Szybka Beata 2 i 1/2

Data: 2018-10-25 06:07:02
Autor: przemek.jedrzejczak
Szybka Beata 2 i 1/2
Data: 2018-10-25 06:10:23
Autor: WS
Szybka Beata 2 i 1/2
On Thursday, October 25, 2018 at 3:07:04 PM UTC+2, przemek.j...@gmail.com wrote:

to juz nie recydywa to patologia :-)

ale ze co? Pieszy wszedl na przejscie nie umozliwiajac przejazdu kolumnie uprzywilejowanej, na pewno ktos widzial wlaczone koguty ;)

Data: 2018-10-25 15:41:23
Autor: Myjk
Szybka Beata 2 i 1/2
Thu, 25 Oct 2018 06:10:23 -0700 (PDT), WS
ale ze co? Pieszy wszedl na przejscie nie umozliwiajac przejazdu kolumnie uprzywilejowanej, na pewno ktos widzial wlaczone koguty ;)

"Te wypadki nam się należały!"

--
Pozdor
Myjk

Data: 2018-10-25 08:27:29
Autor: przemek.jedrzejczak
Szybka Beata 2 i 1/2
Człowiek mądry uczy się na cudzych błędach, człowiek mniej mądry na swoich ale jest też trzeci rodzaj który wciąż popełnia te same błędy ;-)
W normalnym kraju człowiek odpowiedzialny za kierowców już szukałby nowej pracy ale jak znam życie to będzie order i awans :-)

Data: 2018-10-25 20:45:15
Autor: Marek S
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 2018-10-25 o 15:10, WS pisze:
[...]

A i było słychać wycie. Nie ważne, że potrąconego suwerena. Wycie, to wycie :-D

--
Pozdrawiam,
Marek

Data: 2018-10-25 18:23:30
Autor: Jacek Maciejewski
Szybka Beata 2 i 1/2
Dnia Thu, 25 Oct 2018 06:07:02 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24090673,kolizja-rzadowej-kolumny-z-beata-szydlo-byla-premier-nie-ma.html#s=BoxOpMT

to juz nie recydywa to patologia :-)

Q... pozabierać im te zabawki. Niech jeżdżą zbiorkomem albo własnymi
brykami. W Norwegii król może tramwajem to czemu taka Szydło musi
szpanować?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-10-25 10:23:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Szybka Beata 2 i 1/2
Suweren dobrze wytresowany i pokorny wobec władzy ;-) może następne pokolenia ze zmywaka czy szparagów te towarzystwo pogonią bo my niestety nie rokujemy ;-)

Data: 2018-10-25 21:26:36
Autor: J.F.
Szybka Beata 2 i 1/2
Dnia Thu, 25 Oct 2018 18:23:30 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):
[...]

Co ty - chcesz kilkadziesiat ludzi narazac zamiast kilku ?

Smarty im kupic :-)

J.

Data: 2018-10-25 23:16:46
Autor: Shrek
Szybka Beata 2 i 1/2

Q... pozabierać im te zabawki. Niech jeżdżą zbiorkomem albo własnymi
brykami. W Norwegii król może tramwajem to czemu taka Szydło musi
szpanować?

Akurat straszydło ma powody, żeby obawiać się wdzięczności suwerena.

Shrek

Data: 2018-10-25 23:27:31
Autor: radekp@konto.pl
Szybka Beata 2 i 1/2
Thu, 25 Oct 2018 23:16:46 +0200, w <pqtbru$fuo$1@node2.news.atman.pl>, Shrek
<1@wp.pl> napisał(-a):

> [...]
> szpanować?

Akurat straszydło ma powody, żeby obawiać się wdzięczności suwerena.

Kandydat PiS na burmistrza Brzeszcz zajął ostatnie miejsce w wyborach
samorządowych 2018. KW PiS nie wygrało też w wyborach do rady miasta.
Więcej:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24082016,wybory-samorzadowe-2018-brzeszcze-pis-przegral-w-mateczniku.html

Data: 2018-10-25 21:31:47
Autor: J.F.
Szybka Beata 2 i 1/2
[...]

To zadanie - 100 kolizji na 100 lecie :-)

Imielin to sasiad Oswiecimia ... co ona tak kocha :-)

J.

Data: 2018-10-26 00:00:04
Autor: Shrek
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 25.10.2018 o 15:07, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,24090673,kolizja-rzadowej-kolumny-z-beata-szydlo-byla-premier-nie-ma.html#s=BoxOpMT

to juz nie recydywa to patologia :-)

Tak na szybko - kto miał dwa dzwony w ciągu dwóch lat? Bo to co normalnie jest traktowane jako wyjątkowy pech, albo wrodzony debilizm wygląda na normę wśród "kierownictwa" władz wolski.

niech jeżdzą uberem i latają ryanerem, albo niech nie zawracają dupy i rozwalają się skutecznie i bez osób postronnych.

Shrek

Data: 2018-10-26 11:55:47
Autor: J.F.
Szybka Beata 2 i 1/2
Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pqted4$fuo$3@node2.news.atman.pl...
[...]

A tak swoja droga - skad sie to wzielo ? Przeciez Szydlo nie prowadzi ....

-stara wladza miala tyle samo wypadkow, tylko przychylne media ?
-zwolnli starych i zatrudnili "swoich" ? Watpie.
  Choc przy okazji zmiany BOR na SOP mogli tak zrobic, ale przeciez wypadki byly i za BOR.

-zmienili generała i nowy ich przeciaza ?

-Tusk i starzy ministrowie mowili "wolniej jedz, bo ty sie poslizgniesz, a bedzie na mnie" ?

J.

Data: 2018-10-26 03:19:54
Autor: Kris
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu piątek, 26 października 2018 11:56:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

-zmienili generała i nowy ich przeciaza ?

-Tusk i starzy ministrowie mowili "wolniej jedz, bo ty sie poslizgniesz, a bedzie na mnie" ?

Wg mnie problem jest z tym że nadużywają jazdy na sygnałach/uprzywilejowanej
A kierowca jak ma bomby na dachu to sobie na wiecej pozwala i wychodzi jak wychodzi
Mam wrażenie że na byle spotkanie jada na sygnale.
A wystarczy trochę wcześniej wyjechać, jechać normalnie i bezpieczniej
Ale władza rozpieszcza jak widać i skoro jest służbowe auto z kogutem na dachu to używamy

Data: 2018-10-26 19:58:26
Autor: Shrek
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 26.10.2018 o 12:19, Kris pisze:

A wystarczy trochę wcześniej wyjechać

Przecież wyjechała trochę wcześniej - w czwartek o 13 była już pięttnaście minut od domu.

Shrek

Data: 2018-10-26 12:59:43
Autor: J.F.
Szybka Beata 2 i 1/2
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b2bc83a6-03cd-45f2-846d-9e48a827d40b@googlegroups.com...
> [...]

A kierowca jak ma bomby na dachu to sobie na wiecej pozwala i wychodzi jak wychodzi

Mowisz ? Podejrzewam ze dawni jezdzili tak samo ...

Mam wrażenie że na byle spotkanie jada na sygnale.

Sprawdzic jak jezdzili do Sowy :-)

A wystarczy trochę wcześniej wyjechać, jechać normalnie i bezpieczniej

Moze nie calkiem ... stojacy pojazd w korku latwiej zaatakowac.
ale kogo sie nowa wladza boi - suwerena ?
A prawda, mafia vatowska na nich czycha :-)

Ale władza rozpieszcza jak widać i skoro jest służbowe auto z kogutem na dachu to używamy

I co - POPSL na rozpieszczenia jest odporne ? Przez 8 lat ?

J.

Data: 2018-10-26 13:26:38
Autor: collie
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 26.10.2018 12:59, J.F. pisze:

A prawda, mafia vatowska na nich czycha :-)

Gdybyś za młodu nie chodził na wagary i był obecny na lekcji
polskiego nt. "Co poeta miał na myśli w wierszu Czyhanie na
Boga", to byś inaczej teraz śpiewał, znaczy czyhał.

Data: 2018-10-26 07:49:51
Autor: przemek.jedrzejczak
Szybka Beata 2 i 1/2
Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i premierowi. Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

Data: 2018-10-26 07:52:18
Autor: Kris
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu piątek, 26 października 2018 16:49:53 UTC+2 użytkownik przemek.j...@gmail.com napisał:
Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i premierowi. Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

Ot to

Data: 2018-10-27 01:45:33
Autor: Akarm
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 2018-10-26 o 16:52, Kris pisze:
[...]

I tak należy się cieszyć, że już nie zamykają ruchu na trasie przejazdu.
Jeszcze pod koniec XX wieku byle przejazd skutkował paraliżem miasta podobnym do niedawnej wizyty w Warszawie prezydenta USA.
I na zawsze zapamiętałem jedno z haseł "Urban na prezydenta" - W trakcie przejazdu Urbana nie będą zamykane ulice. Urban w przeciwieństwie do obecnej władzy, lubi kiedy na niego plują! :D

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-10-26 17:23:48
Autor: J.F.
Szybka Beata 2 i 1/2
Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f009ddc-b1f9-457d-929b-bc3fb2b32e56@googlegroups.com...
Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i premierowi. Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

Przemku ... ale wolisz 3 minuty postac, czy zrzucic sie na pensje dla kilku osob, w tym jednej sporo zarabiajacej ?

Inna sprawa, ze czemu dla kilku - jeden kierowca wystarczy :-)

J.

Data: 2018-10-26 17:28:00
Autor: Cavallino
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 26-10-2018 o 17:23, J.F. pisze:
[...]

Pensje biorą, będą brali, więc nic się nie zmieni.
A i tak nic za to nie robią - takie straSzydło, to już kompletnie zero.
Jej czas jest niewart nawet zasiłku dla bezrobotnych.

Data: 2018-10-26 08:32:50
Autor: WS
Szybka Beata 2 i 1/2
On Friday, October 26, 2018 at 5:28:00 PM UTC+2, Cavallino wrote:

Pensje biorą, będą brali, więc nic się nie zmieni.
A i tak nic za to nie robią - takie straSzydło, to już kompletnie zero.
Jej czas jest niewart nawet zasiłku dla bezrobotnych.

mozna zaryzykowac teze, ze im wiecej czasu spedzi w korkach, tym mniej namiesza ;)

Data: 2018-10-26 19:09:30
Autor: kk
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 2018-10-26 o 16:49, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Przejazdy uprzywilejowane powinny przysługiwać tylko prezydentowi i premierowi. Reszta kołków niech sobie lepiej terminarz planuje ;-)

A mi?

Data: 2018-10-27 00:01:11
Autor: radekp@konto.pl
Szybka Beata 2 i 1/2
Fri, 26 Oct 2018 07:49:51 -0700 (PDT), w
[...]

Beatka bardzo dobrze kalendarz sobie planuje.
Bo kto z was wraca z roboty zamiejscowej w czwartek o 13:00? :)))

Data: 2018-10-26 17:10:37
Autor: J.F.
Szybka Beata 2 i 1/2
Użytkownik "collie"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5bd2f9f0$0$474$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Usiluje sobie przypomniec czy za mlodu bylo to w programie ... tak troche ideologicznie sprzeczne :-)

J.

Data: 2018-10-26 19:41:03
Autor: Shrek
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 26.10.2018 o 11:55, J.F. pisze:

A tak swoja droga - skad sie to wzielo ? Przeciez Szydlo nie prowadzi ...

-stara wladza miala tyle samo wypadkow, tylko przychylne media ?

Stłuczek to pewnie tyle samo, ale nie przypominam sobie, żeby komor katał bokiem 160 po autostradzie, tusk dwa razy dzwona zaliczył pod domem, i eskorta komora poprawiła trafiając dzieciaka na pasach w tym samym mieście. No i stłuczki antoniego nie można pominąć.

-zwolnli starych i zatrudnili "swoich" ? Watpie.

Jestem prawie pewny. Skoro zmienili nazwę to pewnie tradycyjnie polecieli w chuja twierdząc, że to nowa zakład pracy nie mający nic wspólnego z BORem i trochę swoich nabrali. Okazuje się, że ten borowik co prowadził to świeżak i wcześniej vipów nie wioził. Pszypadek? ;)

  Choc przy okazji zmiany BOR na SOP mogli tak zrobic, ale przeciez wypadki byly i za BOR.

Nie przypominam sobie, żeby tusk w szpitalu leżał powyżej 7 dni.

-zmienili generała i nowy ich przeciaza ?

Szefostwo to na 100% nowe.

-Tusk i starzy ministrowie mowili "wolniej jedz, bo ty sie poslizgniesz, a bedzie na mnie" ?

Może po prostu nie byli znani z pisania interpelacji poselskich na temat lękliwych obsługujacych flotę;)

Shrek

Data: 2018-10-26 20:50:19
Autor: Axel
Szybka Beata 2 i 1/2
"Shrek"  wrote in message news:pqvjje$6p8$1node1.news.atman.pl...

[...]

Ponoć teraz przychodzący do takich służb takich jak SOP, pochodzą głównie z zupełnego zadupia, co gwarantuje wierność tym, którzy ich stamtąd wyciągnęli.

--
Axel

Data: 2018-10-26 20:59:12
Autor: Shrek
Szybka Beata 2 i 1/2
W dniu 26.10.2018 o 19:41, Shrek pisze:

[...]

I wszystko jasne - standardowe wygaszenie i wyjęcie spod prawa (prawo pracy przestaje cię dotyczyć, odwołać możesz się do sądu pracy, ale on zbada tylko czy... czy dostałeś nową propozycję - jak nie, to wróć do punktu 1)

2. Stosunki służbowe funkcjonariuszy oraz stosunki pracy pracowników SOP wygasają:
1) po upływie 5 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy, jeżeli funkcjonariusz albo pracownik SOP w terminie
dwóch miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej ustawy nie otrzyma od Komendanta SOP pisemnej propozycji
określającej nowe warunki pełnienia służby albo pracy lub warunki płacy;

Masz jeszcze jakieś wątpliwości?

Shrek,

Szybka Beata 2 i 1/2