Szybka do nakeda,warto?

Data: 2009-12-02 11:58:17
Autor: km
Szybka do nakeda,warto?
 Bardzo dziękuję za opinie,generalnie widzę że nie warto.
Tym bardziej że szyba jednak troszkę psuje harmonijn± sylwetkę
maszyny,moim zdaniem.
Gdyby miała niezaprzeczalne zalety,kupiłbym-a tak to zaoszczędzone
pieni±dze puszczę przez rurę wydechow±... :)

Data: 2009-12-02 14:33:04
Autor: KLOSZ
Szybka do nakeda,warto?
  km pisze:
Gdyby miała niezaprzeczalne zalety,kupiłbym-a tak to zaoszczędzone
pieni±dze puszczę przez rurę wydechow±... :)

Niezaprzeczalne zalety to ma dopiero taka szyba jak mialem kiedys w sevence:
http://www.bikepics.com/pictures/1779669/

Ta to dawala efekty, no ale wizualnie nie kazdemu musi to sie podobac i pozostaje odwieczne pytanie: miec wygodniej czy wygladac lepiej? ;)

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2009-12-02 14:54:48
Autor: Leszek Karlik
Szybka do nakeda,warto?
On Wed, 02 Dec 2009 14:33:04 +0100, KLOSZ <konradki@usun_towp.pl> wrote:

[...]
Niezaprzeczalne zalety to ma dopiero taka szyba jak mialem kiedys w  sevence:
http://www.bikepics.com/pictures/1779669/

No, ja miałem podobną, nawet trochę większą i też mocowaną porządnie w
czterech punktach a nie w dwóch. Działała o tyle, że zdejmowała
napór deszczu i wiatru z klaty, za to turbulencje szły prosto na głowę
i hałas był potworny.

Niestety, parkingówka ją dość skutecznie załatwiła :-) Zamontowałem później
taką małą i różnica była znacząca, małe szybki to czysto estetyczne są.

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2009-12-02 21:26:35
Autor: The_EaGle
Szybka do nakeda,warto?
  km pisze:
[...]

Jak zamierzasz jeĽdzić turystycznie to ja bym się nie zastanawiał tylko brał szybkę. Problem w tym że trzeba j± odpowiednio ustawić. Przy pierwszym lepszym ustawieniu nie zadziała , a wiadomo że mało kto ma dostęp do tunelu aerodynamicznego :), dlatego trzeba testować. Ja zamiast zamontować i marudzić że nic nie działa testowałem, obniżałem, podwyższałem, zmieniałem k±ty i ustawiłem tak że jak odkręciłem z mocowań i potem znów założyłem to różnica była bardzo duża i nie zdejmę jej znów za żadne skarby. :) Choć co do jednego się zgadzam że psuje wygl±d motocykla ale ja wole odrobinę wygody niż wygl±d. ;)

Pozdrawiam
Rafał
CBF500

Szybka do nakeda,warto?