Szyba w skodzie opadła i nie daje się zamknąć

Data: 2015-10-27 08:00:42
Autor: Budzik
Szyba w skodzie opadła i nie daje się zamknąć
Użytkownik poziomka poziomka@niezajac.pl ...

Witam, proszę o pomoc!

Auto to skoda fabia. Pod wieczór wsiadam do niego, próbuję otworzyć
okno i tylko usłyszałam jakby trzaśnięcie. Potem przy jeździe auto już
było rozgrzane, więc spróbowałam jeszcze raz i niestety otworzyło się,
ale na amen! Szyba powoli opadła i już za nic nie można jej podnieść.
To automatyczna obsługa, na przycisk, nie ma korbki.
Gdzie jutro mam dzwonić i się udać, aby od ręki mi to zrobili? Do
szklarza samochodowego (akurat mam przy robocie?), czy elektryczny
mechanik, jakikolwiek mechanik, czy serwis skody?

Do Wrocławian: może macie pomysł na coś w okolicy pl. Kromera?

Z góry dzięki za odpowiedzi i sorki, że wysyłam od razu na 2 grupy.
Pozdrawiam!

Ty sie ciesz ze ci sie otworzyło pod twoim okiem.
Ostatnio po mega ulewie wychodzę ze znajomym, on dochodzi do swojego auta i... okazalo się, ze pewnie od jakiegoś spinaka otworzyła mu sie szyba w czasie deszczu. No i basen w aucie... :))))

Szyba w skodzie opadła i nie daje się zamknąć