Szwajcarzy sprzedawali tez ubezpieczenia emerytalne.

Data: 2015-01-20 14:32:00
Autor: Marek
Szwajcarzy sprzedawali tez ubezpieczenia emerytalne.
Moja znajoma placila skladki emerytalne do funduszu szwajcarskiego od kilkunastu lat.
Czy ona moze liczyc na dodatkowy zysk spwodowany wzrostem kursu franka ?

Data: 2015-01-20 17:48:34
Autor: husar

"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> wrote in message news:183b55ec-27b3-4414-8c05-0bdbefa7d19egooglegroups.com...

Moja znajoma placila skladki emerytalne do funduszu szwajcarskiego od kilkunastu lat.
Czy ona moze liczyc na dodatkowy zysk spwodowany wzrostem kursu franka ?

Tak na -20% zysk )

Data: 2015-01-20 15:04:45
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 stycznia 2015 23:48:10 UTC+1 użytkownik husar napisał:
> [...]

> Czy ona moze liczyc na dodatkowy zysk spwodowany wzrostem kursu franka ?

Jak to ?
Kredyt drozeje, to przeciez skladka emerytalna powinna rosnac ???
Sorry...jaka tu logika ?

Szwajcarzy sprzedawali tez ubezpieczenia emerytalne.