Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW

Data: 2017-09-04 22:46:12
Autor: Poldek
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW

Czy ktoś z obecnych ma "Przednią szybę podgrzewaną bezprzewodowo i odbijającą promienie podczerwone" VW?

Ciekawi mnie, czy taka szyba nie pogarsza działania nawigacji na przyssawce (niefabrycznej) i telefonów komórkowych.

Data: 2017-09-05 10:02:45
Autor: J.F.
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ooke2m$mpt$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Mam w mondeo podgrzewana przewodowo, tzn w srodku widac pionowe zygzakowate druciki ... i odbior GPS nieco pogarsza, ale to widac glownie na zestawieniu sygnalu z satelitow.
Sygnaly zaleza od orientacji, ale ogolnie nawigacja dziala w najlepsze.

J.

Data: 2017-09-05 13:42:01
Autor: Poldek
W dniu 2017-09-05 o 10:02, J.F. pisze:
[...]

Fordowskie podgrzewane szyby to mniej więcej wiadomo, jak działają, bo są znane i używane od lat. Volkswagenowska szyba grzana "bezprzewodowo" jest robiona w innej technologii, bez drucików, tylko z jakąś folią i/lub metalicznym proszkiem.

Data: 2017-09-05 17:57:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 22:46 Poldek <pugilares@interia.eu> pisze:

Ciekawi mnie, czy taka szyba nie pogarsza działania nawigacji na  przyssawce (niefabrycznej) i telefonów komórkowych.

Nie ma ten pasat fabrycznej navi? Jak ma to szybko zapomnisz o czymś takim  jak nawigowanie z telefonu.

TG

Data: 2017-09-05 18:03:59
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Tue, 05 Sep 2017 17:57:20 +0200, w <op.y53nxugkg01fvf@l-089.harvard.local>,
"Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał(-a):

> [...]

Nie ma ten pasat fabrycznej navi? Jak ma to szybko zapomnisz o czymś takim  jak nawigowanie z telefonu.

Proszę bez żartów :)

Data: 2017-09-05 18:14:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 18:03 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> pisze:

Nie ma ten pasat fabrycznej navi? Jak ma to szybko zapomnisz o czymś  takim
jak nawigowanie z telefonu.

Proszę bez żartów :)

Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi z  androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

TG

Data: 2017-09-05 18:44:38
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Tue, 05 Sep 2017 18:14:20 +0200, w <op.y53op6owg01fvf@l-089.harvard.local>,

> Proszę bez żartów :)

Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi z  androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

W swojej navi mam mapy aktualizowane codziennie, nie potrzebuję żadnego planu.

Data: 2017-09-05 18:58:05
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 18:44 radekp@konto.pl <radekp@konto.pl> pisze:

W swojej navi mam mapy aktualizowane codziennie, nie potrzebuję żadnego  planu.

Mi i 99% użytkowników wystarczy aktualizacja raz, dwa razy do roku.
W bonusie mam navi zawsze z zasięgiem (nawet w gęstej zabudowie), zawsze  włączoną, z dużym czytelnym w każdych warunkach wyświetlaczem,  zintegrowaną z audio.
Jak będę potrzebował "bardziej aktualnej" - to zawsze mogę odpalić na  wbudowanym urządzeniu navi z telefonu i dalej będę miał navi z "dużym  czytelnym wyświetlaczem".

TG

Data: 2017-09-05 19:51:50
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Tue, 05 Sep 2017 18:58:05 +0200, w <op.y53qq30ag01fvf@l-089.harvard.local>,
"Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał(-a):

Jak będę potrzebował "bardziej aktualnej" - to zawsze mogę odpalić na  wbudowanym urządzeniu navi z telefonu i dalej będę miał navi z "dużym  czytelnym wyświetlaczem".

I to jest jedyny plus wbudowanej nawigacji (takiej, która ma taką funkcję).

Data: 2017-09-05 18:45:40
Autor: RadoslawF
[...]

Nie pogadacie.
Szwagier zanabył ładne auto z nawigacją Blaupunkta.
Ostatnia aktualizacja na to urządzenie to przełom 2013/2014.
A w komórce masz nowszy soft i aktualne mapy.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-05 19:18:29
Autor: RadoslawF
[...]

Jak kupujesz nowe auto to masz do niego nowe mapy i możliwość aktualizacji.
Nie piszemy w tym wątku o "nówkach sztukach" od Niemca co.. tylko o nowym salonowym aucie.

Jak kupie nowe auto to za samą nawigację diler krzyknie więcej niż
zapłaciłem za nową komórkę i legalną nawigację na całą Europę.
I o ile w komórce zawsze będę miał mapy aktualne to w nawigacji
skończą się szybciej niż samochód w którym je zamontowali.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-05 19:23:40
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 19:18 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

W niektórych autach nie ma już wersji bez nawigacji. Możesz mieć większą  lub mniejszą, z bardziej wypasionym audio lub mniej, ale zawsze jest.
Jak masz androida to możesz olać wbudowane navi i używać tej z telefonu,  nic Cię nie ogranicza.

TG

Data: 2017-09-05 19:34:35
Autor: Cavallino
[...]

Już nie mówiąc o tym, że można użyć dokładnie tego samego programu co na telefonie i nigdy problemu nie było....

Data: 2017-09-05 21:25:37
Autor: RadoslawF
[...]

I producent pozwoli mi na instalowanie dowolnego oprogramowania w swojej
nawigacji zintegrowanej z radiem i diabli wiedzą z czym jeszcze?
Mogę spytać w jakim pojeździe tak jest? w miarę możliwości w cenie
do stu tysięcy złotych.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-05 21:50:48
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 21:25 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

[...]

Szukaj min. pod hasłem "android auto" - w fabrycznej navi nic nie  instalujesz.
Dopinasz do auta telefon z odpaloną odpowiednią apką i na ekranie  fabrycznej navi masz pulpit swojego telefonu.
Ja to mam w Kia, ale teraz oferuje to wielu producentów, min. citroen,  renault i pewnie inni

Post z przed roku:
http://technowinki.onet.pl/oprogramowanie/darmowe-apple-carplay-i-android-auto-w-wybranych-modelach-kia/f0ml27

TG

Data: 2017-09-05 22:11:14
Autor: Poldek
[...]

Tego właśnie dotyczy moje pytanie zakładające wątek.
Przypinam smartfona do samochodowego systemu przez Car Net i puszczam sobie navi, jakie tam mam na smartfonie. Czy "bezprzewodowo podgrzewana szyba odbijająca promienie słoneczne" VW pogorszy mi działanie tej nawigacji i telefonów komórkowych z powodu tłumienia fal elektromagnetycznych? W Passacie ta szyba występuje tylko pakietem polegającym na rzekomym łączeniu komórki przez antenę zewnętrzną.

Data: 2017-09-05 23:04:18
Autor: przemek.jedrzejczak
[...]

odpowiedz brzmi: zalezy od telefonu ew. nawigacji
niektorzy melduja problemy i uzywaja zewnetrznej anteny gps (w okolicach lusterka sa dwa "okna" dla takiego rozwiazania) inni pisza ze dziala bez problemu

co do funkcji mirror link https://www.youtube.com/watch?v=uPJ_seeANiQ
to oficjalnie jest wspierana ale trzeba zamowic odpowiednia opcje nawigacji chyba discovery pro i app connect - dealer powinien wiedziec dokladnie

Data: 2017-09-06 11:35:41
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Tue, 5 Sep 2017 23:04:18 -0700 (PDT), w
<41d65f35-2cd0-46df-9f8a-87831fc70d07@googlegroups.com>,
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(-a):

[...]

Przy czym aplikacja musi mieć wsparcie do tej funkcji, a na razie to chyba
jakieś pojedyncze apki mają. Tak więc funkcja bardzo fajna i bezużyteczna...

Data: 2017-09-06 21:43:55
Autor: jerzu.xyz
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
On Wed, 06 Sep 2017 11:35:41 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Przy czym aplikacja musi mieć wsparcie do tej funkcji, a na razie to chyba
jakieś pojedyncze apki mają. Tak więc funkcja bardzo fajna i bezużyteczna...

Z androidowych navi to chyba tylko Google Maps i Waze.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2017-09-07 09:16:41
Autor: Miroo
W dniu 2017-09-06 o 11:35, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Samochód też musi to wspierać. Np z toyotami jest problem, bo obsługują tylko starą wersję mirrorlinka i ostatnie co z tym działa to chyba Samsung S3.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-05 22:32:08
Autor: Cavallino
[...]

Działa to gdziekolwiek choćby zadowalająco?
Ja tam jednak wolałbym wejść do systemu i poinstalować sobie co chcę.
Większośc nawigacji da się złamać bez większego problemu, wystarczy fora poczytać zazwyczaj.

Ale jeszcze lepszym rozwiązaniem jest odpuszczenie zakupu drogiej nawigacji fabrycznej i zakup za ułamek jej ceny innej, dedykowanej do danego auta.
Nikogo wtedy nie trzeba się o nic prosić.

Data: 2017-09-06 07:05:45
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 22:32 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

Działa to gdziekolwiek choćby zadowalająco?
Działa bez zastrzeżeń.
Co prawda użyłem tego ze dwa razy (fabryczna navi mi wystarcza) - ale jak  ktoś jest fanem navi z telefonu to android auto jest strzałem w dziesiątkę.
Telefon leży sobie w przegródce w środkowym tunelu, spięty kablem USB z  autem i nawiguje.

Ale jeszcze lepszym rozwiązaniem jest odpuszczenie zakupu drogiej  nawigacji fabrycznej i zakup za ułamek jej ceny innej, dedykowanej do  danego auta.
Tu jak pisałem, czasami wybierasz konkretną wersję (bo chcesz mieć dany  silnik) i navi masz bez osobnej dopłaty, po prostu jest w standardzie.

TG

Data: 2017-09-06 08:10:15
Autor: Mirek Ptak
[...]

No troszkę muszę zaprotestować, bo choć piszesz samą prawdę, to brakuje tu precyzji a w wątku pojawiły się informację, które razem z Twoją odpowiedzią mogą wprowadzać w błąd :)
Android Auto to rzeczywiście super sprawa, ale nie jest tak, że jest to mirrior pulpitu telefonu na wyświetlaczu wbudowanego radia. Można odpalić tylko aplikacje dla Android Auto a są to zmodyfikowane Google Maps, telefon i muzyka. Można doinstalować kilka aplikacji, ale nie ma tam żadnej alternatywnej nawigacji (przynajmniej do niedawna nie było).

Sam mam wbudowaną nawi (i Android Auto), która jest dosyć aktualna jeśli chodzi o pokrycie Europy, ale i tak jeżdżę z TomTomem na szybie, bo po prostu traffic jest nie do pobicia, że nie wspomnę o ostrzeżeniach o foto :)

Pozdrawiam - mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2017-09-06 00:12:35
Autor: przemek.jedrzejczak
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Sygic juz sie zalil (publicznie) ze google nie chce dac im certyfikatu na android auto :-) mirror link ma ograniczona funkcjonalnosc, android auto tez i nie wyglada na to zeby sie zmienilo wiec albo drogie navi (discovery) i fabryczna integracja albo najtanszy rns i podmienic na cos od alibaby :-)

Data: 2017-09-06 13:19:51
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 08:10 Mirek Ptak <nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> pisze:

[...]

Słusznie, dzięki za doprecyzowanie. W domyśle przyjąłem, że "navi z  telefonu" to GM a tak oczywiście nie jest.
Oprócz tego co wymieniłeś mam chyba jeszcze inne ikonki - ale nie jest to  1:1 pulpit telefonu a raczej jakiś uproszczony widok.
Tak czy siak nie lubię GM i nie używam tego ficzera.

TG

Data: 2017-09-06 18:25:00
Autor: Cavallino
W dniu 06-09-2017 o 08:10, Mirek Ptak pisze:
[...]

Sygic jest.
Ale to dość słaba namiastka nawigacji, o GM nie wspominając.

Data: 2017-09-07 08:54:38
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-09-06 o 18:25, Cavallino pisze:
[...]

Źródło?
Wg moich informacji nie jest :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-09-07 16:57:29
Autor: Cavallino
W dniu 07-09-2017 o 08:54, Mirek Ptak pisze:
[...]

W sumie chodziło mi pewnie o mirrorlink - bo jak przymierzałem się do P3008, to ona miał i AA i ML, więc w sumie bez różnicy którą technologię wspierał dany program.
Ale czy tak jest wszędzie to nie wiem.

Data: 2017-09-08 08:05:01
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-09-07 o 16:57, Cavallino pisze:
Ale czy tak jest wszędzie to nie wiem.

Nie jest niestety, bo większy wybór zawsze jest OK.
U mnie na przykład jest tylko Android Auto i fapple cos tam ;)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-09-06 18:24:12
Autor: Cavallino
[...]

Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.

Data: 2017-09-06 18:38:29
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 18:24 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.

Bateria się nie skończy bo tel jest spięty z autem przez USB i z tego USB  się ładuje.

TG

Data: 2017-09-07 16:58:13
Autor: Cavallino
[...]

O tym piszę.
Gdyby nie to usb to padłby po max 3 h, nie pisałbym o dniach.

Data: 2017-09-06 23:58:38
Autor: Kris
W dniu środa, 6 września 2017 18:24:13 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:

Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.
"Spięty USB" Tomasz pisał więc się doładowuje

Data: 2017-09-07 08:51:41
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-09-06 o 18:24, Cavallino pisze:
Telefon leży sobie w przegródce w środkowym tunelu, spięty kablem USB
                                                        ^^^^^^^^^^^^^^^^^
z autem i nawiguje.

Do momentu aż mu się bateria nie skończy, czyli raczej szybko.
Jak nie padnie pierwszego dnia, to drugiego na pewno.

Niby jak? :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-09-07 17:00:02
Autor: Cavallino
W dniu 07-09-2017 o 08:51, Mirek Ptak pisze:
[...]

Tak, że ładowanie z usb jest mniej wydajne niż żarłoczność komórki z włączonym gps.
Sprawdzone empirycznie w ostatnie wakacje.

Inna sprawa, że miała włączony ekran non-stop, a to pewnie robi dużą różnicę, gdy będzie miała wyłączony (da się tak w AA?), będzie lepiej.

Data: 2017-09-07 17:09:45
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 17:00 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

[...]

Ale odpisałeś pod moim postem dotyczącym Android Auto. Tutaj tel nic nie  wyświetla, jest podpięty pod USB i oba moje telefony (P8 Light i S8 Plus)  się ładują. Nie wiem ile daje USB auta ale widać wystarcza.

TG

Data: 2017-09-07 17:10:28
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oormtg$pep$4@node1.news.atman.pl...
[...]

Tylu ludzi uzywa yanosika, google, NE, Here ... i jakos sie nie rozladowuja.
A Ty nie mozesz :-P

J.

Data: 2017-09-07 19:47:19
Autor: Cavallino
W dniu 07-09-2017 o 17:10, J.F. pisze:

Tak, że ładowanie z usb jest mniej wydajne niż żarłoczność komórki z włączonym gps.
Sprawdzone empirycznie w ostatnie wakacje.

Tylu ludzi uzywa yanosika, google, NE, Here ... i jakos sie nie rozladowuja.

Skąd pomysł, że się nie rozładowują?

Data: 2017-09-07 20:16:30
Autor: jerzu.xyz
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
On Thu, 7 Sep 2017 19:47:19 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Skąd pomysł, że się nie rozładowują?

Mnie się nie rozładowuje.

Data: 2017-09-07 22:29:22
Autor: Cavallino
W dniu 07-09-2017 o 20:16, jerzu.xyz@irc.pl pisze:
On Thu, 7 Sep 2017 19:47:19 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Skąd pomysł, że się nie rozładowują?

Mnie się nie rozładowuje.

Czyli co, włączasz - bateria 100% i po całym dniu jazdy, nadal 100%?

Data: 2017-09-07 23:19:54
Autor: jerzu.xyz
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
On Thu, 7 Sep 2017 22:29:22 +0200, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Czyli co, włączasz - bateria 100% i po całym dniu jazdy, nadal 100%?

jak jest podłączony do ładowani to tak: 100%.

Data: 2017-09-07 23:27:23
Autor: Czarek

W dniu 07.09.2017 o 22:29, Cavallino pisze:
[...]

A nawet bateria np. 50 %, podłączasz z włączoną navi i Yanosikiem i po maksymalnie 2 - 3 godzinach bateria 100% (telefon S5).

--
Czarek

Data: 2017-09-08 08:08:35
Autor: Mirek Ptak
W dniu 2017-09-07 o 22:29, Cavallino pisze:

Skąd pomysł, że się nie rozładowują?

Mnie się nie rozładowuje.

Czyli co, włączasz - bateria 100% i po całym dniu jazdy, nadal 100%?

Włączam z 30% i po kilku godzinach jazdy mam 70%. U mnie zwykle w trasie Janosik i tethering danych prze BT.
Ekran włączony, choć chyba mniej podświetlony niż zwykle.

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2017-09-07 23:52:35
Autor: przemek.jedrzejczak
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
gniazdko powinno spokojnie wytrzymac wiec moze ten hub do dupy
wlasnie zamowilem AUKEY USB, ULTRA KOMPAKT 24W (5V / 4,8A) i teoretycznie pociagnie na raz iphona i androida z QC

ps znajomy mial takiego huba co w BP daja za punkty podlaczyl kamere, telefon i lodowke i hub sie stopil, ale na instrukcji wyraznie stalo max 60 watt

Data: 2017-09-07 20:28:47
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oos0n5$n9q$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Bo jakos nie narzekaja, ze im starcza na 5h podrozy :-)
Niektorzy narzekaja, ale chocby w tym watku tylko ty narzekasz :-)

U mnie sie laduje - S4 z yanosikiem bierze niecale 0.5A, reszta to kwestia ladowarki o wiekszej wydajnosci i kabelka dobrego.

J.

Data: 2017-09-07 22:32:07
Autor: Cavallino
W dniu 07-09-2017 o 20:28, J.F. pisze:
[...]

Pisałem o dniu lub dwóch.
Zazwyczaj przez 12 h w trasie spadało mi ze 100 do jakichś 60%.
Inna sprawa, że przez hub usb, mam podłączoną również kamerkę, żeby jej badziewna ładowarka nie szumiała w cb.

U mnie sie laduje - S4 z yanosikiem bierze niecale 0.5A, reszta to kwestia ladowarki

To w końcu piszesz o ładowaniu z usb w radio, czy zapodajesz jakieś wynurzenia nie na temat o ładowarkach?

Data: 2017-09-08 12:00:30
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:oosac4$s8$2@node2.news.atman.pl...
[...]

Przeciez nie lubisz dlugich jazd, gora 6h :-P

Inna sprawa, że przez hub usb, mam podłączoną również kamerkę, żeby jej badziewna ładowarka nie szumiała w cb.

Wywal ten hub. Kup sobie ladowarke do zapalniczki czy rozdzielac z dwoma czy trzema USB, i przynajmniej z jednym takim 2A.

U mnie sie laduje - S4 z yanosikiem bierze niecale 0.5A, reszta to kwestia ladowarki

To w końcu piszesz o ładowaniu z usb w radio, czy zapodajesz jakieś wynurzenia nie na temat o ładowarkach?

A to przepraszam, nie na temat pisze.
To tylko wywal hub i dokup inna ladowarke do kamery.

J.

Data: 2017-09-08 16:03:37
Autor: Cavallino
W dniu 08-09-2017 o 12:00, J.F. pisze:

[...]

A z cb co miałbym zrobić w takim przypadku?

[...]

No właśnie.
Jak pewnie większość w wątku.
To że na ładowarce się naładuje, jest oczywiste.
Ale usb z radia daje na tyle mało prądu, że jak da radę podtrzymać stan baterii to już będzie sukces.

Data: 2017-09-08 14:30:27
Autor: masti
dnia Fri, 08 Sep 2017 16:03:37 +0200, Cavallino napisał:

[...]

rozgałęziacz

[...]

a tobie biedaku zawsze wiatr w oczy

Data: 2017-09-08 18:21:16
Autor: Tomasz Gorbaczuk
[...]

Do gniazda zapalniczki wsadź rozdzielacz (na kablu lub stały), do jednego  portu rozdzielacza wepnij CB do dwóch pozostałych podwójne zasilacze USB  (po 3,1A) każdy. Nie będziesz miał problemu z ładowaniem żadnego  urządzenia.

Ja w obecnym aucie mam z przodu fabryczne 3 gniazda (2x12V i jedno USB), z  tyłu (w środkowym słupku) jedno 12V (w którym siedzi podwójny zasilacz  USB) i drugie fabryczne USB. Koreańce to jednak mądry naród :-)

TG

Data: 2017-09-08 18:27:33
Autor: Cavallino
[...]

To znaczy co konkretnie mam tam wepchnąć, żeby nie szumiało?

Data: 2017-09-08 18:29:05
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 18:27 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

W dniu 08-09-2017 o 18:21, Tomasz Gorbaczuk pisze:
[...]

Zaraz podejdę do auta i podam Ci konkretne modele z mojego sportage..

TG

Data: 2017-09-08 18:42:37
Autor: Tomasz Gorbaczuk
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijając a promienie VW
W dniu .09.2017 o 18:27 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

To znaczy co konkretnie mam tam wepchnąć, żeby nie szumiało?

W swoim sportage mam taki zestaw:

Ładowarka USB samoch.M-LIFE 3,1A Dual USB 5V zasilacz USB
http://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=89369&controller=product

http://allegro.pl/rozdzielacz-gniazda-zapalniczki-2-porty-12v-10a-i6448516950.html

o ile rozdzielacz możesz kupić dowolny, to zasilacz USB raczej kup taki  jak powyżej. Zanim trafiłem na ten model kupiłem z 5 innych i wszystkie w  rożny sposób zakłócały CB.
Ten zasilacz ładuje jednocześnie S8+ i P8 Lite.

TG

Data: 2017-09-08 10:42:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
-- Ten zasilacz ładuje jednocześnie S8+ i P8 Lite.

samsung ok ale p8 lite nie ma qc wiec jestem co pokazuje Ampere ? w honor 5c (LiPo) ładowanie jest na poziomie 600 mAh a w samsungu kzoom juz 1200 (LiIon)

-- Moc wyjściowa ładowarki 3.1A, dzielona przy korzystaniu z 2 gniazd USB przy połączeniu 2 na raz, u mnie ładowanie nie przekracza 2000 mAh

Data: 2017-09-08 19:44:36
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 19:42 <przemek.jedrzejczak@gmail.com> pisze:

-- Ten zasilacz ładuje jednocześnie S8+ i P8 Lite.

samsung ok ale p8 lite nie ma qc wiec jestem co pokazuje Ampere ?

Na oryginalnej ładowarce 230V max jaki widziałem to 760mA

TG

Data: 2017-09-08 11:23:09
Autor: przemek.jedrzejczak
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
max wydatek jaki widziałem u mnie to 500 mAh czyli teoretycznie jest zapas ale niewielki, zmiana ładowarki z lidlowego silver cresta na aukey niewiele dala bo telefon nie potrafi tego obsłużyć, plus taki jak z drugiego gniazda trzeba coś podładować np powerbank wtedy powinno pójść szybciej

Data: 2017-09-08 20:51:18
Autor: jerzu.xyz
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
On Fri, 08 Sep 2017 18:42:37 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

Ładowarka USB samoch.M-LIFE 3,1A Dual USB 5V zasilacz USB
http://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=89369&controller=product

Takiego m-lifa moge oddać za free. Szumi tak, że głowa odpada. I nie
mówi tu o CB, a o radiu FM.

Data: 2017-09-08 21:25:20
Autor: Tomasz Gorbaczuk

<gorbi@adres.pl> wrote:

[...]

W radiu to mi nawet najtańszy chłam z alle nie szumiał. Te M-LIFE nie  szumi mi w trzech różnych autach z trzema rożnymi CB. Sportage ma kiepską  instalację - tam szumi mi nawet dedykowana ładowarka to iPhona za prawie  stówę.

TG

Data: 2017-09-23 00:07:16
Autor: Cavallino
[...]

No i ten m-life też szumi.
A raczej terkocze, bo poziom szumu nie rośnie (w sensie że odcięcie szumu następuje w tym samym miejscu na potencjometrze), ale zamiast jedynie szumu po jej włączeniu pojawia się głośniejszy delikatny, ale jednak terkot.

Data: 2017-09-07 20:40:35
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW

Mnie nie rozładowuje się.
Inna sprawa jak ładuje :)

Data: 2017-09-07 20:39:46
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Thu, 7 Sep 2017 17:00:02 +0200, w <oormtg$pep$4@node1.news.atman.pl>, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Tak, że ładowanie z usb jest mniej wydajne niż żarłoczność komórki z włączonym gps.
Sprawdzone empirycznie w ostatnie wakacje.

Zła ładowarka to była.

Data: 2017-09-07 21:53:27
Autor: jerzu.xyz
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
On Thu, 07 Sep 2017 20:39:46 +0200, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> wrote:

Zła ładowarka to była.

Albo kabel.

Data: 2017-09-08 14:38:06
Autor: radekp@konto.pl
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW

<radekp@konto.pl> wrote:

>Zła ładowarka to była.

Albo kabel.

To też.

Ładowarki zresztą potrafią emulować fabryczne ładowarki, więc może po prostu
ładowarka nie przestawia się w tryb szybkiego ładowania i ładuje jakimś małym
prądem, który nie starcza.

Albo sie przegrzewa przy ładowaniu (np. od słońca).

U mnie na jakiejś złomiastej ładowarce telefon ładuje się w zasadzie wcale, ale
wyłączenie ekranu i jest już w miarę OK.

Data: 2017-09-06 11:20:31
Autor: T.
[...]

Z Android Auto jest już sporo aut. Android Auto znajdziemy m.in. w Audi Q7 oraz nowych A4 i Q2, Honda - Accord, Civic, KIA- Soul, Sportage, Optima, Opel - Adam, KARL, Corsa, Astra, Insignia, Seat- Ibiza, Leon, Toledo, Skoda - Fabia, Octavia, Rapid, Superb, Yeti, Volkswagen - Golf, Polo, Passat, Jetta, Tiguan, Touran. To lista sprzed roku - dziś jest tego więcej, ma to nawet Dacia, FIAT, Hyundai...
Ja jestem zwolennikiem zakupu auta bez radia i wstawienie jakiejś chińszczyzny za 250 USD z pełnym Androidem, możliwością instalacji wszystkich aplikacji, DVB i kamerą cofania. Niestety często nie nie można kupić bez radia - wtedy brałbym najtańsze do podmiany.

Co do samej szyby - w rodzinie jest Skoda Octavia z grzaną przednią szybą i nie przeszkadza ona w odbiorze sygnału GPS na przeciętnym telefonie zamocowanym na kratce nawiewu. Ja mam podobnie w Mondeo, ale grzana szyba jest z drucikami.
T.

Data: 2017-09-06 21:49:46
Autor: jerzu.xyz
On Wed, 6 Sep 2017 11:20:31 +0200, "T." <kuki543@interia.pl> wrote:

[...]

Kolega sobie kupił do Mondeo takiego chińczyka na androidzie. Ładnie
wygląda, prawie jak fabryczny NX i na tym się kończą jego zalety.
Radio przestaje działać 20 kilometrów od nadajnika, dźwięk jest z tego
koszmarny. Nie mowiąc o tym, że strasznie toto toporne jest w
obsłudze.

Data: 2017-09-06 22:25:58
Autor: RadoslawF
W dniu 2017-09-06 o 21:49, jerzu.xyz@irc.pl pisze:

[...]

Nie doczytał że wymaga wzmacniacza antenowego, w lepszych autach
w standardzie.

Dźwięk to sprawa subiektywna, mnie wystarcza dwa głośniki na tyle
dobrze ustawione że słyszę efekt stereofonii, znajomy "meloman
samochodowy" za poprawny dźwięk uzna jak będzie miał minimum sześć
głośników plus subwofer.

W obsłudze nie toporne były stare proste radia, miałeś z jednej
strony pokrętło od głosu, z drugiej od strojenia a w środku
przyciski do rodzajów fal. Obsługiwałeś bez odrywania wzroku
od drogi. W dzisiejszych gdzie masz tylko płaski ekran na którym
jeszcze zrobili wielopoziomowe menu nie nadaje się do obsługi
w czasie jazdy, przynajmniej przez kierowcę.

Pozdrawiam

Data: 2017-09-06 21:42:33
Autor: jerzu.xyz
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
On Tue, 05 Sep 2017 21:50:48 +0200, "Tomasz Gorbaczuk"
<gorbi@adres.pl> wrote:

Post z przed roku:
http://technowinki.onet.pl/oprogramowanie/darmowe-apple-carplay-i-android-auto-w-wybranych-modelach-kia/f0ml27

Kia Sportage odebrana z salonu w sierpnu 2016 roku nie ma Android
Auto. ZTCW to w Europie Kia dopiero pod koniec 2016 roku oferowała to
w swoich autach. Ford dopiero wraz z Sync 3, czyli praktycznie 2017
rok. Podobo do aut z Sync 2 da się wgrać Sync 3, ale ASO nie za bardzo
chcą się tego podjąć.

Data: 2017-09-05 19:23:30
Autor: Cavallino
[...]

Nie musi być z androidem, jeśli łatwo złamać i samemu mapy wgrywać...

Data: 2017-09-05 19:28:13
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 19:23 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> pisze:

 Kup kiedyś auto z planem aktualizacji map to pogadamy. Oczywiście navi  z androidem, ostatecznie gó..ną GM też na niej odpalisz.

Nie musi być z androidem, jeśli łatwo złamać i samemu mapy wgrywać...

Wiem, czytam różne fora :-)

TG

Data: 2017-09-06 10:24:54
Autor: Poldek
W dniu 2017-09-05 o 19:23, Cavallino pisze:
[...]

Jeśli ktoś chciałby korzystać z gwarancji na samochód, to może być ryzykowne.

Data: 2017-09-06 13:14:18
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 10:24 Poldek <pugilares@interia.eu> pisze:

Jeśli ktoś chciałby korzystać z gwarancji na samochód, to może być  ryzykowne.

Na samochód nie stracisz - co najwyżej na nawigację/radio..

TG

Data: 2017-09-06 15:03:49
Autor: Poldek
[...]

Jak coś siądzie, nawet mechanicznie np. silniku, to mogą się złapać,
że to z powodu nieuprawnionej ingerencji w oprogramowanie sterujące samochodu. I procesuj się, że shakowane radio z nawigacją nie ma wpływu na sterowanie silnikiem.

Data: 2017-09-06 15:35:14
Autor: Tomasz Gorbaczuk
W dniu .09.2017 o 15:03 Poldek <pugilares@interia.eu> pisze:

[...]

Radio ani nawigacja nie steruje wtryskami - od tego jest kalkulator  silnika.
Jakbyś sobie zrobił czipa to co innego.

TG

Data: 2017-09-07 10:24:39
Autor: masti
dnia Wed, 06 Sep 2017 15:35:14 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:

[...]

żebyś się nie zdziwił co mądrale potrafią zintegrować ze sobą.

Data: 2017-09-07 20:17:12
Autor: jerzu.xyz
On Thu, 7 Sep 2017 10:24:39 -0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

żebyś się nie zdziwił co mądrale potrafią zintegrować ze sobą.

Dokładnie. Immobiliser w zegarach np :)

Data: 2017-09-08 09:25:20
Autor: Poldek
[...]

To jest myślenie potoczne. Nie musi mieć cokolwiek wspólnego z warunkami gwarancji vW.

Data: 2017-09-06 13:24:54
Autor: Zenek Kapelinder
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
W obydwu samochodach mam ogrzewana bezprzewodowo, cieplym powietrzem.

Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW