Szyba do naked-a

Data: 2011-04-05 23:01:13
Autor: Marcin N
Szyba do naked-a
Użytkownik "Tadek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d9b6c23$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

Powitać.
Naked powyżej 1,20 na budziku powoduje wiadome objawy zwiększonego
ciśnienia powietrza m.in. na klatę, z związku z czym oprócz coraz
dłuższych rąk i wzmocnienia mięśni karku, chciałoby się od czasu do
czasu dać "letkie" odprężenie wymienionym podzespołom jeźdźca, podczas
np. dłuższych tras, stąd pytanie do _praktyków_: czy np. szyba o
wymiarach 275 mm x 310 mm, taka jak na tym: http://tnij.org/k9km obrazku
daje radę, czy też może być niższa - pytamboniewiem.

Miałem coś podobnego w moim Suzuki GS500. Bardzo poprawiało komfort jazdy. Nie jestem wysoki (174 cm) więc turbulencje turbulowały mi prawie nad głową. Było ZNACZNIE lepiej niż bez szyby.

Jednak półowiewka jest znowu nieporównanie lepsza od takiej szyby, bo rozbija też powietrze przed dłońmi i udami.

Szyba do naked-a