Szybka karta microSD do 100zl

Data: 2014-05-12 08:03:50
Autor: paskuda03
Szybka karta microSD do 100zl

Użytkownik "jakson" <john.smith@example.org> napisał w wiadomości news:lkpnq6$s2t$1node1.news.atman.pl...
Jaka szybka* karte microSD/microSDHC/microSDXC/UHS
do 100zl (o wielkosci 16GB, 32GB lub wiecej) polecacie?

Ma miec szybki odczyt, fajnie jakby miala rowniez szybki zapis.

Moje typy:
- Toshiba Exceria Type HD
 (Type 2 czy Type 1 za drogie)
 na stronie sa niepokojace informacje: im karta wieksza tym wolniejszy odczyt
- Transcend Ultimate 600X

Sandisk/Adata odpadaja ze wzgledu na duzy rozrzut parametrow.

http://www.toshiba.co.jp/p-media/wwsite/microsd.htm
http://www.euro.com.pl/karty-pamieci/toshiba-microsdhc-uhs-i-16gb-adapter.bhtml
http://www.euro.com.pl/karty-pamieci/toshiba-microsdhc-uhs-i-32gb-adapter.bhtml

--
paskuda03

Data: 2014-05-12 21:44:21
Autor: jakson
Szybka karta microSD do 100zl
http://www.toshiba.co.jp/p-media/wwsite/microsd.htm

Link nieco lepszy od znalezionego przeze mnie,
ale z niego rowniez nic nie wynika, tzn.:

Czy "Max.Transfer Speed" jest uzalezniony od wielkosci karty
(ktora implikuje tryb)
czy od trybu (SDR104 mode, SDR50 mode, High Speed mode),
ktory z wielkoscia karty nie ma nic wspolnego?

Mi google pokazalo to i kompletnie zglupialem (zakladka "Technical Specs"):
http://www.toshiba-memory.com/cms/en/products/microsd-cards/exceria/exceria-type-hd.html

Z powyzszej tabelki wynika, ze karta 8GB ma znacznie wiekszy
odczyt/zapis niz 32GB, kiedy na ogole (zawsze?) jest odwrotnie.

http://www.euro.com.pl/karty-pamieci/toshiba-microsdhc-uhs-i-16gb-adapter.bhtml
http://www.euro.com.pl/karty-pamieci/toshiba-microsdhc-uhs-i-32gb-adapter.bhtml

Podales linki do Toshiby w wersji Professional,
podczas gdy Exceria jest w tej samej cenie i jest ~3x szybsza.

Szybka karta microSD do 100zl