"Szwedzi uciekają do Polski" - Szwedzki minister sprawiedliwości zarzuca kłamstwo Beacie Mazurek

Data: 2019-08-09 06:17:34
Autor: japanizer
"Szwedzi uciekają do Polski" - Szwedzki minister sprawiedliwości zarzuca kłamstwo Beacie Mazurek
http://wyborcza.pl/7,75398,25073082,szwedzki-minister-sprawiedliwosci-zarzuca-klamstwo-beacie-mazurek.html

  Szwedzki minister sprawiedliwości zarzuca kłamstwo Beacie Mazurek

  - Pani poseł powinna raczej zapytać, dlaczego tak wielu Polaków ucieka z Polski   - zwrócił się do Beaty Mazurek Morgan Johansson.

Ogolą zakłamaną PiSdę na łyso?

Data: 2019-08-09 06:47:08
Autor: Zenek Kapelinder
"Szwedzi uciekają do Polski" - Szwedzki minister sprawiedliwości zarzuca kłamstwo Beacie Mazurek
Czy ja wiem czy tak duzo duzo pizdziak ucieka z Polski na zachod. Uciekinier to ktos inny niz imigrant. Uciekinier to albo przestepca albo ktos komu jego wlasne panstwo chce zrobic krzywde chociaz nic zlego nie zrobil. Jesli od nas uciekaja krajowi kryminalisci a z innych panstw do nas uciekaja normalni ludzie to problemu dla nas nie ma.

"Szwedzi uciekają do Polski" - Szwedzki minister sprawiedliwości zarzuca kłamstwo Beacie Mazurek