Szwalbe

Data: 2013-08-13 21:43:04
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 21:41, u2 pisze:
...mi sie kojarzy ze szwabami i z oszwabieniem :

bez obrazy dla Jana Sebastiana Bacha ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 21:53:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szwalbe
u2 wrote:

W dniu 2013-08-13 21:41, u2 pisze:
...mi sie kojarzy ze szwabami i z oszwabieniem :

bez obrazy dla Jana Sebastiana Bacha ...-;)

Jutu ty te偶 jeste艣 z tych kt贸rym something pokie艂basi艂o艣 i jak kto艣 nie wyznaje wiary rzymskiej to musui by膰 Szkop, Pepik czy inny Kacap? W Stanach nawet za Reagana nie wieszano krzy偶y w budynkach publicznych innych ni偶 odpowiedniego wyznania. Na tym polega rozdzia艂 ko艣cio艂a od pa艅stwa kt贸ry sam Jezus Chrystus ustanowi艂 (cesarzowi co cesarskie, Bogu co boskie).

Duchownych mo偶na a nawet nale偶y szanowa膰, dop贸ki zajmuj膮 si臋 dzia艂alno艣ci膮 charytatywn膮, pogadankami etyczno-moralnymi tudzie偶 organizacj膮 obrz臋d贸w i miasteri贸w, ale kiedy Arcykap艂an siada na 艣wieckim tronie to tak samo jak gdyby Cezar rozwali艂 si臋 dupskiem na o艂tarzu. Pe艂na symetria.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-08-13 22:08:04
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 21:53, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

> [...]
nawet za Reagana nie wieszano krzy偶y w budynkach publicznych innych ni偶

przewrocilo sie ? niech lezy.

jam alfa i omega i mi chuja nie podobaja mi sie rewolucjonisci szwaby, czy sowieci.

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 22:11:33
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 22:08, u2 pisze:

nawet za Reagana nie wieszano krzy偶y w budynkach publicznych innych ni偶
odpowiedniego wyznania.

przewrocilo sie ? niech lezy.

jam alfa i omega i ni chuja nie podobaja mi sie rewolucjonisci szwaby,
czy sowieci.

heres the proof :

http://www.youtube.com/watch?v=93UzX_YK6fo

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-13 23:21:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szwalbe
u2 wrote:

przewrocilo sie ? niech lezy.

jam alfa i omega i mi chuja nie podobaja mi sie rewolucjonisci szwaby,
czy sowieci.

Omega-艣mega -- - to na tw贸j wniosek Rigden-Jyepo pos艂a艂 mnie w stan spoczynku.

--
小袙袝孝
袦袠袪

Data: 2013-08-13 23:27:47
Autor: u2
Szwalbe
W dniu 2013-08-13 23:21, Jakub A. Krzewicki pisze:
u2 wrote:

[...]

spoczywaj w niepokoju ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=c6jd1ppJ7xM

Data: 2013-08-14 00:12:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
Szwalbe
u2 wrote:

spoczywaj w niepokoju ...-;)

W spoczynku czy nie -- - nadal jestem jednym z imion Wiecznego Kr贸lestwa. Miej baczenie:

http://www.youtube.com/watch?v=gpn2acws27k

--
小袙袝孝
袦袠袪