Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW

Data: 2017-09-05 10:02:45
Autor: J.F.
Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ooke2m$mpt$1@node1.news.atman.pl...
Czy ktoś z obecnych ma "Przednią szybę podgrzewaną bezprzewodowo i odbijającą promienie podczerwone" VW?

Ciekawi mnie, czy taka szyba nie pogarsza działania nawigacji na przyssawce (niefabrycznej) i telefonów komórkowych.

Mam w mondeo podgrzewana przewodowo, tzn w srodku widac pionowe zygzakowate druciki ... i odbior GPS nieco pogarsza, ale to widac glownie na zestawieniu sygnalu z satelitow.
Sygnaly zaleza od orientacji, ale ogolnie nawigacja dziala w najlepsze.

J.

Data: 2017-09-05 13:42:01
Autor: Poldek
W dniu 2017-09-05 o 10:02, J.F. pisze:
[...]

Fordowskie podgrzewane szyby to mniej więcej wiadomo, jak działają, bo są znane i używane od lat. Volkswagenowska szyba grzana "bezprzewodowo" jest robiona w innej technologii, bez drucików, tylko z jakąś folią i/lub metalicznym proszkiem.

Szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie VW