Szybka do nakeda,warto?

Data: 2009-12-02 12:53:24
Autor: Marcin N
Szybka do nakeda,warto?

Użytkownik " km" <bitrix.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf55da$mqj$1inews.gazeta.pl...
Zastanawiam się nad kupnem szybki do cbf600 golasa,
takiej jak na załączonym obrazku:

http://www.hgbmotorcycles.co.uk/index.html?lang=en-uk&target=d122.html

Mam pytanie,czy warto?
Ktoś może opisać wrażenia,przed/po założeniu tego elementu?
Sporo jeżdżę w trasy rzędu 500km,w przyszłym sezonie planuję
jezdzić jeszcze więcej,a sami wiecie jak to na zupełnym golasie jest
przy pewnej prędkości.
Zmieniłbym motocykl,ale nie mogę gdyż w mojej maszynie jestem zakochany na amen :)

Nie wiem, jak szybka z linka (dość niska), ale trochę wyższa - ma dodatkowe zalety: w deszczu chroni korpus przed kroplami, a w ładniejszą pogodę - chroni kurtkę przed owadami. Dodatkowo poprawia trochę kształt strugi powietrza. Ja stosuję szybę i ani mi w głowie jej zdejmowanie. Poza tym - w moich oczach - motocykl wygląda zgrabniej.

Szybka do nakeda,warto?