Szwajcaria czeska i saksońska

Data: 2015-06-09 23:58:49
Autor: Cynio
Szwajcaria czeska i saksońska
Witam
W bożociałowy weekend wybraliśmy się na 4 dniową wycieczkę po szwajcarii czeskiej i saksońskiej.

Trasa jaką pokonaliśmy:
1 dzień Zgorzelec-Krasna Lipa 70 km
2 dzień Krasna Lipa-Rathen-Hrensko-Vysoka Lipa 80km
3 dzień Vysoka Lipa -Hradek nad Nisou - Bogatynia-Nowe Mesto nad Smrkiem-Wolimierz 104 km
4 dzień Wolimierz-Złotniki Lubańskie -Leśna-Zgorzelec 50km

Zapraszam do obejrzenia galerii oraz trasy przejazdu:

https://picasaweb.google.com/105464221285974090382/SzwajcariaCzeskaISaksonska?noredirect=1

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=szcuwcrjduvtoxzm

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2015-06-10 05:57:11
Autor: Ignac
W dniu środa, 10 czerwca 2015 08:58:50 UTC+2 użytkownik Cynio napisał:

W bożociałowy weekend wybraliśmy się na 4 dniową wycieczkę po szwajcarii czeskiej i saksońskiej.

Nam się też bardzo podobało!

Data: 2015-06-10 14:53:37
Autor: bans
W dniu 2015-06-10 o 08:58, Cynio pisze:

https://picasaweb.google.com/105464221285974090382/SzwajcariaCzeskaISaksonska?noredirect=1

Nazwanie campingu "Mosquito" to dość ryzykowne posunięcie ;)

--
bans

Data: 2015-06-10 07:43:05
Autor: Jacek G.
W dniu środa, 10 czerwca 2015 14:54:20 UTC+2 użytkownik bans napisał:
W dniu 2015-06-10 o 08:58, Cynio pisze:

> https://picasaweb.google.com/105464221285974090382/SzwajcariaCzeskaISaksonska?noredirect=1

Nazwanie campingu "Mosquito" to dość ryzykowne posunięcie ;)

Spaliśmy na tym samym kampingu i w tym samym pokoju (fot. 79) :) ładnych parę lat temu. Tylko pogodę mieliśmy do kitu, więc bardziej udzielaliśmy się pieszo niż rowerowo.
--
Jacek G.

Data: 2015-06-12 05:44:22
Autor: Cynio
> [...]

Nazwanie campingu "Mosquito" to dość ryzykowne posunięcie ;)

no tego własnie się balismy, ale komarów nie było, za to duchota okrpona. Ale ogólnie kemping bardzo fajny i mają dobrą kuchnię.

--
Pozdr.

Cynio

Data: 2015-06-10 16:18:08
Autor: 2late
On 10/06/15 07:58, Cynio wrote:

Zapraszam do obejrzenia galerii oraz trasy przejazdu:

https://picasaweb.google.com/105464221285974090382/SzwajcariaCzeskaISaksonska?noredirect=1

http://www.gpsies.com/map.do?fileId=szcuwcrjduvtoxzm

Super. Moje rewiry, kiedys tam mieszkalem ale w tamtych czasach byly jeszcze granice.

Data: 2015-06-12 05:46:36
Autor: Cynio
W dniu środa, 10 czerwca 2015 17:40:34 UTC+2 użytkownik 2late napisał:

Super. Moje rewiry, kiedys tam mieszkalem ale w tamtych czasach byly jeszcze granice.

No moje też. Koło Leśnej mieszkała moja babcia i wiele wakacji tam spędziłem, stad znałem te zapory i jeziora. Ale granica była mocnym utrudnieniem i ze strony czeskiej jakoś nic nie pamietam, moze raz wtedy byłem w Czechach

--
Pozdr.
Cynio

Data: 2015-06-12 05:49:15