Szybciej na emeryturę, jak masz więcej dzieci

Data: 2011-12-02 23:08:12
Autor: matusm
Szybciej na emeryturę, jak masz więcej dzieci

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisał w wiadomości news:jb8ng7$5hb$1news.task.gda.pl...
Pawlak powiedział w TV, że ma pomysł uzależnienia wieku przejścia na emeryturę od liczby posiadanych dzieci.
Mimo, że nie przepadam z nim i mam tylko 1 dziecko to pomysł mi się podoba.
Jest to rzeczywista motywacja, żeby mieć dzieci. Skoro ma kto pracować na moją emeryturę, to mogę wcześniej na nią pójść.
Zamiast idiotycznego becikowego rzeczywista ulga za dzieci.
Jacek
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Szybciej na emeryturę, jak masz więcej dzieci