Szwajcaria

Data: 2009-03-29 15:11:56
Autor: CeZ__134
Szwajcaria
Witam

Chcialbym pojechac do Szwajcarii,oczywiscie w gory..Interesuje mnie okolica Santis .Jakoze jestem rowerzysta oczywiscie opcja wypadowa bylby rower ..
Nie interesuje mnie kwestia spania,to zalatwione od reki..Chcialbym sie dowiedziec,czy ktos z Was szanownych forumowiczow byl w tamtej okolicy i moze cos wiecej powiedziec o szlakach ..jak wygladaja,jak sa oznakowane..i czy Santis jest gora rowerowa .Wiem ze na ow gore kursuje kolej gondolowa..jednakze..
Interesuje mnie opcja taka;wjechac na sama gore gondolka i zjechac w dol w strone Toggenburga( http://www.toggenburg.org/de/list.cfm?listall=yes&category=HikeTO&subcat=HikeProposalsTO ) ...Wiec,czy z ow gory bedzie taki szlak na ktorym nie ma lancochow i innych utrudnien dla roweru...
za wszelkie podpowiedzi dziekuje:)

pozdrawiam

CeZ__134

Szwajcaria