Szybki PIT przez internet. Niby dużo informacji, ale nic z nich nie wynika

Data: 2012-03-07 11:37:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
Szybki PIT przez internet. Niby dużo informacji, ale nic z nich nie wynika
Hello Ajgor,

Wednesday, March 7, 2012, 11:18:45 AM, you wrote:

Mam juz wypełnione formularze PIT-ów za rok 2011, i wydrukowane. Ale wlaśnie
sie dowiedziałem, że można wysłać przez internet. Znalazłem stronę:
http://www.szybkipit.pl
I przeszukałem cała, ale nie mogę nigdzie znaleźć najważniejszej informacji:
W jakim formacie ma być PIT wysłany mailem. Czy może to być format programu
Pity2011? A konkretnie tego:
http://www.ips-infor.com.pl/index.php?ml=1&mg=3
Przejrzałem menu programu, i okazuje się, ze program ma opcję automatycznego
wysyłania PIT-ów, która nawet ma sprawdzanie potwierdzenia, i statusu wysłanego dokumentu. Ale jednak jest to firma prywatna, i chciał bym sę
upewnić, czy jest to honorowane przez Urząd Skarbowy.

Jak może nie być honorowane, skoro otrzymujesz urzędowe potwierdzenie
odbioru?

--
Best regards,

Data: 2012-03-07 11:46:58
Autor: Ajgor

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:4164034399$20120307113729squadack.com...
[...]

No wlasnie tez tak mysle. Ale zawsze lepiej sie upewnic :)

Szybki PIT przez internet. Niby dużo informacji, ale nic z nich nie wynika