Szybka ankieta na potrzeby ciekawości

Data: 2015-03-30 20:43:12
Autor: qwerty
Szybka ankieta na potrzeby ciekawości
Użytkownik "Konspirator"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:55194a2a$0$15661$65785112@news.neostrada.pl...
Miało być więcej opcji, ale nie chcę generować jakiejś zewnętrznej ankiety na www, a komu by się to chciało później liczyć, toteż minimum:

desktop, 2 laptopy (+ jeszcze jeden do celów serwisowych samochodu).
Co według Ciebie jest smartfon?
Mój telefon ma obsługę rozmów, sms/mms, odbieram i wysyłam pocztę, nagrywam filmy i robię zdjęcia. Jest też przeglądarka internetowa oraz GPS (ba nawet jest czytnik kodów kreskowych), a w starym telefonie mogłem sterować również telewizorem (przez Irdę). Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemów 5 dni.
Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem,  który trzeba Å‚adować co 2 dzieÅ„.

Data: 2015-04-01 13:42:54
Autor: Jacek Maciejewski
Szybka ankieta na potrzeby ciekawo¶ci
Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200, qwerty napisa³(a):

Akumulator w obecnym wytrzymuje bez problemów 5 dni.

No pu¶æ farbê co to za cudo.
--
Jacek
Dziesiêæ przykazañ ma 279 s³ów.

Data: 2015-04-02 23:12:39
Autor: qwerty
Szybka ankieta na potrzeby ciekawo¶ci
U¿ytkownik "Jacek Maciejewski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1g05flqs23cdv.i6onbhe5d9uf.dlg@40tude.net...
No pu¶æ farbê co to za cudo.

Zwyk³a Nokia E72

Data: 2015-04-03 10:22:24
Autor: Jacek Maciejewski
Szybka ankieta na potrzeby ciekawo¶ci
Dnia Mon, 30 Mar 2015 20:43:12 +0200, qwerty napisa³(a):

Nie jest to telefon na szpiegowskim androidzie z dotykowym ekranem,  który trzeba ³adowaæ co 2 dzieñ.

Co masz na my¶li mówi±c "szpiegowski" Android? Bo chyba wiesz ¿e
"szpiegowsko¶æ" mo¿na wsadziæ do dowolnego OS-a?
No i czy twoim zdaniem dotykowy ekran powoduje szybsze roz³adowywanie
baterii?

Data: 2015-04-03 15:15:52
Autor: qwerty
Szybka ankieta na potrzeby ciekawo¶ci
U¿ytkownik "Jacek Maciejewski"  napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:14zfqxdp6zwk6$.ftoxri6i5p86$.dlg@40tude.net...
Co masz na my¶li mówi±c "szpiegowski" Android? Bo chyba wiesz ¿e
"szpiegowsko¶æ" mo¿na wsadziæ do dowolnego OS-a?

Tylko, ¿e google szpieguje wszystkie telefony oparte na ich telefonie.

No i czy twoim zdaniem dotykowy ekran powoduje szybsze roz³adowywanie
baterii?

Gdzie napisa³em, ¿e dotykowy ekran szybciej roz³adowuje _akumulator_ (a nie bateria).

Szybka ankieta na potrzeby ciekawości