Szybki komputer czy taki istnieje?

Data: 2013-04-30 23:04:32
Autor: ToMasz
Szybki komputer czy taki istnieje?

Mineło 15 lat...

A ja nadal się w@@##$%#$#%$#@-iam bo mimo X-rdzeni X-GB ramu itd ja nadal czekam.
Może ktoś powiedzieć dlaczego?

bo wtedy system miał 256 kolorów  i mniejsza rozdzielczość?

Mój komuter mimo że pobiera coraz wiecej energi (mój pierwszy zasilacz to było 150 watów!!!!) a ja nadal  nie czuje żeby jakoś szybciej chodził.

kompa używam do office,internetu i proste programy graficzne
właśnie. oczekujesz większej prędkości, mocy obliczeniowej? czy raczej responsywności, czyli odpowiedzi na Twoje kliknięcia?
To pierwsze załatwiają rdzenie i megaherce, to drugie, lekki system  i szybszy dysk. Dysk raczej raid0 niż ssd, ale jak kto woli. ja ostatnio przez przypadek zmieniłem.... "zarządce okien" na takiego bez bajerów i jestem w szoku jak komputer może szybko odpowiadać. Napewno w Twojej wersji windowsa też da się coś okroić.

ToMasz

Szybki komputer czy taki istnieje?