Szybka wysyłka SMS na jeden numer

Data: 2015-10-03 12:55:34
Autor: Netx
Szybka wysyłka SMS na jeden numer
Mam pytanie jak najszybciej wysłać np. 200 jednakowych SMSów na jeden numer (głosowanie SMS na kandydata)? Chodzi o to abym nie musiał nabijać tych SMSów na klawiaturze tylko aby "same" się wysłały - chodzi o szybkość wysłania. Chciałbym wysłać te 200 SMS na moment przed zakończeniem głosowania. Numer SMS w Polsce. Może być jakiś serwis do wysyłania SMS, opłacany przelewem/mtransfer itp, albo jakaś aplikacja na telefon. Mam telefon SGS5 i tablet Galaxy Note8 oraz komputer z dostępem do Internetu.

Data: 2015-10-03 15:35:12
Autor: UgaBungaTakaTikiFantasticBombastic
Szybka wysyłka SMS na jeden numer
Netx wrote in message:
Mam pytanie jak najszybciej wysĹ‚ać np. 200 jednakowych SMSĂłw na jeden numer

http://tinyurl.com/o26v6s8

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" goethe

"gdy bezprawie staje sie prawem,
 opor staje sie obowiazkiem" brecht

Data: 2015-10-04 06:54:39
Autor: h.sliwinski
Szybka wysyłka SMS na jeden numer
W dniu sobota, 3 paĽdziernika 2015 12:55:33 UTC+2 użytkownik Netx napisał:
Mam pytanie jak najszybciej wysłać np. 200 jednakowych SMSów na jeden numer (głosowanie SMS na kandydata)? Chodzi o to abym nie musiał nabijać tych SMSów na klawiaturze tylko aby "same" się wysłały - chodzi o szybko¶ć wysłania. Chciałbym wysłać te 200 SMS na moment przed zakończeniem głosowania. Numer SMS w Polsce. Może być jaki¶ serwis do wysyłania SMS, opłacany przelewem/mtransfer itp, albo jaka¶ aplikacja na telefon. Mam telefon SGS5 i tablet Galaxy Note8 oraz komputer z dostępem do Internetu.

Nie masz co się trudzić; na mur system głosowania filtruje po numerze..
Chyba, że to głosowanie na przewodnicz±cego klasy...

--
Heniek

Data: 2015-10-04 14:08:52
Autor: masti
h.sliwinski@gmail.com wrote:

[...]

jak płatne to nie blokuje :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-10-04 16:42:35
Autor: Netx
W dniu 2015-10-04 o 16:08, masti pisze:
h.sliwinski@gmail.com wrote:

[...]

Płatne około 2.5zł/sms. Organizator nie ogranicza liczby SMS z jednego numeru.

Data: 2015-10-04 16:44:52
Autor: Netx
h.sliwinski@gmail.com wrote:

[...]

Dziękuję za odpowiedzi. Dodam że moja kandydatka w tym roku przegrała z jakim¶ spryciarzem który oddał kilkaset głosów na 20minut przed końcem głosowania. Chcę się przygotować na następny raz.

Data: 2015-10-05 18:29:57
Autor: organization of detecting morons
ha, ha, ha, wasza prukiewka ze SZCZYkago z pryszczacym srajfunem
usrael'ska prukwa ze SZCZYkago ze sromem w poprzek najebala kretynizmow:
... pest, dreck, szambo - ocenzurowano

typowa usrael'ska wiedzma, zbiegla z neopeerelu: http://tinyurl.com/o3n5nbg
wypasiona na zapomogowych bonach zywnosciowych; tj. padlinie z mc.kaczka, z
jednorazowa dotacja na srajfuna z wodostrzykiem...

==-- >>> http://tinyurl.com/qbukev5 !!!

Szybka wysyłka SMS na jeden numer