Szwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce

Data: 2019-12-13 21:37:19
Autor: Uncle Pete
On 2019-12-13 18:18, u2 wrote:
Prokurator - co także jest zawarte we wniosku prokuratury - uważa jednocześnie, powołując się na przepisy prawne, że nie ma możliwości wydania Polsce Stefana Michnika. Zwraca ona uwagę na jego szwedzkie obywatelstwo oraz wystąpienie przedawnienia zarzucanych mu czynów, jakie mają być podstawą zastosowania ENA.

Nie wiem, co o tym myśleć...

Data: 2019-12-13 21:49:09
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 21:37 Uncle Pete <433koz@gmail.com> pisze:

On 2019-12-13 18:18, u2 wrote:
[...]

Obrzydliwe...
Jeden z tych, co czeka, żeby mu
p o w i e d z i e l i
co ma myśleć?
To kto ci podpowiada, co myśleć?

--
Trefniś

Data: 2019-12-14 00:38:10
Autor: Uncle Pete
[...]

Sam nie wiem, wiem, kogo wybrać: Ojca Dyrektora, Tuska, Putina czy Sorosa...

Data: 2019-12-13 18:19:06
Autor: mrbluesky.pl
Szwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce
Sam nie wiem, wiem, kogo wybrać: Ojca Dyrektora, Tuska, Putina czy Sorosa...
-- -
"Wybierz mnie! Mnie wybierz!" ;P
BDW: Ojciec to ojciec ;)))

Data: 2019-12-14 09:48:52
Autor: Trefniś
W dniu .12.2019 o 00:38 Uncle Pete <433koz@gmail.com> pisze:

[...]

Naprawdę musisz mieć suflera?
To po co zużywasz tlen?

--
Trefniś

Data: 2019-12-14 16:14:08
Autor: Uncle Pete
Szwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce
Naprawdę musisz mieć suflera?
To po co zużywasz tlen?

Nic Cię nie gryzie?

MSPANC

Data: 2019-12-14 16:20:42
Autor: u2
W dniu 14.12.2019 o 16:14, Uncle Pete pisze:
Naprawdę musisz mieć suflera?
To po co zużywasz tlen?

Nic Cię nie gryzie?

MSPANC

jak ciebie gryzie to idź weź prysznic:)

BP MSPANC:))))))))))

Szwedzka prokuratura chce wydania Stefana Michnika Polsce