Szwalbe

Data: 2013-08-13 21:41:30
Autor: u2
Szwalbe
....mi sie kojarzy ze szwabami i z oszwabieniem :

http://niezalezna.pl/44784-klopoty-komendanta-od-krzyzy

Decyzją szefa mazowieckiej policji to prokuratura zbada sprawę zarzutów wobec komendanta policji w Radomiu. Jak informowały media, policjanci anonimowo złożyli doniesienie, że polecił on zdjąć krzyże w komendzie i podległych komisariatach. On sam temu zaprzeczył.

  Jak powiedziała dziś rzeczniczka mazowieckiej policji Alicja Śledziona, komendant wojewódzki policji Cezary Popławski nie podjął na razie żadnej decyzji w sprawie szefa radomskiej policji insp. Karola Szwalbe.

- Komenda wojewódzka policji przekazała natomiast materiały do Prokuratury Okręgowej w Radomiu z prośbą o ocenę karno-prawną czynów opisanych w anonimie – powiedziała rzeczniczka. - Jako policja mamy ograniczone możliwości dogłębnego zbadania sprawy, dlatego przekazaliśmy sprawę do dalszej analizy prokuraturze – zaznaczyła.

  Śledziona dodała, że policja nadal prowadzi także własne postępowanie wyjaśniające.

  Sprawę anonimowego doniesienia policjantów na szefa radomskiej policji do komendanta wojewódzkiego policji i biskupa radomskiego lokalne media nagłośniły w ubiegłym tygodniu. Według doniesień prasowych kierujący od kilku miesięcy policją w Radomiu insp. Szwalbe nakazał usunąć krzyże w komendzie w Radomiu i podległych jej komisariatach. Sekretarkę, która sprzeciwiła się usunięciu krzyża, miał przesunąć na inne stanowisko. Miał także namawiać policjantów, by nie uczestniczyli w pieszej pielgrzymce na Jasną Górę. W poniedziałek w liście otwartym skierowanym do swoich podwładnych Szwalbe oświadczył, że nikogo nie namawiał do usuwania krzyży i nie zniechęcał funkcjonariuszy do udziału w pielgrzymce. Przyznał, że jako osoba niewierząca zdecydował, że w jego gabinecie i sekretariacie będą tylko symbole państwowe.

  Doniesienie do prokuratury ws. usuwania krzyży przez radomskiego komendanta policji złożył w prokuraturze Ogólnopolski Komitet Obrony przed Sektami i Przemocą. Według wnioskodawców komendant Szwalbe, „bezprawnym działaniem obraził ich uczucia religijne poprzez publiczne wielokrotne znieważenie krzyża”. Postępowanie wyjaśniające w tej sprawie prowadzić będzie nie prokuratura w Radomiu, ale w Kozienicach.

Autor: oa
Żródło: niezalezna.pl, PAP

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 21:43:04
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 21:41, u2 pisze:
...mi sie kojarzy ze szwabami i z oszwabieniem :

bez obrazy dla Jana Sebastiana Bacha ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 21:53:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szwalbe
u2 wrote:

W dniu 2013-08-13 21:41, u2 pisze:
...mi sie kojarzy ze szwabami i z oszwabieniem :

bez obrazy dla Jana Sebastiana Bacha ...-;)

Jutu ty też jesteś z tych którym something pokiełbasiłoś i jak ktoś nie wyznaje wiary rzymskiej to musui być Szkop, Pepik czy inny Kacap? W Stanach nawet za Reagana nie wieszano krzyży w budynkach publicznych innych niż odpowiedniego wyznania. Na tym polega rozdział kościoła od państwa który sam Jezus Chrystus ustanowił (cesarzowi co cesarskie, Bogu co boskie).

Duchownych można a nawet należy szanować, dopóki zajmują się działalnością charytatywną, pogadankami etyczno-moralnymi tudzież organizacją obrzędów i miasteriów, ale kiedy Arcykapłan siada na świeckim tronie to tak samo jak gdyby Cezar rozwalił się dupskiem na ołtarzu. Pełna symetria.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-08-13 22:08:04
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 21:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

> [...]
nawet za Reagana nie wieszano krzyży w budynkach publicznych innych niż

przewrocilo sie ? niech lezy.

jam alfa i omega i mi chuja nie podobaja mi sie rewolucjonisci szwaby, czy sowieci.

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 22:11:33
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 22:08, u2 pisze:

nawet za Reagana nie wieszano krzyży w budynkach publicznych innych niż
odpowiedniego wyznania.

przewrocilo sie ? niech lezy.

jam alfa i omega i ni chuja nie podobaja mi sie rewolucjonisci szwaby,
czy sowieci.

heres the proof :

http://www.youtube.com/watch?v=93UzX_YK6fo

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 23:21:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szwalbe
u2 wrote:

przewrocilo sie ? niech lezy.

jam alfa i omega i mi chuja nie podobaja mi sie rewolucjonisci szwaby,
czy sowieci.

Omega-śmega -- - to na twój wniosek Rigden-Jyepo posłał mnie w stan spoczynku.

--
СВЕТ
МИР

Data: 2013-08-13 23:27:47
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 23:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

[...]

spoczywaj w niepokoju ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-14 00:12:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szwalbe
u2 wrote:

spoczywaj w niepokoju ...-;)

W spoczynku czy nie -- - nadal jestem jednym z imion Wiecznego Królestwa. Miej baczenie:

http://www.youtube.com/watch?v=gpn2acws27k

--
СВЕТ
МИР