Szybka do nakeda,warto?

Data: 2009-12-02 09:44:15
Autor: marcinu
Szybka do nakeda,warto?

Użytkownik " km" <bitrix.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf55da$mqj$1inews.gazeta.pl...
Zastanawiam się nad kupnem szybki do cbf600 golasa,

Siemka
Mam taką szybkę w swojej cbf. Kupiłem motocykl już z szybą więc nie wiem jak się sprawuje bez niej ale moim zdaniem nie powinno być dużych różnic. Szyba jest na tyle mała, że chroni chyba tylko tankbag :)
Plus to to, że nie psuje sylwetki nakeda.
Tak z ciekawości, posiadasz cfb na gaźnikach czy już na wtrysku??
Piszesz, że jesteś zakochany w tym motocyklu. Ja ze swojej cbf jestem też zadowolony. Jak ją kupowałem to myślałem, że polatam nią max 2 sezony a po nowym roku zaczynam 4-ty :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2009-12-02 11:55:06
Autor: km
Szybka do nakeda,warto?
marcinu <zlyadres@op.pl> napisał(a):

> [...]

Piszesz, że jesteś zakochany w tym motocyklu. Ja ze swojej cbf jestem też zadowolony. Jak ją kupowałem to myślałem, że polatam nią max 2 sezony a po nowym roku zaczynam 4-ty :)

Na przełomie roku 08/09 po kilkunastu latach przerwy kupiłem nową w salonie.
Srebrna z ABS.
Również spotkałem się z opiniami że będzie to niewystarczający sprzęt.
Wstyd się przyznać,ale moja pani i ja jesteśmy bardzo zadowoleni
i ani myślimy zmieniać moto na coś innego,tym bardziej że mnie
się najbardziej podobają sprzęty z klasyczną,okrągłą lampą z przodu.
pozdro.

--

Szybka do nakeda,warto?