23042805072011@newsfeed.onet.pl>,

> [...]

> który w 400 dni okrąża Europę. Pozdr

A ja Japonczyka w 12 letniej podrozy naokolo swiata.

Zapomnialem tez dodac ze w Afryce spotkalem podrozujacych Szwajcara, Niemcow, Anglika i Chinke.

O Polakach jezdzacych po Europie nawet nie wspominam.

TA

Data: 2011-07-07 09:47:14
Autor: Grzegorz
Szwajcar mieszkający w Australii, naokoło Australii w rok.
Hello Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world !:

[...]

No tak, ale ja ... jechałem autem w Pireneje, połazić :-) ! Jadąc rowerem mam więcej szans na spotkanie sakwiarzy - ostatnio w Katowicach Holendra spotkałem, jechał do Gliwic, ale przez centrum miast ... Autem jeździ się po innych drogach, takimi to ja rowerem nie jeżdżę.

pzdrw.
--
Grzegorz

Szwajcar mieszkający w Australii, naokoło Australii w rok.