Szwedzki rząd zapłacił 1,2 miliarda koron radykalnym islamistom

Data: 2020-08-30 10:41:45
Autor: u2
Szwedzki rząd zapłacił 1,2 miliarda koron radykalnym islamistom

nic dziwnego, że tak ciągną do Szwecji, czy Niemiec:))))))))))))

https://www.stefczyk.info/2020/08/30/szwedzki-rzad-zaplacil-12-miliarda-koron-radykalnym-islamistom/

Szwedzka gazeta Afonbladet ujawniła, że szwedzki rząd i samorządy współpracowały z 49 organizacjami i firmami prowadzonymi przez radykalnych islamistów. Przekazali im 1,2 miliarda szwedzkich koron (ok. pół miliarda złotych) w ciągu pięciu ostatnich lat.

Według śledztwa przeprowadzonego przez agencję informacyjną Siren w Szwecji obecnie przebywa ok. 500 radykalnych islamistów, którzy chcą wprowadzić w tym kraju szariat. Wielu z nich to weterani Państwa Islamskiego, którzy po upadku kalifatu w Syrii i Iraku powrócili do Szwecji. Ich śledztwo wykazało, że co najmniej 49 firm i organizacji, które są mniej lub bardziej otwarcie kontrolowane przez radykalnych islamistów robiło interesy z rządem lub samorządami albo otrzymywało od nich ogromne dotacje.

Najwięcej pieniędzy islamiści otrzymywali na prowadzenie szkół. Dostawali na to granty zarówno od samorządów jak i od Szwedzkiej Narodowej Agencji Edukacji. Jednym z największych beneficjentów była islamska szkoła Sapphire, która działała w Goteborgu. W 2019 władze cofnęły jej pozwolenie na działalność po tym, gdy wyszło na jaw, że jest prowadzona przez radykalnych islamistów. Takie sytuacje są jednak bardzo rzadkie - od początku 2019, kiedy wprowadzono prawo umożliwiające takie działanie, zamknięto zaledwie dwie szkoły.

Ekspert od terroryzmu Magnus Ranstorp uważa, że szwedzki rząd zwykle po prostu nie wie komu daje pieniądze. Jego zdaniem to, że radykalni islamiści prowadzą szkoły nie jest przypadkiem. ,,Oczywiście, że jest tutaj aspekt finansowy, aby po prostu brać pieniądze. Ale chodzi też o aspekt wpływania i izolowania młodych ludzi od niereligijnej społeczności" - skomentował.

Źródło: Stefczyk.info na podst. Breitbart Autor: WM

Data: 2020-08-31 17:47:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 30 sierpnia 2020 10:42:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
[...]

Dlaczego nikt z gryzipiórków nie pisze wprost, że wahabitom, czyli salafitom?
Wtedy byłoby jasne, jaką krecią rolę odgrywają ci radykałowie w islamie.
Nie mającą nic bynajmniej wspólnego z wielowiekową tradycją.
Należy nazywać zło po imieniu.

Data: 2020-09-01 08:48:10
Autor: u2
Szwedzki rząd zapłacił 1,2 miliardaQ1|BJ+˘zÚw)–|ŚŠÉZš+-˘
W dniu 01.09.2020 o 02:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

kogo to interesuje ? islam to islam, czyli niewierni

ciekawa akcja we Szwecji palenia koranu teraz się odbywa, może się polać krew:))))))))))))))

Data: 2020-09-01 12:06:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 1 września 2020 08:48:11 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

kogo to interesuje ? islam to islam, czyli niewierni

ciekawa akcja we Szwecji palenia koranu teraz się odbywa, może się polać krew:))))))))))))))

Znowu debilu nie odróżniasz wahabitów od np. sufich, szyitów i izmailitów.
Idź do Lipków się poucz, którzy są sunnitami, ale gardzą wahabizmem, to tobie te wszystkie różnice dobrze wytłumaczą.
Lipkowie udowodnili, że można być muzułmaninem i dobrym polskim patriotą oraz lojalnym społecznie mieszkańcem Półwyspu Europejskiego.

Data: 2020-09-01 21:52:14
Autor: u2
W dniu 01.09.2020 o 21:06, Jakub A. Krzewicki pisze:
Idź do Lipków się poucz, którzy są sunnitami

miałem trochę sąsiadów Tatarów, ale dwóch młodych umarło gwałtowną śmiercią, kilku starszych naturalną, a reszta porozjeżdżała się po świecie, żyjemy w końcu w wolnym kraju:)

jak będziesz w Suwałkach to koniecznie odwiedź Bar u Alika na ul. Kościuszki

Data: 2020-09-01 14:38:13
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 1 września 2020 21:52:15 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

jak będziesz w Suwałkach to koniecznie odwiedź Bar u Alika na ul. Kościuszki

Przede wszystkim Islam jest religią światową, ale nie został wymyślony w celu nawrócenia każdego żula, tylko ludzi na poziomie, o których było założenie, że docelowo będą odbierać benefity w zamian za profesjonalne działanie na wysokich stanowiskach, przede wszystkim militarnych. Pospólstwo (giaurowie) miało zostać dhimmi czyli dosłownie "osobami afiliowanymi pod protektoratem" albo "populacją specjalnej troski" tj. płacić podatki, które umożliwiają funkcjonowanie muzułmanom (w tej samej wysokości co obowiązująca muzułmanów przymusowa jałmużna) oraz powstrzymać się od noszenia broni i jazdy konnej oraz oddawać sieroty męskie bez opiekuna prawnego do sierocińców, gdzie były nawracane na Islam i szkolone na elitarnych żołnierzy, za co było zwolnione od obowiązujących muzułmanów zakazów i nakazów dot. etyki i obyczajowości oraz od własnej służby wojskowej, a nadal miało prawo korzystać z zakładanych przez Islam szkół, szpitali, bibliotek i innych instytucji naukowych. BTW. Polska była krajem, który uznawał muzułmanów chcących przyjmować ich obywatelstwo na samym wstępie za szlachtę bez potrzeby zmiany religii - chyba że sami zrzekali się indywidualnym oświadczeniem tego zestawu przywilejów i woleli przyjąć prawa miejskie - więc z tego powodu uznawano ją za integralną część Domu Islamu i nie miała zatargów natury religijnej z Turcją. Wojny polsko-tureckie były rzadkie, miały charakter świecki i chodziło w nich o ustalenie zależności lennych na Mołdawii, Podolu i w Chanacie Krymskim. Po podpisaniu pokoju w Karłowicach Polska i Imperium Ottomańskie stały się na zawsze sojusznikami. Wahabici nie przestrzegają elitarności religii muzułmańskiej, nawiązując do późniejszej tradycji misjonowania Islamu wśród plebsu i każdemu Janusowi oraz Grażynie chcą wcisnąć na siłę swoją ultra-rygorystyczną interpretację szariatu, która ich zdaniem obowiązuje całą ludzkość. Jest to w sprzeczności z nauczaniem samego Proroka, który wypowiedział się jasno "Nie ma przymusu w religii". Misjonują zresztą mieczem nie tylko wśród giaurów, ale także wśród muzułmanów, których meczety często niszczą z takich przyczyn jak niedozwolona rzekomo lokalizacja czy poświęcenie pamięci wybitnych szejków. A to gdyż zgodnie z wahabizmem człowiek powinien zdychać jako ten pies bezpański: po śmierci ma zostać zapomniany, nie powinien stawiać jakichkolwiek napisów na swoich grobach (nawet królowie "chorego człowieka świata" - Arabii Saudyjskiej nie mają do tego prawa), a wizyta na grobie i modlitwa za zmarłych jest bałwochwalstwem. Nie uznają Polski za Dom Islamu a naszych Lipków za prawowiernych. Dla porządnych muzułmanów ci menele to są wrzody na dupie, którzy nie powinni mieszkać w Domu Islamu, toteż wypędzani są do krajów dzikich i niewiernych jak Zachodek i Skandynawia, gdzie kontynuują swój proceder wśród najgorszych szumowin rodzimych i przyjezdnych, propagując przy tym słowem oraz czynem terror i anarchię, co opłacane jest przez saudyjskie petrodolary. Rząd Szatanów Zjednoczonych przymyka oko na to szambo w celu popsucia stosunków pomiędzy Europą a światem Islamu i sprowokowania odwetowych wybuchów fanatyzmu chrześcijańskiego. Jako że reprezentuję interesy Cesarstwa Japonii i wspieram dialog buddyjsko-muzułmański oparty na filozofii monizmu, nie uważam bynajmniej takiego skutku za pożądany i korzystny dla celów kulturowo-obyczajowych i ekonomicznych Wysokiej Azji w Europie.

Data: 2020-09-02 00:30:34
Autor: u2
W dniu 01.09.2020 o 23:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
Przede wszystkim Islam jest religią światową

ch*j mnie to obchodzi, Tatarzy musieli zmykać przed "braćmi" w wierze

Data: 2020-09-01 15:43:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 września 2020 00:30:36 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 01.09.2020 o 23:38, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Przede wszystkim Islam jest religią światową

ch*j mnie to obchodzi, Tatarzy musieli zmykać przed "braćmi" w wierze

Nie przed "braćmi w wierze", bo ich odejście ze Złotej Ordy nie tyczyło się spraw wiary, tylko rodzinnej kłótni o sukcesję tronu. Chanem został ktoś z linii rodowej nie po ich myśli, więc w kulturze turańskiej (nie w arabskiej) groziły im za to dorzynki (kęsim-kęsim). Taka troszku straszna, troszku śmieszna historia powtarzała się kilka ładnych razy, stąd też ciągle kolejni uciekinierzy, którzy co dziwne, godzili się przykładnie jako panowie bracia w nowej ojczyźnie.

Data: 2020-09-02 02:31:05
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 00:43, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

czyli potwierdzasz, że religię mieli wspólną, a mimo to spotkały ich prześladowania i musieli zmykać

Data: 2020-09-01 18:10:07
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 września 2020 02:31:06 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> czyli potwierdzasz, że religię mieli wspólną, a mimo to spotkały ich prześladowania i musieli zmykać

Nie z powodów religijnych. Sposób rozwiązywania sporów politycznych w El (Państwie) przez dorzynki znany był ludom Wielkiego Stepu na wiele stuleci przed przejściem niektórych z nich na Islam.

Data: 2020-09-02 08:35:53
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 03:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

czyli ich religia to przykrywka, którą traktują przedmiotowo, takie opium dla l*du

Data: 2020-09-02 00:16:05
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 września 2020 08:35:53 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> czyli ich religia to przykrywka, którą traktują przedmiotowo, takie opium dla l*du

To co mówisz, to by się akurat Saudyjczykom nieźle spodobało. W rzeczywistości sprawa ma drugie dno.

Złota Orda i Chanat Perekopski powstały historycznie jako instytucje niemuzułmańskie, które w trakcie swojego istnienia przeszły na Islam, ale nie znaczy to, że dynastia Burczukinów (Czyngisydów) wcześniej nie miała żadnych praw. Wygnanie ew. rzeż pretendentów i dysydentów były środkiem koniecznym w celu ocalenia jedności i siły Elu po objęciu władzy przez nowego władcę. Takie operacje chroniły czerń (warstwy rządzone) przed skutkami długiej wojny domowej, które odbiłyby się na wpływach podatkowych Chanatu.

Data: 2020-09-02 10:40:25
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 09:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

czyli nadal potwierdzasz, że ich religia to lipa, a liczy się dla nich władza

Data: 2020-09-02 02:05:38
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 września 2020 10:40:26 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> To co mówisz, to by się akurat Saudyjczykom nieźle spodobało. W rzeczywistości sprawa ma drugie dno.

czyli nadal potwierdzasz, że ich religia to lipa, a liczy się dla nich władza

Dla tych, którzy się wyprowadzili do Polski, władza się tak bardzo nie liczyła. W Polsce popularny był wśród Lipków mistycyzm muzułmański, czyli sufizm. Wielu przedrozbiorowych szlachciców polskich pochodzenia tatarskiego wyznających Islam pielgrzymowało do Mekki i Medyny, do ojczyzny Proroka. Była np. legenda o tym, jak takiego szlachcica, niejakiego pana Łowczyckiego, którego nie stać było na powrót do domu, przeniósł cudownie derwisz Ewlija Kontuś podróżujący z nim jako jego sługa.

Data: 2020-09-02 11:30:46
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 11:05, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

ano, czyli jednak to m.in. ich religia była przyczyną prześladowań, czy też raczej ich pretekstem:)

Data: 2020-09-02 03:16:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu środa, 2 września 2020 11:30:48 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

ano, czyli jednak to m.in. ich religia była przyczyną prześladowań, czy też raczej ich pretekstem:)

Przyczyną była przynależność do niewłaściwego klanu, a nie religia.
Nawet jak klan nie uczestniczył w walce o władzę, to był niszczony, ponieważ był pod przywództwem jednego z braci nowego chana, a takich miał on obowiązek niezależnie od tego czy aspirują do władzy, czy nie - przepędzić lub zabić.

Data: 2020-09-02 12:28:40
Autor: u2
W dniu 02.09.2020 o 12:16, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

to tak jak teraz na Białorusi ?

Data: 2020-09-04 05:07:34
Autor: Jacek Bialy
wtorek, 1 września 2020 o 02:47:38 UTC+2 Jakub A. Krzewicki napisał(a):
W dniu niedziela, 30 sierpnia 2020 10:42:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał: > nic dziwnego, że tak ciągną do Szwecji, czy Niemiec:)))))))))))) > > https://www.stefczyk.info/2020/08/30/szwedzki-rzad-zaplacil-12-miliarda-koron-radykalnym-islamistom/ > > > > Szwedzka gazeta Afonbladet ujawniła, że szwedzki rząd i samorządy > współpracowały z 49 organizacjami i firmami prowadzonymi przez > radykalnych islamistów. Przekazali im 1,2 miliarda szwedzkich koron (ok. > pół miliarda złotych) w ciągu pięciu ostatnich lat. > > Według śledztwa przeprowadzonego przez agencję informacyjną Siren w > Szwecji obecnie przebywa ok. 500 radykalnych islamistów, którzy chcą > wprowadzić w tym kraju szariat. Wielu z nich to weterani Państwa > Islamskiego, którzy po upadku kalifatu w Syrii i Iraku powrócili do > Szwecji. Ich śledztwo wykazało, że co najmniej 49 firm i organizacji, > które są mniej lub bardziej otwarcie kontrolowane przez radykalnych > islamistów robiło interesy z rządem lub samorządami albo otrzymywało od > nich ogromne dotacje. > > Najwięcej pieniędzy islamiści otrzymywali na prowadzenie szkół. > Dostawali na to granty zarówno od samorządów jak i od Szwedzkiej > Narodowej Agencji Edukacji. Jednym z największych beneficjentów była > islamska szkoła Sapphire, która działała w Goteborgu. W 2019 władze > cofnęły jej pozwolenie na działalność po tym, gdy wyszło na jaw, że jest > prowadzona przez radykalnych islamistów. Takie sytuacje są jednak bardzo > rzadkie - od początku 2019, kiedy wprowadzono prawo umożliwiające takie > działanie, zamknięto zaledwie dwie szkoły. > > Ekspert od terroryzmu Magnus Ranstorp uważa, że szwedzki rząd zwykle po > prostu nie wie komu daje pieniądze. Jego zdaniem to, że radykalni > islamiści prowadzą szkoły nie jest przypadkiem. ,,Oczywiście, że jest > tutaj aspekt finansowy, aby po prostu brać pieniądze. Ale chodzi też o > aspekt wpływania i izolowania młodych ludzi od niereligijnej > społeczności" - skomentował.
[...]

Co tam nazywać...  Wahabici to dzisiaj proletariat zastępczy, tak jak Murzyni w Ameryce, albo pedały gdziekolwiek (o czym sami nawet nie muszą wiedzieć). Albo weźmy na przykład taki naród palestyński całkiem zgrabnie wymyślony w zaciszu moskiewskich gabinetów tamtejszej razwiedki. Do początku lat 90 był to przykładny naród radziecki walczący z imperializmem żydowskim tudzież amerykańskim przy pomocy klasycznych rewolucyjnych metod. Tymczasem po rozpadzie sowietów pojawili się tam jacyś męczennicy, jakieś spory o meczety i inne takie historie, które w radzieckich czasach budziłyby niesmak i zgorszenie. Widać z tego, że po upadku ortodoskji w centrali, również peryferia otrzymały zgodę na lokalną wychrztę (nie tylko zresztą na Bliskim Wschodzie).
Lecz tak naprawdę pilotażowy program dla przechwytywania islamu miał miejsce w szyickim Iranie już w roku 1979. Od tej pory autentycznych szyitów trudno spotkać, gdyż cały ich świat zostal zdominowany przez irańskich rewolucjonistów, czyli przez radziecki wywiad wojskowy.

JB

Data: 2020-09-04 05:24:54
Autor: Jacek Bialy
Szwedzki rząd zapłacił 1,2 miliarda koron radykalnym islamistom
Widać z tego, że po upadku ortodoskji w centrali, również peryferia otrzymały zgodę na lokalną wychrztę (nie tylko zresztą na Bliskim Wschodzie).

No bo na przykład mówi się, że Platforma Obywatelska to jest chadecja (przynajmniej w takiej euro-frakcji występuje). A przecież zołożyla tą partię ta sama organizacja, która kiedyś zakładała al Fatah, albo Radę Strażników Rewolucji w Iranie. Bo jeśli dobrze poszukać, to wcale bym się nie zdziwił, gdyby się okazało, że generałowie tacy jak Czempiński i Dukaczewski jako młodzi oficerowie szkolili palestyńskich towarzyszy.

JB

Data: 2020-09-16 10:37:56
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f4b6649$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

sasin w mgnieniu oka zapłacił niemcom 70mln za lipne karty do głosowania :D :D
:D

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-09-16 10:37:30
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 10:37, szpunt pisze:
[...]

te szpunt 70 mln to nie 1,2 mld

Data: 2020-09-16 18:24:34
Autor: Runt
W dniu 2020-09-16 o 10:37, PIJACZYNA u2 pisze:
[...]

nie chlej tyle psi synu! nicki ci sie mylą,

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-16 18:28:28
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 18:24, Runt pisze:
[...]

nie ściemniaj szpunt, mnożysz nicki i udajesz, że to nie ty:))))))))))))

Data: 2020-09-16 18:30:33
Autor: Runt
W dniu 2020-09-16 o 18:28, PIJACZYNA u2 pisze:
[...]

od tej dykty to nicki mnoża ci się jak koty na Żoliborzu ;-))))
i udajesz, że to nie ty:))))))))))))
nie chlej tyle psi synu.

Data: 2020-09-16 18:23:46
Autor: Runt
W dniu 2020-09-16 o 10:37, Pisiorowy Escobar pisze:

sasin w mgnieniu oka zapłacił niemcom 70mln za lipne karty do głosowania :D :D
:D

Sasin nie zapłacił i jest niewinny. Zapłaciło społeczeństwo.

Data: 2020-09-16 18:29:16
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 18:23, Runt pisze:
W dniu 2020-09-16 o 10:37, szpunt pisze:

sasin w mgnieniu oka zapłacił niemcom 70mln za lipne karty do głosowania :D :D
:D

Sasin nie zapłacił i jest niewinny. Zapłaciło społeczeństwo.

nie ściemniaj szpunt, ty gardzisz społeczeństwem jako motłochem i mieszkasz w UK:)))))))))))

Data: 2020-09-16 18:33:04
Autor: Runt
pijaczyna u2 otepiały od dykty
W dniu 2020-09-16 o 18:29, pijaczyzna u2 pisze:
W dniu 16.09.2020 o 18:23, Runt pisze:
W dniu 2020-09-16 o 10:37, szpunt pisze:
sasin w mgnieniu oka zapłacił niemcom 70mln za lipne karty do głosowania :D :D

Sasin nie zapłacił i jest niewinny. Zapłaciło społeczeństwo.
nie ściemniaj szpunt, ty gardzisz społeczeństwem jako motłochemgardze takimi gniadami jak ty psi synu.
i mieszkasz w UK:)))))))))))
zazdrościsz kundlu?

Data: 2020-09-16 19:06:36
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 18:33, Runt pisze:
[...]

te szpunt zgłoś się do jakiegoś psychologa, ja nie mogę tobie pomóc, ja nie twój stary:)))))))))))))))

Data: 2020-09-16 19:48:57
Autor: u2
W dniu 16.09.2020 o 19:25, Runt pisze:
[...]

nie rzucaj się tak szpunt:))))))))))))))))