Szybki pomysł na wypad sobotnio/niedzielny koło Gd anska - są chętni?

Data: 2009-06-26 01:28:55
Autor: Szymic1
Szybki pomysł na wypad sobotnio/niedzielny koło Gd anska - są chętni?
Czy ktos byłby zainteresowany 2 dniowym wypadem rowerowym w okolicy
Gdańska albo Elbląga z wyjazdem jutro (27czerwiec). Nocleg byłby pod
namiotem żeby zminimalizować koszt wypadu - namiot mam, co prawda może
nie najlepeszy ale jest:) Jedyny koszt z którym trzeba się liczyć to
dojazd pociągiem na miejsce startu (chyba że będzie mało osób i uda
nam się zapakować do mojego Matiza to wtedy będzie koszt paliwa). Co
jest wymagane ze sprzętu biwakowego to własny śpiwór. Jeśli chodzi o
trasę to planuje dystans dzienny w okolicach 50-70km tak więc jak na
cały dzień jazdy to raczej relaks.Trasa będzie wiodła drogami
szutrowymi/leśnymi i bezdrożami -. Jeśli chodzi o samą trasę to się
dogadamy  :)

Zeby zobaczyc jak wygladaja moje wycieczki mozecie zerknac na
http://blog.szymanskich.net/?tag=rower

Jesli ktos jest zainteresowany to prosze o maila
podroze<wytnijto>@szymanskich.net

Michal Szymanski
http://blog.szymanskich.net

Szybki pomysł na wypad sobotnio/niedzielny koło Gd anska - są chętni?