Szybcy i w¶ciekli 7

Data: 2015-04-17 21:07:26
Autor: Sonn
Szybcy i w¶ciekli 7
Po prostu.

O ja pier.... !

-100/10

--
Sonn

Data: 2015-04-22 10:05:16
Autor: radek
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-17 o 21:07, Sonn pisze:
Po prostu.

O ja pier.... !

-100/10

a moja szwagierka ze szwagrem wczoraj byli i piali z zachwytu... :/ ale fakt, ich poziom intelektualny trochê odbiega od normy.

r.

Data: 2015-04-22 12:51:50
Autor: maderos
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-22 o 10:05, radek pisze:
[...]

  No proszê. Szwagierka ze szwagrem poszli na lekki, przygodowy film, a Ty ich wyzwałe¶ od debili. Ładnie, ładnie...

Data: 2015-04-22 13:23:30
Autor: radek
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-22 o 12:51, maderos pisze:
[...]

eee tam zaraz wyzwałem. po prostu tacy s± :)

r.

Data: 2015-04-22 13:22:45
Autor: 2late
Szybcy i wƛciekli 7
On 22/04/2015 12:23, radek wrote:
[...]

fakt, ich poziom intelektualny trochę odbiega od normy.

r.
  No proszę. Szwagierka ze szwagrem poszli na lekki, przygodowy film, a
Ty ich wyzwaƂeƛ od debili. Ɓadnie, Ƃadnie...

eee tam zaraz wyzwaƂem. po prostu tacy są :)

Kto nie ma szwagra debila, niech pierwszy rzuci kamieniem :)

2lateℱ Outspace Communication Inc.Âź 1999*2015©

Data: 2015-04-22 15:19:39
Autor: maderos
Szybcy i wƛciekli 7
W dniu 2015-04-22 o 14:22, 2late pisze:
[...]

Pozdrawiam

Hmm...po dƂuĆŒszym zastanowieniu, rzucam 3 kamienie ;)

Data: 2015-04-22 14:47:35
Autor: 2late
Szybcy i wƛciekli 7
On 04/22/2015 02:19 PM, maderos wrote:
[...]

A teraz pytanie kluczowe: gdzie rzucasz te kamienie?, bo ja nie mma szwagra :)

2lateℱ Outspace Communication Inc.Âź 1999*2015©

Data: 2015-04-23 10:09:33
Autor: radek
Szybcy i wƛciekli 7
W dniu 2015-04-22 o 15:47, 2late pisze:
[...]

ja rzucam w kierunku szwagra, nie ma problemu z trafieniem :)

r.

Data: 2015-04-22 11:19:59
Autor: Ghost
Szybcy i w¶ciekli 7

Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:553159ec$0$15861$b1db1813$ba2d9d20@news.astraweb.com...

Po prostu.

O ja pier.... !

-100/10

No ale to od jedynki chyba nie bylo nic ciekawego.

Data: 2015-04-23 17:37:24
Autor: Sonn
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-22 o 11:19, Ghost pisze:

Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomo¶ci grup

Po prostu.

O ja pier.... !

-100/10

No ale to od jedynki chyba nie bylo nic ciekawego.

Zgadza siê, ale to juz przekroczyło nawet granice absurdu. Ba! To już nawet nie jest s-f

--
Sonn

Data: 2015-04-24 00:13:54
Autor: Smok Eustachy
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 17.04.2015 o 21:07, Sonn pisze:
Po prostu.

O ja pier.... !

-100/10

https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Data: 2015-04-24 00:23:16
Autor: Sonn
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-24 o 00:13, Smok Eustachy pisze:
W dniu 17.04.2015 o 21:07, Sonn pisze:
Po prostu.

O ja pier.... !

-100/10

https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

100/10
  :D
--
Sonn

Data: 2015-04-24 10:34:35
Autor: robot
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-24 o 00:13, Smok Eustachy pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Humor na poziomie dla płazów.

Data: 2015-04-24 11:20:20
Autor: Ghost
Szybcy i w¶ciekli 7

Użytkownik "robot"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mhcv6u$ptg$1@node2.news.atman.pl...

W dniu 2015-04-24 o 00:13, Smok Eustachy pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Humor na poziomie dla płazów.

Wyluzuj.

Data: 2015-04-28 02:31:00
Autor: Sonn
Szybcy i w¶ciekli 7
W dniu 2015-04-24 o 10:34, robot pisze:
W dniu 2015-04-24 o 00:13, Smok Eustachy pisze:

https://www.youtube.com/watch?v=e2QxvySE94g

Humor na poziomie dla płazów.

Wiêcej w TYM logiki niż w oryginale

--