Szybka ankieta na potrzeby ciekawości

Data: 2015-03-30 15:05:41
Autor: Konspirator
Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

Mam:
– laptopa
– desktopa
– laptopa i desktopa

– laptopa + tablet
– desktopa + tablet
– laptopa i desktopa + tablet

No i pytanie ekstra:
Czy smartfon jest już pecetem?
(wg definicji: personal computer)

--
*AiO zaliczamy do desktopów
** Netbooki, ultrabooki itd. do laptopów.

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2015-03-30 20:03:24
Autor: Poldek
Konspirator wrote:
[...]

Desktopa, 2 laptopy, tablet, smardwon może być? :-)

Data: 2015-03-30 20:43:12
Autor: qwerty
Użytkownik "Konspirator"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:55194a2a$0$15661$65785112@news.neostrada.pl...
Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

desktop, 2 laptopy (+ jeszcze jeden do celów serwisowych samochodu).
Co według Ciebie jest smartfon?
Mój telefon ma obsługę rozmów, sms/mms, odbieram i wysyłam pocztę, nagrywam filmy i robię zdjęcia. Jest też przeglądarka internetowa oraz GPS (ba nawet jest czytnik kodów kreskowych), a w starym telefonie mogłem sterować również telewizorem (przez Irdę). Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemów 5 dni.
Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem,  który trzeba ładować co 2 dzień.

Data: 2015-04-01 13:42:54
Autor: Jacek Maciejewski
Szybka ankieta na potrzeby ciekawoci
Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200, qwerty napisa(a):

Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemw 5 dni.

No pu farb co to za cudo.
--
Jacek
Dziesi przykaza ma 279 sw.

Data: 2015-04-02 23:12:39
Autor: qwerty
Szybka ankieta na potrzeby ciekawoci
Uytkownik "Jacek Maciejewski"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:1g05flqs23cdv.i6onbhe5d9uf.dlg@40tude.net...
No pu farb co to za cudo.

Zwyka Nokia E72

Data: 2015-04-03 10:22:24
Autor: Jacek Maciejewski
Szybka ankieta na potrzeby ciekawoci
Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200, qwerty napisa(a):

Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem,  ktry trzeba adowa co 2 dzie.

Co masz na myli mwic "szpiegowski" Android? Bo chyba wiesz e
"szpiegowsko" mona wsadzi do dowolnego OS-a?
No i czy twoim zdaniem dotykowy ekran powoduje szybsze rozadowywanie
baterii?

Data: 2015-04-03 15:15:52
Autor: qwerty
Szybka ankieta na potrzeby ciekawoci
Uytkownik "Jacek Maciejewski"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:14zfqxdp6zwk6$.ftoxri6i5p86$.dlg@40tude.net...
Co masz na myli mwic "szpiegowski" Android? Bo chyba wiesz e
"szpiegowsko" mona wsadzi do dowolnego OS-a?

Tylko, e google szpieguje wszystkie telefony oparte na ich telefonie.

No i czy twoim zdaniem dotykowy ekran powoduje szybsze rozadowywanie
baterii?

Gdzie napisaem, e dotykowy ekran szybciej rozadowuje _akumulator_ (a nie bateria).

Data: 2015-03-31 16:40:28
Autor: Tom
Szybka ankieta na potrzeby ciekawości

desktop+tablet

smartfon sam w sobie nie jest PC bo nie ma myszki i klawiatury

Data: 2015-04-01 13:33:50
Autor: Uncle Pete
Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
– laptopa i desktopa + tablet

2 laptopy, 2 desktopy, 1 netbook i 1 tablet.

No i pytanie ekstra:
Czy smartfon jest już pecetem?
(wg definicji: personal computer)

Nie i nigdy nie będzie :) Przyjęło się, że PC oznacza konkretną platformę. Tak samo jak jakiś MacBook to nie pecet.

Piotr

Data: 2015-04-01 13:46:31
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 30 Mar 2015 15:05:41 +0200, Konspirator napisał(a):

[...]

Tylko desktop. Lapki są użyteczne w bardzo rzadkich przypadkach a
smartfony (czyli telefony na sterydach) są dla niewyżytej młodzieży i
facetów wykonujących podejrzane zawody :)
--
Jacek
Dziesięć przykazań ma 279 słów.

Data: 2015-04-01 17:03:53
Autor: Crimi
Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
Smartfon->  szpieg który ludzie kupują za własne ciężkie pieniądze
i mają przy sobie dzień i noc. W każdym kamera, mikrofon i bateria
której nie da się wyjąć.

Data: 2015-04-03 08:27:48
Autor: Uncle Pete
On 2015-04-01 17:03, Crimi wrote:
Smartfon->  szpieg który ludzie kupują za własne ciężkie pieniądze
i mają przy sobie dzień i noc. W każdym kamera, mikrofon i bateria
której nie da się wyjąć.

W moim się da - coś z nim nie tak? ))))

Data: 2015-04-03 13:16:26
Autor: Crimi
On 2015-04-01 17:03, Crimi wrote:
Smartfon-> szpieg który ludzie kupują za własne ciężkie pieniądze
i mają przy sobie dzień i noc. W każdym kamera, mikrofon i bateria
której nie da się wyjąć.

W moim się da - coś z nim nie tak? ))))

   Przy zakupie trzeba uważać.
   Uważałeś czy się tak tylko trafiło ?

Data: 2015-04-03 14:12:11
Autor: Uncle Pete
[...]

Uważałem, ale nie z powodu manii prześladowczej )))

Data: 2015-04-02 09:22:34
Autor: daromar
[...]

W skrócie to desktop + tablet.

Wersja dłuższa:
Coś laptopodobnego mam ale używam sporadycznie, przed tabletem się przydawało teraz przy tablecie z 3g już nie za bardzo ma zastosowanie.
Smartfon w sumie też mam ale używam głównie jako telefon, smsy + aparat.

No i chyba powiem oczywistość ale na grupach a już na tej w szczególności
wyniki będą niezbyt reprezentatywne.

--
daromar

Data: 2015-04-03 00:07:47
Autor: marfi
Użytkownik "Konspirator" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w wiadomości news:55194a2a$0$15661$65785112news.neostrada.pl...
Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:
– laptopa i desktopa + tablet

desktopy,laptopy,  terminal, tablet,smartfon i telefony.
Normalnie używam desktopa i telefonu, reszta tylko w szczególnych przypadkach.

--
marfi

Data: 2015-04-03 14:36:53
Autor: ikarek
[...]

Tablet też miałem (viliv x70 z Win7), ale więcej było z tym problemów,
jak pożytku i się zniechęciłem.

No i pytanie ekstra:
Czy smartfon jest już pecetem?
(wg definicji: personal computer)

IMO nie, ze względu na brak dostatecznie wygodnego interfejsu
(ekranu, klawiatury lub innego rozwiązania, które by dawało
podobną produktywność). Nie nadaje się do pracy.

Szybka ankieta na potrzeby ciekawości