Szyba po nowemu?

Data: 2012-01-20 21:30:22
Autor: Kris_Poland
Szyba po nowemu?

Użytkownik "kakmar" <kakmar+sp@gmail.com> napisał w wiadomości news:jfc2b4$miq$1inews.gazeta.pl...
Co producenci planują nam niebawem sprzedać.
http://youtu.be/qXX4ygHLuV8
Tablet w aucie, dla dzieci sprawdza siÄ™ dobrze. Ciekawe czy to siÄ™
przyjmie? Mnie się wydaje że nie bardzo. Na chwilę zabawy tak.
Ale żeby tak codziennie, to musiał by być fotel obracany. Albo będzie
można za parę lat poznać po dzieciaku, po której stronie w aucie
siedzi.
I pytanie co widać z zewnątrz?

po 20 mintach bole szyi gwarantowane
pozatym pewne niedogodnosci
dodatkowe swiatlo wewnatrz, obecne przepisy i klops

w dobe ipadow i zaglowkowych gadzetow to tylko bajer ze mam bo mam
ale gdyby tam wrzucili opcje dodaj gazu hamuj, skrec, mamo zwolnij to kto tam wie

Szyba po nowemu?