[PRESS] "Szwedzki" numer

Data: 2010-11-10 12:17:05
Autor: J_K_K
[PRESS] "Szwedzki" numer
Czyli jak nie-sprawdzić przebiegu auta ze Szwecji.
http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/o-ile-cofa-sie-liczniki-np-600-tys-km,1555358,415

U nas oczywiście się takiego systemu wprowadzić nie da,
bo za duzo zainteresowanych utrzymaniem obecnego stanu rzeczy.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-10 12:28:48
Autor: J.F.
[PRESS] "Szwedzki" numer
Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w
[...]

Ale swoja droga dziwi mnie jedno - plotka wsrod handlarzy sie nie rozeszla ?
Przeciez wystarczy odkrecic tablice.

A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze to zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno troche ..

J.

Data: 2010-11-10 04:18:47
Autor: Alex81
"Szwedzki" numer
On 10 Lis, 12:28, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze
to zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno
troche ..

Zaden problem, juz o tym pisalem. Czarne/granatowe kombi to bardzo
popularne malowanie taksowki - a te czesto jezdza 24/7, do tego sporo
z nich obstawia lotniska - z Arlandy do centrum Sztokholmu jest
jeszcze stosunkowo niedaleko, ale z takiego Nykoping to jakies
poltorej godziny jazdy z predkoscia autostradowa.

--
pzdr
Alex

Data: 2010-11-10 13:09:37
Autor: kamil
"Szwedzki" numer

"Alex81" <a13x81@gmail.com> wrote in message news:9315fd6f-9e93-4223-9a32-e995be1c1a45fv1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Wez do tego dwoch kierowcow na zmiany po 8h i masz po 30 kilometrow na godzine, w same dni robocze. Z palcem w uchu.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-10 17:13:07
Autor: J.F.
"Szwedzki" numer
Uzytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisal w
[...]

Na taksowce w polskim miescie ? Raczej trudno - 30 to bedzie srednia z jazdy pod swiatlami, a przeciez nie jezdzi bez przerwy.

Ale moze w Szwecji inaczej i sa kursy po 50 km ..

J.

Data: 2010-11-10 16:20:37
Autor: kamil
"Szwedzki" numer

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ibegab$pqf$1news.onet.pl...
[...]

Chyba, ze jezdza tez w swieta i weekendy. Zreszta mozliwosci sa dziesiatki, samochod mogl nalezec do przychodni na jakims zadupiu, gdzie 24/7 jezdzili nim weterynarze do chorych krow po 100km w jedna strone.

Pozdrawiam
kamil

Data: 2010-11-11 00:09:04
Autor: J.F.
"Szwedzki" numer
On Wed, 10 Nov 2010 16:20:37 -0000,  kamil wrote:
[...]

Ale to znow wraca pytanie kiedy oni pracuja. Bo jak wet ma poltorej godziny jechac, poltorej wracac, godzine
pracowac - to 500km dziennie nie nakreci. Ale razem z druga zmiana
owszem.

Tylko kto za to zaplaci ? No coz, Szwecja - pewnie panstwowy wikt.

J.

Data: 2010-11-10 11:55:49
Autor: Massai
[PRESS] "Szwedzki" numer
J.F. wrote:

> [...]

A da sie jakos sprawdzic historie w tych szwedzkich bazach ? Moze to
zwykla pomylka wklepujacego, bo znow uwierzyc w te 840kkm trudno

Jakieś 120 tysięcy rocznie... sporo jak na osobówkę.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-10 11:58:13
Autor: kamil
[PRESS] "Szwedzki" numer

"Massai" <tsender@wp.pl> wrote in message news:ibe185$7dk$1news.onet.pl...
J.F. wrote:

> [...]

troche ..

Jakieś 120 tysięcy rocznie... sporo jak na osobówkę.

Jakies 500 dziennie w dni robocze, firmowym samochodem jak najbardziej mozliwe w kraju, gdzie miejscami do sasiada masz dwie godziny drogi. Jesli do tego uzywany na weekendowe wycieczki i wakacje na poludniu francji dwa razy do roku, to bez problemow.

Pozdrawaiam
Kamil

Data: 2010-11-10 12:04:56
Autor: Massai
[PRESS] "Szwedzki" numer
kamil wrote:

> [...]

godziny drogi. Jesli do tego uzywany na weekendowe wycieczki i
wakacje na poludniu francji dwa razy do roku, to bez problemow.

Nie tak całkiem "bez problemu", bo to z 7 godzin jazdy czyli prawie
cały dzień roboczy.

Owszem, wykonalne, ale jakoś sobie nie wyobrażam tego auta jako
samochodu kuriera...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-11-10 19:04:48
Autor: DoQ
[PRESS] "Szwedzki" numer
W dniu 2010-11-10 13:04, Massai pisze:

Nie tak całkiem "bez problemu", bo to z 7 godzin jazdy czyli prawie
cały dzień roboczy.
Owszem, wykonalne, ale jakoś sobie nie wyobrażam tego auta jako
samochodu kuriera...

A kto powiedział że jeździła nim tylko jedna osoba?:)

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-11-10 17:09:41
Autor: J.F.
[PRESS] "Szwedzki" numer
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w
[...]

Tylko wez jeszcze pod uwage ze to kraj wysokich mandatow i ograniczonej predkosci.
500km .. 6h dziennie ? Ktos tym autem cos robil poza jezdzeniem ? Choc w sumie mogl np utarg odbierac.

J.

Data: 2010-11-10 17:06:11
Autor: J.F.
[PRESS] "Szwedzki" numer
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w
J.F. wrote:
[...]

Sporo ale roczny przebieg w granicach mozliwosci. Pytanie tylko jak wyglada auto po 7 takich latach.
W ogole jezdzi ?  Tapicerka nie wydarta ?

Czy Szwedzi maja takie rowne drogi i czyste powietrze ze u nich te 800kkm mozliwe :-)

J.

Data: 2010-11-10 12:51:45
Autor: J_K_K
[PRESS] "Szwedzki" numer
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibdvl8$1te$1news.onet.pl...
Ale swoja droga dziwi mnie jedno - plotka wsrod handlarzy sie nie rozeszla ?
Przeciez wystarczy odkrecic tablice.

Piszą, że nie tylko odkręcają, ale nawet przerejestrowują na polskie numery.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-10 14:50:35
Autor: Chris
[PRESS] "Szwedzki" numer
[...]

http://www.bezwypadkowy.net/   tu masz pałeno takich przypadków, chyba nie ma w PL samochodu bez cofki albo walonego :)

Na stronce można też szukać auto z USA i Canady po VIN i po rejestracji z Danii, Hollandii i Szwecji

--
www.edom.pl - opinie o deweloperach i bankach.
www.just4fun.pl - wyszperane w sieci.

Data: 2010-11-10 17:21:12
Autor: J.F.
[PRESS] "Szwedzki" numer
Użytkownik "Chris" <spam_actchris_spam@gazeta.pl> napisał
[...]

Pelno, pelno, ale ja o statystyce - ktos probowal zliczyc jaka jest przecietna cofka na swedzkich autach ?

Bo zrozumiale ze na tej stronie beda przede wszystkim "drastyczne" przypadki, a z drugiej strony i te 840kkm i 120kkm rocznie to takie trudne do uwierzenia. A pomylic sie przy wklepywaniu  na pewno sie zdarza.

Ktos potrafi z tej strony wyczytac wiecej ? Np czy to taksowka byla, albo czemu takie dziwne terminy kontroli ..

J.

Data: 2010-11-11 12:42:20
Autor: P_ablo
[PRESS] "Szwedzki" numer
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ibdvl8$1te$1news.onet.pl...

Ale swoja droga dziwi mnie jedno - plotka wsrod handlarzy sie nie rozeszla ?

Moze i sie rozeszla ale zapomnial...
Caly czas sie zanstanawiam nad pewna spoleczna inicjatywa :).
Czesto jezdze Poznan Berlin i w miejscowosci Boczow widuje cale lory na tablicach z Pleszewa/Jarocina i Gniezna z uzywkami, miedzy ktorymi skacza panowie z laptopami i calym majdanem do korygowania licznikow.

Za kazdym razem kiedy bede przejezdzal zatrzymam sie i zrobie fotke nr rejestracyjnych tira z piekna tablica "korygowanie licznikow" w tle :) i umieszcze ja w internecie...

Choc nie wiem czy wogole to odniesie jakis skutek...

--
Picasso

Data: 2010-11-11 13:51:15
Autor: J.F.
[PRESS] "Szwedzki" numer
On Thu, 11 Nov 2010 12:42:20 +0100,  P_ablo wrote:
[...]

Zaden. Cofac kazdy sobie moze.

Chyba ze udokumentujesz odpowiedni przypadek i handlarz pojdzie
siedziec, a korektor rowniez - za wspoludzial.

J.

[PRESS] "Szwedzki" numer