Szybka jazda w BMW

Data: 2010-03-12 22:36:43
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 00:24:18
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-12 23:36:43 +0100, to <to@abc.xyz> said:

Chyba jeszcze nie by³o:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

Obejrza³em.
Niczym nie ró¿ni siê od jazdy nieoznakowanego radiowozu bez w³±czonych sygna³ów d¼wiêkowych i ¶wietlnych.
Tak samo (nie)bezpiecznie.

Dodatkowo nieciekawe ujêcia, ma³o atrakcyjna trasa i nuda panie, nuda.

--
Bydlê

Data: 2010-03-12 15:53:30
Autor: mw
Szybka jazda w BMW
On 13 Mar, 00:24, Bydlê <bydl?@bydl?.pl> wrote:
[...]
Czyli skoro gliniarze tak je¿d¿± to on te¿ mo¿e?
Swoj± drog± pozostaje tylko mieæ nadziejê ¿e siê takiego na drodze nie
spotka.

Data: 2010-03-13 01:37:08
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 00:53:30 +0100, mw <michal.witkowski@gmail.com> said:

On 13 Mar, 00:24, Bydlê <bydl?@bydl?.pl> wrote:
[...]
Czyli skoro gliniarze tak je¿d¿± to on te¿ mo¿e?

Czyli tak samo nudnie i (nie)bezpiecznie.
Nie ma ¿adnej ró¿nicy miêdzy wyczynem tego kierowcy, a wyczynami gliniarzy.
(nawet jeden s±d by³ ³askaw uznaæ co do joty moje stanowisko)

Swoj± drog± pozostaje tylko mieæ nadziejê ¿e siê takiego na dro
dze nie
spotka.

To prawda.

--
Bydlê

Data: 2010-03-13 22:02:32
Autor: Marcin N
Szybka jazda w BMW

U¿ytkownik "Bydlê" <bydl?@bydl?.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hnemnj$67d$1@inews.gazeta.pl...

Czyli tak samo nudnie i (nie)bezpiecznie.
Nie ma ¿adnej ró¿nicy miêdzy wyczynem tego kierowcy, a wyczynami gliniarzy.
(nawet jeden s±d by³ ³askaw uznaæ co do joty moje stanowisko)

Zaintrygowa³e¶ mnie. Napisz co¶ wiêcej.

Data: 2010-03-13 22:20:59
Autor: BydlÄ™
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 22:02:32 +0100, "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> said:

Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hnemnj$67d$1@inews.gazeta.pl...

Czyli tak samo nudnie i (nie)bezpiecznie.
Nie ma żadnej różnicy między wyczynem tego kierowcy, a wyczynami gliniarzy.
(nawet jeden sąd był łaskaw uznać co do joty moje stanowisko)

Zaintrygowałeś mnie. Napisz coś więcej.

Była sprawa na drodze: drogówka jechała za samochodem przekraczającym różne przepisy, w tym te o prędkości.
By zmierzyć prękość, musiała jechać z taką samą prędkością.
Ukarany kierowca zawziął się i doniósł na policjantów, że niezgodnie z pord jechali łamiąc przepisy, a nie mieli włączonych kogutów i syren, więc nie byli pojazdem uprzywilejowanym.
Wnosił, że zagrożenie, jakie rzekomo on stwarzał swoją jazdą było vo najwyżej równe temu, któ®e stwarzał nieoznakowany radiowóz gnając z taką samą prędkością.

Sąd przemyślał i ukarał kierowcę policyjnego mandatem.
Sprawa z zeszłego roku. Była w mediach.
:-)

--
BydlÄ™

Data: 2010-03-13 21:58:55
Autor: Budzik
Szybka jazda w BMW
[...]

jestes w stanie podac jakies konkretniejsze namiary.
Bo przyznam ze oglądając UWAGA pirat nie raz czekałem, az delikwent po przyjeciu mandatu zapyta:
przepraszam, a kierowca tego drugiego samochodu z filmu (radiowozu znaczy sie) tez zostanie ukarany?

Data: 2010-03-13 22:58:42
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 22:20, BydlÄ™ pisze:

[...]

Ciekawe.. Bo.. Takie sprawy są z góry wygrane dla policjanta. Mają przecież swój przepis, który podstawiają pod to.. I bronią się tym, że jest to "wyższa konieczność".

Data: 2010-03-14 12:47:01
Autor: J.F.
Szybka jazda w BMW
On Sat, 13 Mar 2010 22:58:42 +0100,  Filip KK wrote:
[...]

Skoro sad ukaral grzywna [bo przeciez nie mandatem], to widac nie bylo
wyzszej koniecznosci. A i przepisy takim policjantom nie bardzo sprzyjaja.

J.

Data: 2010-03-15 00:03:52
Autor: to
Szybka jazda w BMW
J.F. wrote:

Skoro sad ukaral grzywna [bo przeciez nie mandatem], to widac nie bylo
wyzszej koniecznosci.

Oczywiście, że nie ma, bo o takiej można mówić, gdy chronione dobro przedstawia większą wartość niż narażane na niebezpieczeństwo. Tymczasem w takim wypadku policjant robi dokładnie to samo, za co chce ukarać, w dodatku łamie też przepisy szczegółowe które nakazują mu zatrzymać sprawcę najszybciej jak to możliwe.

A i przepisy takim policjantom nie bardzo sprzyjaja.

Dokładnie.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 02:15:38
Autor: Rafa³ Grzelak
Szybka jazda w BMW
mw wrote:

[...]

A moze 'on' to gliniarz po sluzbie?
Bo w koncu skoro sluzbowym nieoznakowanym tak jezdzi, to co - prywatnym
nie da rady?

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-03-13 13:34:35
Autor: to
Szybka jazda w BMW
mw wrote:

Czyli skoro gliniarze tak jeżdżą to on też może? Swoją drogą pozostaje
tylko mieć nadzieję że się takiego na drodze nie spotka.

Dlaczego? Gość może i łamał przepisy, ale przez cały ten film nie wymusił pierwszeństwa ani w żaden sposób nie wszedł nikomu w drogę. --
cokolwiek

Data: 2010-03-13 18:08:25
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 14:34:35 +0100, to <to@abc.xyz> said:

mw wrote:

Czyli skoro gliniarze tak je¿d¿± to on te¿ mo¿e? Swoj± drog± pozostaje
tylko mieæ nadziejê ¿e siê takiego na drodze nie spotka.

Dlaczego? Go¶æ mo¿e i ³ama³ przepisy, ale przez ca³y ten film nie wymusi³
pierwszeñstwa ani w ¿aden sposób nie wszed³ nikomu w drogê.

Obejrza³e¶ ca³o¶æ?
(ja nie da³em rady, bo wia³o nud± - a¿ chcia³o siê wyj¶æ z kina)

--
Bydlê

Data: 2010-03-13 19:25:02
Autor: to
Szybka jazda w BMW
BydlÄ™ wrote:

Obejrzałeś całość?
(ja nie dałem rady, bo wiało nudą - aż chciało się wyjść z kina)

Obejrzałem. ;]

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 12:45:08
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
to pisze:

Dlaczego? Gość może i łamał przepisy, ale przez cały ten film nie wymusił pierwszeństwa ani w żaden sposób nie wszedł nikomu w drogę.

Do pierwszego dzwona.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-13 14:12:41
Autor: Pawel O'Pajak
Szybka jazda w BMW
Powitanko,

Swoj± drog± pozostaje tylko mieæ nadziejê ¿e siê takiego na drodze nie
spotka.

Wole spotkac takiego (pod warunkiem, ze nie bedzie to zbyt bliskie spotkanie), niz pajaca trzymajacego 60km/h i jadacego niemal srodkiem jezdni i przyspieszajacego jak jednak bede go wyprzedzal.
Szybcy i wsciekli rzadko mnie stresuja, natomiast np. taksowkarze owszem czesto.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznaæ ma³± szkodliwo¶æ spo³eczn±?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mro¿ek)

Data: 2010-03-13 05:15:08
Autor: mw
Szybka jazda w BMW
On 13 Mar, 14:12, Pawel O'Pajak <opaj...@gazeta.pl> wrote:
[...]
Ja raczej wolê spotkaæ tzymaj±cego siê przepisó kapelusza,ni¿ takiego
jak tutaj, bo nigdy nie wiadomo co taki zdzia³a.

Data: 2010-03-13 15:37:15
Autor: Pawel O'Pajak
Szybka jazda w BMW
Powitanko,

Ja raczej wolê spotkaæ tzymaj±cego siê przepisó kapelusza,ni¿ takiego
jak tutaj, bo nigdy nie wiadomo co taki zdzia³a.

Co kto lubi, kapelusz jedyny przepis jaki przestrzega, to ten o ograniczeniu predkosci, lubi natomiast wykonac nieprzewidywalny manewr bez zadnego ostrzezenia. Znacznie wiecej niebezpiecznych sytuacji w mojej historii powozenia spowodowali kapelusze, niz szybcy-wsciekli.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2010-03-13 19:37:10
Autor: Samotnik
Szybka jazda w BMW
Dnia 13.03.2010 Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl> napisa³/a:
[...]

No tak, ten wykonywa³ wy³±cznie przewidywalne manewry z ostrze¿eniem. Tego
ostrze¿enia widaæ nie by³o, ale na ogó³ tacy nie w³±czaj± kierunkowskazów,
bo to im przeszkadza prowadziæ
--
Samotnik Bi¿uteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-03-15 10:16:17
Autor: Artur\(m\)
Szybka jazda w BMW

U¿ytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Powitanko,

> [...]

Co kto lubi, kapelusz jedyny przepis jaki przestrzega, to ten o
ograniczeniu predkosci, lubi natomiast wykonac nieprzewidywalny manewr

A czym Ciê ostrzega  w¶ciek³y... tfu i szybki... tfu
Jak Ciê wyprzedza lew± ston± "wysepki"????

Data: 2010-03-23 01:48:49
Autor: mw
Szybka jazda w BMW
On 16 Mar, 20:32, "Rafa³ \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
[...]
Mam zgo³a odmienne zdanie ... podejrzewam, ¿e ten w beemce du¿o
bardziej kontroluje to co siê dzieje przed nim i w lusterkach
... kapelusz z 60km/h kontroli zazwyczaj nie ma ¿adnej nad magi±
lusterek.
Ale z drugiej strony zak³ada co siê stanie, kto jaki manewr wykona,
itp.

Data: 2010-03-13 18:06:31
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 14:12:41 +0100, Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl> said:

Powitanko,

Swoj± drog± pozostaje tylko mieæ nadziejê ¿e siê takiego na drodze nie
spotka.

Wole spotkac takiego

Ale nie na czo³owe?
;-)

--
Bydlê

Data: 2010-03-15 10:13:46
Autor: Artur\(m\)
Szybka jazda w BMW

U¿ytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak1@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Powitanko,

> Swoj± drog± pozostaje tylko mieæ nadziejê ¿e siê takiego na drodze nie
> spotka.

Wole spotkac takiego (pod warunkiem, ze nie bedzie to zbyt bliskie
spotkanie),

To ju¿ od Twojego szczêscia zalezy

 niz pajaca trzymajacego 60km/h i jadacego niemal srodkiem
jezdni i przyspieszajacego jak jednak bede go wyprzedzal.
Szybcy i wsciekli rzadko mnie stresuja,

Bo jeste¶ m³ody(?) i nie masz wyobra¼ni.

Artur(m)

Data: 2010-03-17 02:34:12
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Artur\(m\) wrote:

niz pajaca trzymajacego 60km/h i jadacego niemal srodkiem
jezdni i przyspieszajacego jak jednak bede go wyprzedzal. Szybcy i
wsciekli rzadko mnie stresuja,

Bo jesteś młody(?) i nie masz wyobraźni.

Przynajmniej nie dyla Meleksem. :-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 13:33:30
Autor: to
Szybka jazda w BMW
BydlÄ™ wrote:

Obejrzałem.
Niczym nie różni się od jazdy nieoznakowanego radiowozu bez włączonych
sygnałów dźwiękowych i świetlnych. Tak samo (nie)bezpiecznie.

Masz racje, powiedziałbym, że jedzie nawet bezpieczniej, nie wyprzedza na trzeciego itd.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 17:51:00
Autor: AL
Szybka jazda w BMW
to pisze:
BydlÄ™ wrote:

[...]

co nie znaczy, ze jest to bezpieczne dla innych uzytkownikow

Jesli gosc taki chojrak - to niech sprobuje swych sil na torze zamknietym, gdzie beda 'zawodnicy' jemu podobni i wystawi filmik.

Na drogach - to IMHO czysta glupota.
Wystarczy, ze nie przewidzi ruchu innego kierowcy i jakas rodzina jadaca np. na wypoczynek juz moze nigdzie nie dojechac.
(nie zawsze sie udaje)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-03-13 19:24:18
Autor: to
Szybka jazda w BMW
AL wrote:

co nie znaczy, ze jest to bezpieczne dla innych uzytkownikow

Tego nie napisałem.

Jesli gosc taki chojrak - to niech sprobuje swych sil na torze
zamknietym, gdzie beda 'zawodnicy' jemu podobni i wystawi filmik.

Może próbuje?

Na drogach - to IMHO czysta glupota.
Wystarczy, ze nie przewidzi ruchu innego kierowcy i jakas rodzina jadaca
np. na wypoczynek juz moze nigdzie nie dojechac. (nie zawsze sie udaje)

To prawda, przy takiej jeździe pozostaje bardzo mały margines bezpieczeństwa w przypadku czyjegoś nieprzewidywalnego czy wręcz głupiego manewru. Chodzi mi tylko o to, że pomimo łamania przepisów i dużych prędkości jedzie jednak płynnie i nie "po chamsku", w przeciwieństwie do większości innych "szybkich i wściekłych" z YT.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 20:59:00
Autor: Budzik
Szybka jazda w BMW
U¿ytkownik to to@abc.xyz ...

Chodzi mi tylko o to, ¿e pomimo ³amania przepisów i du¿ych prêdko¶ci jedzie jednak p³ynnie i nie "po chamsku", w przeciwieñstwie do wiêkszo¶ci innych "szybkich i w¶ciek³ych" z YT.

tylko dlatego, ze na jednej z krzyzówek, a ktorych wyprzedza³ nie trafil na kogos wlaczajacego sie do ruchu.

Data: 2010-03-14 03:35:05
Autor: mw
Szybka jazda w BMW
On 13 Mar, 20:24, to <t...@abc.xyz> wrote:
[...]
To prawda, przy takiej je¼dzie pozostaje bardzo ma³y margines
bezpieczeñstwa w przypadku czyjego¶ nieprzewidywalnego czy wrêcz g³upiego
manewru. Chodzi mi tylko o to, ¿e pomimo ³amania przepisów i du¿ych
prêdko¶ci jedzie jednak p³ynnie i nie "po chamsku", w przeciwieñstwie do
wiêkszo¶ci innych "szybkich i w¶ciek³ych" z YT.
Tu siê zgodzê, ale te¿ uwa¿am ¿e drogi publiczne to nie miejsce na
takie zabawy, podam jeden przyk³ad.
Jechali¶my sobie spokojnie 90 km/h nagle auto zaczyna mieæ ograniczon±
przyczepno¶æ, asfalt czarny +25 stopni C, i co siê okazuje, w stoj±cej
kilkadziesi±t metrów dalej cysternie wioz±cej mleko rozszczelni³ siê
zawór, i zawarto¶æ tej¿e wyla³a siê na drogê. Teraz pytanie, co by siê
sta³o gdy by¶my jechali nie 90 a 200.
Swego czasu miewa³em do¶æ ¶rednie przebiegi po polsce, 20-30tysiêcy
kilometrów, i jakim¶ trafem takich ciekawych zagwozdek mo¿na by
mno¿yæ, od klasycznych wymuszeñ, po takie zjawiska jak wy¿ej opisane.

Data: 2010-03-13 02:21:18
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-12 23:36, to pisze:
Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy. Dokładnie tak samo można pojechać każdym innym samochodem.
To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na ulicy.

Data: 2010-03-13 02:16:36
Autor: Micha³
Szybka jazda w BMW
Filip KK <nospam@nospam.pl> napisa³(a):
> [...]
To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na ulicy.

Nie ka¿dym, moim nie mo¿na.
na zakrêtach, dzirach, koleinach oraz ¶niegu mo¿e i moge sporo
szybciej, ale na prostej ZDECYDOWANIE nie.

TA jazda jest szybka i >>niebezpieczna<<.

pozdrawiam.

Data: 2010-03-13 08:51:09
Autor: radxcell
Szybka jazda w BMW
*Filip KK* wrote in <news:hnepbj$n1r$1news.task.gda.pl>:
Ale ja nie widzę tu szybkiej jazdy. Dokładnie tak samo można pojechać
każdym innym samochodem.
To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
ulicy.

miedzy samochodami jezdzi 130-140, ale na prostych podchodzi do 200. nie kazdy
wozek rozbujasz tak latwo. Fiestusi nie dam rady :)

pozdr, rdx

Data: 2010-03-13 09:22:14
Autor: Tomasz Pyra
Szybka jazda w BMW
radxcell pisze:
[...]

Ale liczyłeś słupki czy tak na oko?
Bo ja tylko przeskakałem po filmie, bo generalnie dłużyzny.

Bo jeżeli na oko, to odczucie prędkości jest tu duże, bo kamera zamontowana nisko nad asfaltem i to potęguje wrażenie.

Data: 2010-03-13 09:42:41
Autor: radxcell
Szybka jazda w BMW
*Tomasz Pyra* wrote in <news:hnfila$q31$2nemesis.news.neostrada.pl>:
Ale liczyłeś słupki czy tak na oko?

nie jestem jeszcze taki dobry, zeby na oko to sprawdzic.
uzywalem slupkow i tachometru z zegarka.

Bo jeżeli na oko, to odczucie prędkości jest tu duże, bo kamera
zamontowana nisko nad asfaltem i to potęguje wrażenie.

no wlasnie - skad jest to ujecie? z prawej, z lewej? nie moglem tego
wykombinowac.

pozdr, rdx

Data: 2010-03-13 13:09:33
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 09:42:41 +0100, "radxcell" <sp____ks@o2.pl> said:

skad jest to ujecie? z prawej, z lewej?

Z lewej.

--
Bydlê

Data: 2010-03-13 13:32:37
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Ale ja nie widzÄ™ tu szybkiej jazdy.

Często dochodzi do 200, jeśli to nie jest dla Ciebie szybko na takiej drodze to jak Ty jeździsz?

Dokładnie tak samo można pojechać
każdym innym samochodem.

Tak, tak, oczywiście.

To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
ulicy.

Ten mały silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej niż ma 99% aut na ulicach.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 17:18:44
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 14:32, to pisze:

Ale ja nie widzÄ™ tu szybkiej jazdy.

Często dochodzi do 200, jeśli to nie jest dla Ciebie szybko na takiej
drodze to jak Ty jeździsz?

Masz radar w oczach czy jakÄ… innÄ… cholerÄ™??

Dokładnie tak samo można pojechać
każdym innym samochodem.

Tak, tak, oczywiście.

Tak tak to w erze.

To, że ma BMW z małym silniczkiem, nie oznacza że robi dziwne rzeczy na
ulicy.

Ten mały silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej niż ma 99% aut na
ulicach.

A skąd Ty możesz to wiedzieć ile on ma do setki?

Data: 2010-03-13 17:07:04
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Często dochodzi do 200, jeśli to nie jest dla Ciebie szybko na takiej
drodze to jak Ty jeździsz?

Masz radar w oczach czy jakÄ… innÄ… cholerÄ™??

Mam słupki na filmie.

Ten mały silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej niż ma 99% aut
na ulicach.

A skąd Ty możesz to wiedzieć ile on ma do setki?

Z Google.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 18:07:29
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 18:07, to pisze:

Często dochodzi do 200, jeśli to nie jest dla Ciebie szybko na takiej
drodze to jak Ty jeździsz?

Masz radar w oczach czy jakÄ… innÄ… cholerÄ™??

Mam słupki na filmie.

I timer w gałkach ocznych?

Ten mały silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej niż ma 99% aut
na ulicach.

A skąd Ty możesz to wiedzieć ile on ma do setki?

Z Google.

A skÄ…d wiesz jaki ma silnik?

Data: 2010-03-13 18:28:28
Autor: Brzezi
Szybka jazda w BMW
sob, 13 mar 2010 o 18:07 GMT, Filip KK napisa³(a):

drodze to jak Ty je¼dzisz?
Masz radar w oczach czy jak± inn± cholerê??
Mam s³upki na filmie.
I timer w ga³kach ocznych?

LOL

Ten ma³y silniczek daje mu 7,5 s. do setki, czyli mniej ni¿ ma 99% aut
na ulicach.
A sk±d Ty mo¿esz to wiedzieæ ile on ma do setki?
Z Google.
A sk±d wiesz jaki ma silnik?

Ty chyba za to nie masz galek ocznych w ogole :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-13 18:11:44
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 17:18:44 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl> said:

A sk±d Ty mo¿esz to wiedzieæ ile on ma do setki?

<http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(E36)>

Tyle podaje fabryka.
Oczywi¶cie ka¿dy egzemplarz mo¿e mieæ odchylenia, a kierowca mo¿e do³o¿yæ swoje do wyniku.

--
Bydlê

Data: 2010-03-13 18:19:08
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 18:11, Bydlê pisze:

[...]

Ale my nie wiemy jaki on ma silnik.

Data: 2010-03-13 19:23:49
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 18:19:08 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl> said:

[...]

Zak³adamy, ¿e napis na stronie z filmem jest prawdziwy, a tam podano jaki to silnik.
:-)

--
Bydlê

Data: 2010-03-13 19:27:17
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 19:23, Bydlê pisze:

Ale my nie wiemy jaki on ma silnik.

Zak³adamy, ¿e napis na stronie z filmem jest prawdziwy, a tam podano
jaki to silnik.
:-)

A widzisz na klapie baga¿nika znaczek M-power, to te¿ wierzysz w to?

Data: 2010-03-13 19:22:22
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Zakładamy, że napis na stronie z filmem jest prawdziwy, a tam podano
jaki to silnik.
:-)

A widzisz na klapie bagażnika znaczek M-power, to też wierzysz w to?

Ale po co ten koleś miałby kłamać? Przecież nie widać auta, mógł napisać, ze to nowe M5, a nie jakieś stare 325.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 20:52:15
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 20:22, to pisze:

Ale po co ten koleś miałby kłamać? Przecież nie widać auta, mógł napisać,
ze to nowe M5, a nie jakieÅ› stare 325.

Ale ten silnik pracuje jak młynek do kawy, nie słyszysz tego?

Data: 2010-03-13 20:42:32
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 19:27:17 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl> said:

[...]

Nie wierzê w znaczki na klapach.
Wg nich mój samochód napêdza boska interwencja.
Natomiast - co napisa³em uprzednio - zak³adamy, ¿e tamten napis jest prawdziwy, bo nie ma powodu, by kto¶ - oszukuj±c - wstawi³ tam parametry tak kiepskiego silnika.
Ale mo¿esz przeprowadziæ dowód, ¿e to by³a syrena bosto.
Nie krêpuj siê.

(hint: "nie wierzê" nie jest argumentem)
--
Bydlê

Data: 2010-03-13 20:53:31
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 20:42, Bydlê pisze:

(hint: "nie wierzê" nie jest argumentem)

A co jest argumentem? Je¶li "na oko" nie widaæ, ¿eby to w ogóle przyspiesza³o?

Data: 2010-03-13 21:02:12
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

A co jest argumentem? Jeśli "na oko" nie widać, żeby to w ogóle
przyspieszało?

Nagraj filmik jak sam jedziesz i porównaj, to zobaczysz.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 22:51:08
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 22:02, to pisze:

A co jest argumentem? Jeśli "na oko" nie widać, żeby to w ogóle
przyspieszało?

Nagraj filmik jak sam jedziesz i porównaj, to zobaczysz.

Ale ja nie będę porównywał przyśpieszenia dwóch różnych aut i silników, o zupełnie innej mocy...

Data: 2010-03-13 22:16:37
Autor: Bydlê
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13 20:53:31 +0100, Filip KK <nospam@nospam.pl> said:

W dniu 2010-03-13 20:42, Bydlê pisze:

(hint: "nie wierzê" nie jest argumentem)

A co jest argumentem? Je¶li "na oko" nie widaæ, ¿eby to w ogóle przyspiesza³o?

Musia³e¶ pomyliæ w±tki lub filmy.
To auto siê rozpêdza do ~160 km/h.(*)
Wiêc ma niezerowe przyspieszenie dodatnie.
:-)

(*-nie ogl±da³em ca³o¶ci, ale w tym fragmencie, który widzia³em, gna³o akurat tyle)
--
Bydlê

Data: 2010-03-13 22:52:20
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 22:16, Bydlê pisze:

(*-nie ogl±da³em ca³o¶ci, ale w tym fragmencie, który widzia³em, gna³o
akurat tyle)

Chodzi mi o przy¶pieszenie tego samochodu, za ¿adne Skarby nie ma wysokiej siódemki. To po pierwsze. Po drugie ten silnik pracuje jak kosiarka do trawy, muli jak 2 litrowa benzynka.

Data: 2010-03-13 22:18:46
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Chodzi mi o przyśpieszenie tego samochodu, za żadne Skarby nie ma
wysokiej siódemki. To po pierwsze.

Skąd wiesz, masz radar w oczach? Nie ma nawet żadnego ujęcia, żeby to policzyć.

Po drugie ten silnik pracuje jak
kosiarka do trawy, muli jak 2 litrowa benzynka.

Dźwięk jest taki, bo kamera jest zamontowana na zewnątrz auta. Pisałem to już. --
cokolwiek

Data: 2010-03-13 23:24:47
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 23:18, to pisze:

Chodzi mi o przyśpieszenie tego samochodu, za żadne Skarby nie ma
wysokiej siódemki. To po pierwsze.

Skąd wiesz, masz radar w oczach? Nie ma nawet żadnego ujęcia, żeby to
policzyć.

Zobacz jeszcze raz jak auto się rozpędza. Widzę jak muli, chyba nie wiesz jak auto rwie do przodu, żeby mieć taki czas, jak ma niby ten... A tu jest jeszcze kamera nisko, więc tym bardziej powinno być widać efekt szybkiego przyśpieszania... Jednak ja tego nie widzę, śmiem twierdzić że taki sam efekt przyśpieszania uzyskałem golfem z silniczkiem 1.9 tdi :D

A biegi zmienia 80 letnia babcia?

Data: 2010-03-13 22:38:20
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Zobacz jeszcze raz jak auto się rozpędza. Widzę jak muli, chyba nie
wiesz jak auto rwie do przodu, żeby mieć taki czas, jak ma niby ten...

Moje ma 7,9 i na filmie wychodzi podobnie.

tu jest jeszcze kamera nisko, więc tym bardziej powinno być widać efekt
szybkiego przyśpieszania... Jednak ja tego nie widzę, śmiem twierdzić że
taki sam efekt przyśpieszania uzyskałem golfem z silniczkiem 1.9 tdi :D

Więc nagraj z tego film, obejrzyj, porównaj. Na filmie jazda wydaje się dużo mniej efektowna.

?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 11:37:58
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 23:38, to pisze:

Zobacz jeszcze raz jak auto się rozpędza. Widzę jak muli, chyba nie
wiesz jak auto rwie do przodu, żeby mieć taki czas, jak ma niby ten...

Moje ma 7,9 i na filmie wychodzi podobnie.

A kamerkę też miałeś tak nisko? Wrzuć na youtube, to zobaczymy...

Moje ma 7.8 i na pewno nie przyśpiesza tak jak ten żółw z filmiku, tylko dużo bardziej agresywnie.

[...]

Nie muszę porównywać, bo widzę jak muli ten samochód, naprawdę nie widzisz tego?

[...]

Ten samochód z filmiku nie schodzi poniżej 10-12 sekund do setki z taką zmieniarką na pokładzie.

Data: 2010-03-14 12:02:34
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Filip KK pisze:

Moje ma 7.8 i na pewno nie przyśpiesza tak jak ten żółw z filmiku, tylko dużo bardziej agresywnie.

7,8?  To jaki masz w koncu silnik?
Stare E39 z silnikiem 2.8 ma 7,5s do 100. Rzucasz pogardÄ… do wszystkich jakbys mial przynajmniej ze cztery litry...

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 12:05:49
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 12:02, DoQ pisze:

Moje ma 7.8 i na pewno nie przyśpiesza tak jak ten żółw z filmiku,
tylko dużo bardziej agresywnie.

7,8? To jaki masz w koncu silnik?

A czemu w końcu? Ja nigdzie nie pisałem jaki ja mam silnik. Podałem tylko, że według katalogu ma 7.8 do setki i nie przyśpiesza jak ten żółw z filmiku. Wsłuchaj się jak mu wolno obroty silnika rosną, przy dużych silnikach dużo szybciej wskakują obroty, tym bardziej w silniku benzynowym BMW.

Stare E39 z silnikiem 2.8 ma 7,5s do 100. Rzucasz pogardÄ… do wszystkich
jakbys mial przynajmniej ze cztery litry...

Nie rzucam żadną pogardą. Pisze co widzę, dla mnie to co widać na filmiku to żółw.

Data: 2010-03-14 12:08:32
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
Dodam do tego, że jeździłem e36 z silnikiem benzynowym o pojemności 2.5 litra, to to była rakieta!!!!!!!! ... W porównaniu do tego żółwia.

Data: 2010-03-14 12:15:51
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Filip KK pisze:

z filmiku. Wsłuchaj się jak mu wolno obroty silnika rosną, przy dużych silnikach dużo szybciej wskakują obroty, tym bardziej w silniku benzynowym BMW.

Nie no, tutaj mozna sie z toba zgodzic.
Ten silnik chodzi jak 4ka, 316-318i i to z nadpsutym sprzeglem.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 12:24:44
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 12:15, DoQ pisze:

[...]

Już nie chciałem pisać, że ja tu słyszę 1.6, no może raczej 1.8i bo byście mnie wyśmiali chyba... Może mieć skatowane 2.0, któremu uciekło parę koni z biegiem czasu...

Data: 2010-03-14 12:30:04
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Filip KK pisze:

byście mnie wyśmiali chyba... Może mieć skatowane 2.0, któremu uciekło parę koni z biegiem czasu...

2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 12:31:42
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 12:30, DoQ pisze:

2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

Hmm... To w takim razie obstawiasz na czwórkę?

Data: 2010-03-14 12:38:46
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Filip KK pisze:

2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....
Hmm... To w takim razie obstawiasz na czwórkę?
No slabo to chodzi, chociaz tu sie juz bardziej rozkrecil: http://www.youtube.com/user/OsKlJM23bmk325i ;-)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 12:50:23
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 12:38, DoQ pisze:

No slabo to chodzi, chociaz tu sie juz bardziej rozkrecil:
http://www.youtube.com/user/OsKlJM23bmk325i ;-)

Tutaj, to już niżej kamerki nie dało się zamocować. ;)

Data: 2010-03-14 13:30:11
Autor: to
Szybka jazda w BMW
DoQ wrote:

2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

Tak, tak, szczególnie, gdy kamerę zamontuje się na zewnątrz. Zrób to w swoim aucie i zaprezentuj to piękne brzmienie. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 14:49:38
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 14:30, to pisze:

2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....

Tak, tak, szczególnie, gdy kamerę zamontuje się na zewnątrz. Zrób to w
swoim aucie i zaprezentuj to piękne brzmienie. ;-)

Słyszałeś kiedykolwiek chociaż raz w życiu na zewnątrz dźwięk silnika 2.5 w BMW?
WÄ…tpiÄ™.

Data: 2010-03-14 15:00:04
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Filip KK pisze:
Słyszałeś kiedykolwiek chociaż raz w życiu na zewnątrz dźwięk silnika 2.5 w BMW?
WÄ…tpiÄ™.

http://www.youtube.com/watch?v=-u6SeL39GNc

A to twoje? :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 14:55:06
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
to pisze:
2.0 R6 inaczej by brzmialo mimo slabego przyspieszenia....
Tak, tak, szczególnie, gdy kamerę zamontuje się na zewnątrz. Zrób to w swoim aucie i zaprezentuj to piękne brzmienie. ;-)

Nie musze:
http://www.youtube.com/watch?v=SMlFx6ipctI
http://www.youtube.com/watch?v=XhGNLwP1m6g

W niczym nie przypomina tej padliny w  E36 ktora brzmi niemal dokladnie jak ta   http://www.youtube.com/watch?v=A1rIJpoLrnc

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 14:08:14
Autor: to
Szybka jazda w BMW
DoQ wrote:

Nie musze:

Ale może jednak? Umieść kamerę przed autem gdzieś na wysokości zderzaka i pokaż jak Twój silnik pięknie brzmi.

http://www.youtube.com/watch?v=SMlFx6ipctI

Tu masz kamerę zamontowaną z tyłu i słyszysz wydech (pewnie aftermarketowy), a nie silnik.

http://www.youtube.com/watch?v=XhGNLwP1m6g

A tu z boku. Tamten gość ma kamerę zamontowaną przed autem, więc wydechu nie słychać w ogóle.

W niczym nie przypomina tej padliny w  E36 ktora brzmi niemal dokladnie
jak ta   http://www.youtube.com/watch?v=A1rIJpoLrnc

Tu masz z kolei kamerę we wnętrzu. Porównujesz brzmienie silnika zarejestrowane na wysokości przedniego zderzaka z tym zarejestrowanym we wnętrzu? Nie osłabiaj mnie.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 15:27:55
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
to pisze:

Tu masz z kolei kamerę we wnętrzu. Porównujesz brzmienie silnika zarejestrowane na wysokości przedniego zderzaka z tym zarejestrowanym we wnętrzu? Nie osłabiaj mnie.

Dla mnie to brzmi i zbiera sie jak zwykla R4 ze stozkiem i tyle.
PS: nie podniecaj sie tak bo Ci zylka peknie :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 23:06:09
Autor: to
Szybka jazda w BMW
DoQ wrote:

[...]

Brzmienia ilu aut słuchałeś na poziomie przedniego zderzaka przy 150 km/
h? A co do "zbierania się" to nagraj sobie swoje auto i sam zobaczysz, ze na filmie wszystko wydaje się o niebo mniej efektowne niż w rzeczywistości. To BMW zbiera się bardzo dobrze.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-15 07:29:10
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
to pisze:

[...]

Ale pozwolisz ze bede mial wlasne zdanie, co?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2010-03-15 13:03:30
Autor: to
Szybka jazda w BMW
DoQ wrote:

Ale pozwolisz ze bede mial wlasne zdanie, co?

Możesz sobie mieć, ale po co je głosisz, skoro jest oparte na niczym?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-15 21:59:58
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
to pisze:

Ale pozwolisz ze bede mial wlasne zdanie, co?
Możesz sobie mieć, ale po co je głosisz, skoro jest oparte na niczym?

Natomiast twoje oparte jest na czym? Moze to twoj film?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-17 02:29:32
Autor: to
Szybka jazda w BMW
DoQ wrote:

Natomiast twoje oparte jest na czym?

Już pisałem.

Moze to twoj film?

Nie jeżdżę starą betą. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-18 20:55:12
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
to pisze:

Moze to twoj film?
Nie jeżdżę starą betą. ;-)

Jaka tam stara - pewnie nie ma 20lat jeszcze :P

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 14:56:53
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 14:55, DoQ pisze:
to pisze:
[...]

Nie wytłumaczysz tego komuś, kto od początku dyskusji daje znać, że wierzy że to jest 2.5i - widać, że nigdy w życiu nie słyszał jak ten silnik pracuje ani nie widział jak w tej padlinie (e36) przyśpiesza.

Data: 2010-03-14 14:11:50
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Nie wytłumaczysz tego komuś, kto od początku dyskusji daje znać, że
wierzy że to jest 2.5i - widać, że nigdy w życiu nie słyszał jak ten
silnik pracuje ani nie widział jak w tej padlinie (e36) przyśpiesza.

Tak, tak, pokazuj dalej jakim jesteś ignorantem. Chcesz coś udowodnić to umieść kamerę z przodu auta na wysokości zderzaka i pokaż, jak Twoje auto pięknie brzmi. Nagraj też filmik, jak rewelacyjnie przyspiesza Twoje auto (ten może być z wnętrza) i daj do porównania. Bo póki co, to cała Twoja argumentacja sprowadza się do "zdaje mi się".

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 19:55:14
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 15:11, to pisze:

[...]

argumentacja sprowadza siÄ™ do "zdaje mi siÄ™".

A Twoja argumentacja ignorancie sprowadza siÄ™ do braku jakiejkolwiek wiedzy w temacie.

A kamerkę to Ty sobie umieść.

Data: 2010-03-14 23:04:40
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

A kamerkę to Ty sobie umieść.

Nagrywałem jazdę wiele razy i dlatego właśnie wiem, ze wypisujesz głupoty.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-17 01:11:51
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-15 00:04, to pisze:

A kamerkę to Ty sobie umieść.

Nagrywałem jazdę wiele razy i dlatego właśnie wiem, ze wypisujesz głupoty.

Wystaw na youtube, z chęcią obejrzę jak Ty jeździsz.

Data: 2010-03-14 16:29:30
Autor: Tomek
Szybka jazda w BMW

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=XhGNLwP1m6g
>
> W niczym nie przypomina tej padliny w E36 ktora brzmi niemal dokladnie

Nie wytÅ&#65533;umaczysz tego komuÅ&#65533;, kto od poczÄ&#65533;tku dyskusji daje znaÄ&#65533;, że wierzy że to jest 2.5i - widaÄ&#65533;, że nigdy w życiu nie sÅ&#65533;yszaÅ&#65533; jak ten silnik pracuje ani nie widziaÅ&#65533; jak w tej padlinie (e36) przyÅ&#65533;piesza.

Bzdura! Przyspiesza w sam raz jak 325, brzmi tez jak R6 na stozku nagrywane
jakims gowienkiem z zewnatrz.

Data: 2010-03-14 20:19:46
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Tomek pisze:

Bzdura! Przyspiesza w sam raz jak 325, brzmi tez jak R6 na stozku nagrywane
jakims gowienkiem z zewnatrz.

Tzn jak?
Mozesz w skrocie opisac wrazenia wizualne i dzwiekowe?

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 20:54:11
Autor: Tomek
Szybka jazda w BMW
Tomek pisze:

> Bzdura! Przyspiesza w sam raz jak 325, brzmi tez jak R6 na stozku nagrywane
> jakims gowienkiem z zewnatrz.

Tzn jak?
Mozesz w skrocie opisac wrazenia wizualne i dzwiekowe?

Tzn co konkretnie? :) Moje wrazenie odnosnie tego filmiku? Czy moje wrazenia
odnosnie posiadania/jazdy trzema generacjami 3ki z 2.5L motorem kazda? :)

Data: 2010-03-14 21:09:58
Autor: DoQ
Szybka jazda w BMW
Tomek pisze:

Tzn co konkretnie? :) Moje wrazenie odnosnie tego filmiku? Czy moje wrazenia
odnosnie posiadania/jazdy trzema generacjami 3ki z 2.5L motorem kazda? :)

I pewnie wszystkie te trzy nagrywales z zewnatrz? Pokaz!

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-03-14 12:48:44
Autor: J.F.
Szybka jazda w BMW
On Sat, 13 Mar 2010 02:21:18 +0100,  Filip KK wrote:
W dniu 2010-03-12 23:36, to pisze:
Chyba jeszcze nie by³o:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

Ale ja nie widzê tu szybkiej jazdy. Dok³adnie tak samo mo¿na pojechaæ ka¿dym innym samochodem.

No nie, kazdym innym to nie. Duza moc jest niezbedna do wyprzedzania
na krotkich odcinkach.

J.

Data: 2010-03-14 12:58:55
Autor: Budzik
Szybka jazda w BMW
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Chyba jeszcze nie by³o:
[...]

duza moc, ale przede wszystkim umiejetnosc rozpedzenia sie jeszcze przed zmiana pasa.

Data: 2010-03-14 15:03:47
Autor: J.F.
Szybka jazda w BMW
On Sun, 14 Mar 2010 12:58:55 +0000 (UTC),  Budzik wrote:
[...]

Az tak duzo nie daje, bo to jest czesto rozpedzanie w ciemno.

Poza tym tu jakos dziwnie slychac jak silnik zaczyna warczec, a auto
sie wcale nie rozpedza :-)

J.

Data: 2010-03-14 08:31:05
Autor: Adam Adamaszek
Szybka jazda w BMW
On 14 Mar, 15:03, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
>duza moc, ale przede wszystkim umiejetnosc rozpedzenia sie jeszcze przed
>zmiana pasa.

Az tak duzo nie daje, bo to jest czesto rozpedzanie w ciemno.

W ciemno jednak czesciej rozpedzasz sie "tuz zza zderzaka", niz z
pewnego dystansu.

Toz to juz Zasada 40 lat temu opisywal, moze warto poczytac?

pozdr
AA

Data: 2010-03-14 16:48:23
Autor: J.F.
Szybka jazda w BMW
On Sun, 14 Mar 2010 08:31:05 -0700 (PDT),  Adam Adamaszek wrote:
> [...]

pewnego dystansu.
Toz to juz Zasada 40 lat temu opisywal, moze warto poczytac?

po prostu w typowych warunkach drogowych to wyglada tak:
nie widze, nie widze, rozpedzam, widze .. wiec hamuje :-)

Rzadko sa miejsca gdzie mozna to swiadomie wdrozyc.

J.

Data: 2010-03-14 16:37:48
Autor: Budzik
Szybka jazda w BMW
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Rzadko sa miejsca gdzie mozna to swiadomie wdrozyc.

moim zdaniem zdecydowanie przesadzasz - bardzo czesto stosuje wyprzedzanie rozpedzajac sie jeszcze na swoim pasie.

Data: 2010-03-14 18:23:06
Autor: J.F.
Szybka jazda w BMW
On Sun, 14 Mar 2010 16:37:48 +0000 (UTC),  Budzik wrote:
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...
Rzadko sa miejsca gdzie mozna to swiadomie wdrozyc.
moim zdaniem zdecydowanie przesadzasz - bardzo czesto stosuje wyprzedzanie rozpedzajac sie jeszcze na swoim pasie.

No coz, moze masz lepsze warunki terenowe i dalej widac.

temu w BMW szczescie tez nie bardzo sprzyjalo do takich manewrow, choc
moze w lepszej kamerze byloby lepiej widac ..

J.

Data: 2010-03-14 14:56:51
Autor: to
Szybka jazda w BMW
J.F. wrote:

Poza tym tu jakos dziwnie slychac jak silnik zaczyna warczec, a auto sie
wcale nie rozpedza :-)

Tak jest przy stożku, bardziej słychać otwarcie przepustnicy niż wchodzenie na obroty. Przy stockowym dolocie zwykle samego otwarcia przepustnicy nie słychać wcale...

--
cokolwiek

Data: 2010-03-14 16:37:47
Autor: Budzik
Szybka jazda w BMW
U¿ytkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

duza moc, ale przede wszystkim umiejetnosc rozpedzenia sie jeszcze przed zmiana pasa.

Az tak duzo nie daje, bo to jest czesto rozpedzanie w ciemno.

moim zdaniem to jest 60% poprawnego wyprzedzania.
Pozosta³e 40 to w³asnie miedzy innymi ocenienie, kiedy zaczac przyspieszac i obserwacja drogi, kiedy bedzie pusto i na jak d³ugim odcinku.

Data: 2010-03-13 03:15:14
Autor: Micha³
Szybka jazda w BMW
to <to@abc.xyz> napisa³(a):
Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

Jakies auto wytzyma czo³ówkê z tym e36 z sum± 200km/h,
zapewnij±c bardzo du¿e bezpieczeñstwo ?

http://www.euroncap.com/tests/bmw_3_series_1997/15.aspx

ma to: 1225kg

moje ju¿ chyba nie za bezpieczne do tego :(, 1.6 tony  - to by mnie wytrzês³o na 86km/h, zak³adajæ ¿e siê zgniecie
3 metry aut to mam 50G, czy bezpieczny limit to 45G (poduszki+napinacze) ?

jaki¶ VelSatis czy EspaceIV to ju¿ tylko 80km/h, a konstrukcja na pewno wytrzyma.

pewnie a8 i e38 by pogniot³o (klatka pu¶ci), mers 220 bêdzie ok ?
albo jaki¶ vw phaeton ?

pozdrawiam.

Data: 2010-03-13 03:39:26
Autor: Micha³
Szybka jazda w BMW
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
to <to@abc.xyz> napisa³(a): > Chyba jeszcze nie byÅ‚o:
> [...]

pewnie a8 i e38 by pogniot³o (klatka pu¶ci), mers 220 bêdzie ok ?

a nawet nie, 60G powinno byæ ok

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090216101002AAWG8e1

Data: 2010-03-13 13:33:01
Autor: Krzysiek Kielczewski
Szybka jazda w BMW
On 2010-03-13,  Micha³ <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Jakies auto wytzyma czo³ówkê z tym e36 z sum± 200km/h,
zapewnij±c bardzo du¿e bezpieczeñstwo ?

¯adne.

Krzysiek Kie³czewski

Data: 2010-03-13 09:15:04
Autor: Gabriel'Varius'
Szybka jazda w BMW
to pisze:
Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie wyprzedza jak jest fotoradar :-)

   Oskar Wilde

Data: 2010-03-13 13:31:21
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Gabriel'Varius' wrote:

Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie
wyprzedza jak jest fotoradar :-)

Bo nie jest idiotÄ…?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 15:11:47
Autor: Gabriel'Varius'
Szybka jazda w BMW
to pisze:
Gabriel'Varius' wrote:

Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie
wyprzedza jak jest fotoradar :-)

Bo nie jest idiotÄ…?
Mozna wiedziec na jakiej podstawie tak sadzisz? Ow kierowca jest wiecej niz idiota patrzac na jego wyczyny, np. na wyprzedzanie z lewej strony wysepki lub na skrzyzowaniu itp.

   Oskar Wilde

Data: 2010-03-13 17:19:57
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 14:31, to pisze:

Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie
wyprzedza jak jest fotoradar :-)

Bo nie jest idiotÄ…?

Ja sądzę, że jest. Bo mógł ściągnąć tablice i wlepkę zasłonić.

Data: 2010-03-14 01:50:38
Autor: Adam P³aszczyca
Szybka jazda w BMW
Dnia 13 Mar 2010 14:31:21 +0100, to napisa³(a):

Skoro taki cwaniak i chojrak to czemu sie wlecze za Corsa a nie
wyprzedza jak jest fotoradar :-)

Bo nie jest idiot±?

Jest idiot±. Dwa auta w kadrze - zdjêcie do kosza. --
     ___________ (R)
    /_  _______    Adam 'Trzypion' P³aszczyca (+48 502) 122 688
 _______/ /_     Wywo³ywanie slajdów http://trzypion.pl/

Data: 2010-03-13 09:38:50
Autor: mirek
Szybka jazda w BMW
Chyba jeszcze nie by³o:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

phi! U¿ywa hamulca. LESZCZ!

Data: 2010-03-13 11:56:06
Autor: Brzezi
Szybka jazda w BMW
pi±, 12 mar 2010 o 23:36 GMT, to napisa³(a):

Chyba jeszcze nie by³o:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

to bardziej glupie: http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw&NR=1

Byw linka przy filmie ktory podales :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-13 13:37:07
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Brzezi wrote:

to bardziej glupie: http://www.youtube.com/watch?v=u-nfjo_d1hw&NR=1

Ten czubek był tu już kilka razy, różni się od gościa w E36 tym, że jedzie jak głupi i powoduje zagrożenie, spycha ludzi z drogi, trąbi, miga światłami itd.

A tutaj jest druga część tego co podałem:
http://www.youtube.com/watch?v=HIBbuqnI64I

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 12:01:39
Autor: wawior85
Szybka jazda w BMW
to pisze:
Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

hmm

a może to jakiś motor? widać tylko ujęcie kamery ;)

Pozdr
--
wawior85

Data: 2010-03-13 13:35:30
Autor: to
Szybka jazda w BMW
wawior85 wrote:

a może to jakiś motor? widać tylko ujęcie kamery ;)

Za wolno przyspiesza, po za tym silnik brzmi, jak auto ze stożkowym filtrem z zewnątrz. ;-)

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 17:23:33
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 14:35, to pisze:

a może to jakiś motor? widać tylko ujęcie kamery ;)

Za wolno przyspiesza, po za tym silnik brzmi, jak auto ze stożkowym
filtrem z zewnÄ…trz. ;-)

Zadziwiasz mnie. A ma skóry, czy welury w tym bmw?

Data: 2010-03-13 16:54:53
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Za wolno przyspiesza, po za tym silnik brzmi, jak auto ze stożkowym
filtrem z zewnÄ…trz. ;-)

Zadziwiasz mnie. A ma skóry, czy welury w tym bmw?

Skąd mam wiedzieć?

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 18:03:21
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 17:54, to pisze:

Za wolno przyspiesza, po za tym silnik brzmi, jak auto ze stożkowym
filtrem z zewnÄ…trz. ;-)

Zadziwiasz mnie. A ma skóry, czy welury w tym bmw?

Skąd mam wiedzieć?

SÄ…dzÄ…c po tym co wypowiadasz, wiesz wszystko.

Data: 2010-03-13 22:20:31
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

[...]

Nie kompromituj się już, dźwięk ze stożka łatwo rozpoznać, a Ty tu z jakaś tapicerką wyjeżdżasz.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 23:26:45
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 23:20, to pisze:

Nie kompromituj się już, dźwięk ze stożka łatwo rozpoznać, a Ty tu z
jakaś tapicerką wyjeżdżasz.

A może nie miał stożka, tylko chiński blow przy przepustnicy?

Data: 2010-03-15 01:30:20
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Nie kompromituj się już, dźwięk ze stożka łatwo rozpoznać, a Ty tu z
jakaś tapicerką wyjeżdżasz.

A może nie miał stożka, tylko chiński blow przy przepustnicy?

Blow off w silniku N/A? A skąd by się niby brało ciśnienie od strony filtra? Po za tym chyba myślisz o innym dźwięku niż ja. --
cokolwiek

Data: 2010-03-13 17:38:02
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-12 23:36, to pisze:

Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

Jak dla mnie to ten samochód się rozpędza jak zwykła 2 litrowa benzyna
http://www.youtube.com/watch?v=ifW1_ji1Oj0
W dodatku silnik mu chodzi gorzej jak jakieś ścierwo.

Data: 2010-03-13 16:56:03
Autor: to
Szybka jazda w BMW
Filip KK wrote:

Jak dla mnie to ten samochód się rozpędza jak zwykła 2 litrowa benzyna
http://www.youtube.com/watch?v=ifW1_ji1Oj0

Jak dla Ciebie może się rozpędzać nawet jak okręt Kolumba...

W dodatku silnik mu chodzi
gorzej jak jakieś ścierwo.

Nagraj dźwięk swojego Z ZEWNĄTRZ, to też tak bedzie.

--
cokolwiek

Data: 2010-03-13 18:05:02
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-13 17:56, to pisze:

Jak dla mnie to ten samochód się rozpędza jak zwykła 2 litrowa benzyna
http://www.youtube.com/watch?v=ifW1_ji1Oj0

Jak dla Ciebie może się rozpędzać nawet jak okręt Kolumba...

Jak dla mnie to tak się rozpędza Twój samochód.

W dodatku silnik mu chodzi
gorzej jak jakieś ścierwo.

Nagraj dźwięk swojego Z ZEWNĄTRZ, to też tak bedzie.

Zapewniam Cię, że nie.

Data: 2010-03-14 08:33:33
Autor: Adam Adamaszek
Szybka jazda w BMW
On 12 Mar, 23:36, to <t...@abc.xyz> wrote:
Chyba jeszcze nie by³o:http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

--
cokolwiek

Ten jest lepszy (tak, wiem, bylo ;)):

http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA

pozdr
AA

Data: 2010-03-14 17:18:02
Autor: Filip KK
Szybka jazda w BMW
W dniu 2010-03-14 16:33, Adam Adamaszek pisze:

Ten jest lepszy (tak, wiem, bylo ;)):

http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA

;)

http://www.youtube.com/watch?v=1wMOv4acCpA

Data: 2010-03-14 11:40:16
Autor: Papkin
Szybka jazda w BMW
to wrote:
Chyba jeszcze nie było:
http://www.youtube.com/watch?v=fvt2HG5WHHA

oprocz marki jeszcze ta dziara na rece, no inteligenci takich "ozdob" raczej sobie nie robia, ale rozne cfaniaczki i dreski owszem, tak samo jak tatuaz, tak samo jak bmw, to o czyms na dzielni i wsrod rownie inteligentnych kolesiow znaczy. Do tego jakis piesek jak amstaff albo pitbull i mamy komplet.

Jechal jak rasowy pirat ale nawet nikt na niego nie trabil, nie przekroczyl granicy przynajmniej na tym filmie. Pozdrowienia dla rodzicow i wybranki losu ktora mu powije kolejne pokolenie.

Szybka jazda w BMW