Szyberdach skoda octavia I - gdzie kuypic: uszczelka i odplyw? Wroclaw

Data: 2009-05-09 14:42:21
Autor: Koteczek
Szyberdach skoda octavia I - gdzie kuypic: uszczelka i odplyw? Wroclaw
Witam

Autko to Skoda Octavia I (98r), wszystko dziala jak fabtycznie poza szyber dachem ktorego nadgryzl zab czasu. Wroclaw - jesli znacie jakis magikow i sklepy, prosze polecic :)

Potrzebuje kupić uszczelke ktora jest w okolo szyby szyberdachu - taka gabkowa/meszkowata. Stara sie zrobila twarda, skurczyla sie i sa szpary do 2mm miedzy blacha a "veluxem". Leci tedy powietrze, szumi i za duzo wody sie dostaje.

Nie proponowac uszczelki do okien!!! Musi to byc fabtyczne.

Gdzies to kupie? Da sie to wymienic bez kupna szyby (jest przeciez dobra). Jest mocno sklejona i nie wiem co z tym zrobic :(

Druga sprawa, czy da sie wymienic rurke idaca od szyberdachu do drzwi kierowcy? Gdzies moze miec mini nieszczelnosc. Chyba latwo tego sie nie zrobi bez dewastacji i demolki wnetrza :-(

Wpadla mi do srodka tez koncowka wylotu tej "rynny" taki gumowy pisiorek przy zawiasach drzwi :) . Problem byl taki ze rynna - rurka, urwala sie od tego wylotu i woda ciekla do srodka po wiazce przewodow od szyber dachu (wylot w okolicy klamki do klapy bagaznika).

Wpadlo to dziadostwo gumowe mi do srodka slupka - za chiny bez gumowki sie do tego nie dostane. Gdzie kupie taki element, szrot?

Najlepiej Wroclaw i okolice.

Dziekuje!

Szyberdach skoda octavia I - gdzie kuypic: uszczelka i odplyw? Wroclaw