Szwecja / Kungsleden

Data: 2009-06-10 13:47:26
Autor: gautama
Szwecja / Kungsleden
był kto z Was może w Szwecji na Kungsleden? Zastanawiam się nad możliwością wybrania sie tam wczesną wiosna na nartach i szukam kogoś, kto wsparłby wiedzą.

Szczególnie istotne dla mnie jest:
- jak bardzo popularny jest ten szlak (wdzieś trafiłem na inf. że jest b.zaludniony, pytanie tylko czy cały rok)
- jak kształtują się ceny w schroniskach na trasie
- kiedy jechać (przy zalożeniu że chcę na nartach)

no i standardowo - wszelkie uwagi i inf. mile widziane

pozdr.
g.

Szwecja / Kungsleden