Szybki przejazd przez Warszawę

Data: 2020-01-31 21:40:08
Autor: kk
Szybki przejazd przez Warszawę
Poprowokuję dalej.

kotek28
przynajmniej człowiek w 12 minut stolicę zwiedził ;D

dawid dawidowski
Wracam tu po latach i jestem pod wrażeniem tak jak po pierwszym obejrzeniu ;D

McLewis4
niechce nic mowic, ale takich akcji to nawet w szybkich wscieklych nie było :D

Greenhold
Najbardziej mi sie podoba, ze xxxx jest spokojny, nie trabi ani sie nie denerwuje. Bo w necie pelno filmikow i smieszy mnie to,jak kolesie zapierdalaja 100-200 w miescie i sie dziwia, ze ktos im wymusi pierwszenstwo :P

Schabik/Squbix
9:15 bezcenne podziękowanie rowerzysty ;))

Edek Kredek
Bardzo dobry wyczucie, płynna jazda, choć szybką... ma czym dojebac... szacun szkoda tego jak to się slaczylo

Kameralnie
Ręce się pocą od samego oglądania...

Rallyfan
z jednej strony debil do potęgi, który oby się rozwalił na drzewie zamiast walnąć w jakiegoś niewinnego człowieka, a z drugiej to co robi to jak umawianie się ze striptizerką. niby wszyscy są zniesmaczeni, ale w głębi duszy każdy by tak chciał :D

TheRobak333
Właściwie to mam mieszane uczucia co do tego filmu. Niby szaleje ale z drugiej strony jedzie szybko i bardzo sprawnie omija wszelkie przeszkody. Trochę niczym kierowca karetki. To na pewno nie jest taki przypadkowy ziomek który dorwał się do szybkiej fury.

Adrian xxx
Oglądam to nawet w 2019 stary szacun ??masz smykalke do jazdy pozdro

macias _v10
Przychodzi co do czego:
1. Wszyscy ogólny hejt na "xxxx", bo szaleje na drodze
2. Pewna część [do której należę] chwali go np. za styl jazdy
3. Idę o zakład, że 95% kierowców z policji nie dałaby rady pojechać za nim i/lub chociażby dotrzymać mu tempa jazdy, bo po prostu by się pozabijali
4. Koleś ma meega umiejętności, nie wiem skąd bierze kasę np. na fury, ale niech się zabierze za to zawodowo

Skull Master
To nie umiejętności. To przypadek.

Muzyczny Świr
2019. Oglądane po raz n-ty. Szacunek jak przy oglądaniu pi raz pierwszy.

tankdriver23
Nie powiem, forma jest. Umiejetnosci + odwaga + jaja ze stali!

Mateusz Grześkowiak
Tyle lat minęło a ja za każdym razem z taka sama ekscytacja oglądam ten filmik ?

mecenas911
Może i łamie "prawo" ale jeździ za je bi śćie

Jules England
Excellent Driving ?? believe it or not this driver is very calculative , he knows exactly what he's doing and not too aggressive. Great Drive ???

geo mtf
I wish I could be in the car with this guy once...it takes knowledge and skills to drive like this

ToJaMot
Co prawda świr i debil itp itd, to oglądałem z przyjemnością.

Grzechu
Masz talent kolego!

Robert Sporys
Nie popieram tego ale technika I wyczucie plus umiejetnosc przewidywania to trza przyznac! Policja z tzw "speed" moze isc po nauki do niego.

LordBlick
Chłop powinien się starać o licencję pilota...

R4F
Dla mnie kozak, panowanie nad samochodem zajebiste i zachowanie zimnej krwi również, stworzył niebezpieczeństwo, ale te umiejętności są zajebiste.

szczota169
Dla mnie xxx masz zajebiste umiejętności, powinieneś to wykorzystać ale już nie w taki sposób haha, pozdro

Ewaryst Wołowski
Taki niby dziany a konsoli sobie kupić nie mógł :D ;)

MrLviv
Nie powiem że było to odpowiedzialne bo było to bardzo nie odpowiedzialne taka jazda...
Ale trzeba Ci przyznać że super prowadzisz samochód :]

Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Data: 2020-01-31 23:51:27
Autor: Marcin N
Szybki przejazd przez Warszawę
W dniu 2020-01-31 o 21:40, kk pisze:
Poprowokuję dalej.

Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Co tu dużo gadać. Wielokrotne usiłowanie zabójstwa. Zero litości dla takiego.

--
MN

Data: 2020-02-01 00:37:28
Autor: kk
On 2020-01-31 23:51, Marcin N wrote:
W dniu 2020-01-31 o 21:40, kk pisze:
Poprowokuję dalej.

Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Co tu dużo gadać. Wielokrotne usiłowanie zabójstwa. Zero litości dla takiego.

Chciał wszystkich zabić ale mu uciekli.

Data: 2020-02-01 09:16:05
Autor: Marcin N
W dniu 2020-02-01 o 00:37, kk pisze:
On 2020-01-31 23:51, Marcin N wrote:
[...]

Dokładnie tak. Zero marginesu na błędy innych.

--
MN

Data: 2020-02-03 14:00:08
Autor: Mirek Ptak
On 2020-01-31 21:40, kk wrote:
Poprowokuję dalej.
[...]
Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Kiedyś to już chyba widziałem - nie Frogg to przypadkiem?

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2020-02-03 19:58:53
Autor: kk
On 2020-01-31 21:40, kk wrote:
Poprowokuję dalej.
[...]
Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Kiedyś to już chyba widziałem - nie Frogg to przypadkiem?

Ale zgadzają się jakoś (komentarze)?

Data: 2020-02-04 18:44:18
Autor: LEPEK
W dniu 31.01.2020 o 21:40, kk pisze:

Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Skill oczywiście jest, ale takie działanie w ruchu ulicznym to narażanie na niebezpieczeństwo wszystkich dookoła (albo w konsekwencji własnego błędu, albo w konsekwencji działania osoby, która nie spodziewa się takiej akcji), no i siebie.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2020-02-07 00:43:42
Autor: kk
On 2020-02-04 18:44, LEPEK wrote:
W dniu 31.01.2020 o 21:40, kk pisze:

Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Skill oczywiście jest, ale takie działanie w ruchu ulicznym

Jaki sens miałaby taka jazda gdzie indziej?

to narażanie na niebezpieczeństwo wszystkich dookoła (albo w konsekwencji własnego błędu, albo w konsekwencji działania osoby, która nie spodziewa się takiej akcji), no i siebie.

No ale ... to był jego pierwszy raz? Ile miał zdarzeń?

Ja tu widzę olewanie świateł, pasów itp ale to samo w sobie nie niesie żadnego niebezpieczeństwa. Gość nie ciśnie bez głowy, słychać jak silnik pracuje. Jadą sobie równo motorki, też ich do więzienia wsadzili?

Data: 2020-02-07 19:37:50
Autor: LEPEK
On 2020-02-04 18:44, LEPEK wrote:
W dniu 31.01.2020 o 21:40, kk pisze:

Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

Skill oczywiście jest, ale takie działanie w ruchu ulicznym

Jaki sens miałaby taka jazda gdzie indziej?

A co to za bzdurne odwrócenie mojego twierdzenia? Piszę, że to co robił, było niebezpieczne, bo robił to pomiędzy innymi ludźmi, którzy się nie spodziewali takich różnic prędkości.

A odpowiadając jednak na twoje pytanie - ściganie się na torze z kimś, kto wie, że się z tobą ściga jest jakby uczciwsze, niż zgrywanie kozaka między autobusami, nie uważasz?

to narażanie na niebezpieczeństwo wszystkich dookoła (albo w konsekwencji własnego błędu, albo w konsekwencji działania osoby, która nie spodziewa się takiej akcji), no i siebie.

No ale ... to był jego pierwszy raz?
Nie wiem, chyba nie.

Ile miał zdarzeń?
Nie wiem. Wątpię, żeby się tym chwalił. A nawet jeśli żadnego - czy coś to zmienia, że do tej pory się udało?
Ja tu widzę olewanie świateł, pasów itp ale to samo w sobie nie niesie żadnego niebezpieczeństwa.
Olewanie świateł, ogromne różnice prędkości, wyprzedzanie z każdej strony, nagłe zmiany kierunku...

Gość nie ciśnie bez głowy, słychać jak silnik pracuje. Jadą sobie równo motorki, też ich do więzienia wsadzili?
Nie wiem, pewnie by się im należało. I to bez względu na to, że motocyklista w razie czego narobi sobie więcej szkód, niż komuś innemu.

Data: 2020-02-08 19:15:47
Autor: kk
On 2020-02-04 18:44, LEPEK wrote:
[...]

E tam, jechał sprawnie z rozsądną prędkością.

A odpowiadając jednak na twoje pytanie - ściganie się na torze z kimś, kto wie, że się z tobą ściga jest jakby uczciwsze, niż zgrywanie kozaka między autobusami, nie uważasz?

Kto kogo oszukał?

[...]

Też mi się wydaje, że nie mógł tego robić po raz pierwszy bo za dobrze mu to wychodziło.

Ile miał zdarzeń?
Nie wiem. Wątpię, żeby się tym chwalił. A nawet jeśli żadnego - czy coś to zmienia, że do tej pory się udało?

To dowodzi, że nie było niebezpiecznie. Dowodzi a nie wydaje się.

Ja tu widzę olewanie świateł, pasów itp ale to samo w sobie nie niesie żadnego niebezpieczeństwa.
Olewanie świateł, ogromne różnice prędkości, wyprzedzanie z każdej strony, nagłe zmiany kierunku...

E tam, sprawne poruszanie się.

[...]

Sam widzisz, Frog nie jest wcale taki zły.

Data: 2020-02-10 18:01:24
Autor: LEPEK
W dniu 08.02.2020 o 19:15, kk pisze:

E tam, jechał sprawnie z rozsądną prędkością.
Mamy zatem różne pojęcie rozsądku.

A odpowiadając jednak na twoje pytanie - ściganie się na torze z kimś, kto wie, że się z tobą ściga jest jakby uczciwsze, niż zgrywanie kozaka między autobusami, nie uważasz?

Kto kogo oszukał?
??

Też mi się wydaje, że nie mógł tego robić po raz pierwszy bo za dobrze mu to wychodziło.
I co z tego?

Ile miał zdarzeń?
Nie wiem. Wątpię, żeby się tym chwalił. A nawet jeśli żadnego - czy coś to zmienia, że do tej pory się udało?

To dowodzi, że nie było niebezpiecznie. Dowodzi a nie wydaje się.
Twoje domniemanie, że nie robił podobnej rzeczy po raz pierwszy dowodzi, że to jest bezpieczne?! "Panie, ja tu wiele razy pływałem i ani razu się nie utopiłem"...

Olewanie świateł, ogromne różnice prędkości, wyprzedzanie z każdej strony, nagłe zmiany kierunku...

E tam, sprawne poruszanie się.
Nie.

Sam widzisz, Frog nie jest wcale taki zły.
Oczywiście, że "jest zły" - nie wciskaj mi swoich bzdurnych twierdzeń.

Pozdr,

Data: 2020-02-10 23:39:24
Autor: kk
On 2020-02-10 18:01, LEPEK wrote:
W dniu 08.02.2020 o 19:15, kk pisze:

E tam, jechał sprawnie z rozsądną prędkością.
Mamy zatem różne pojęcie rozsądku.

Podaj wartość prędkości. Moim zdaniem jechał tylko szybciej niż przeciętny ludzik.

[...]

Najpierw coś piszesz a potem nie umiesz wyjaśnić?

Też mi się wydaje, że nie mógł tego robić po raz pierwszy bo za dobrze mu to wychodziło.
I co z tego?

To, że jakby to było takie niebezpieczne to raczej nie byłoby kolejnych.

[...]

To jest oczywiste nawet jeśli komuś wydaje się inaczej.

Ty mi nie wciskaj, że jest zły.

Data: 2020-02-15 15:53:52
Autor: LEPEK
On 2020-02-10 18:01, LEPEK wrote:

Podaj wartość prędkości. Moim zdaniem jechał tylko szybciej niż przeciętny ludzik.

Sam se podaj, nie jestem na twoje życzenia. Rozsądek a wartości bezwzględne to dwie różne rzeczy.

Najpierw coś piszesz a potem nie umiesz wyjaśnić?

Napisałem, że nieuczciwe, a nie że ktoś kogoś oszukał.

To, że jakby to było takie niebezpieczne to raczej nie byłoby kolejnych.

To, że tym razem nie zakończyło się tragedią nie oznacza, że jest bezpieczne.

To jest oczywiste nawet jeśli komuś wydaje się inaczej.

Aaaa, czyli jak raz nie przegrasz w rosyjską ruletkę, to jest to bezpieczna gra. Próbuj.

Ty mi nie wciskaj, że jest zły.

Ja ci nic nie wciskam - ja przedstawiam swój punkt widzenia i twierdzę, że jest dużo bardziej obiektywny i oparty na logice, niż twój trolling, któremu z resztą daleeeko do dobrych wzorców.

Pozdr,

Data: 2020-02-21 20:56:10
Autor: kk
On 2020-02-10 18:01, LEPEK wrote:

Podaj wartość prędkości. Moim zdaniem jechał tylko szybciej niż przeciętny ludzik.

Sam se podaj, nie jestem na twoje życzenia.

Rozumiem, że nie chcesz dyskutować tylko pisać swoje pierdoły i żeby nikt ich czasem nie skrytykował.

Rozsądek a wartości bezwzględne to dwie różne rzeczy.

Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, ale wydaje mi się, że nie ma to sensu

Najpierw coś piszesz a potem nie umiesz wyjaśnić?

Napisałem, że nieuczciwe, a nie że ktoś kogoś oszukał.

To to samo.

To, że jakby to było takie niebezpieczne to raczej nie byłoby kolejnych.

To, że tym razem nie zakończyło się tragedią nie oznacza, że jest bezpieczne.

Dlatego zastanawiam się czy był to jedyny raz czy już wielokrotnie i jednak jest bezpiecznie.

To jest oczywiste nawet jeśli komuś wydaje się inaczej.

Aaaa, czyli jak raz nie przegrasz w rosyjską ruletkę, to jest to bezpieczna gra. Próbuj.

Jak wyżej.

[...]

Trolujesz?

Data: 2020-02-25 19:31:17
Autor: LEPEK
W dniu 21.02.2020 o 20:56, kk pisze:

[...]

Wobec takiego poziomu "dyskusji" EOT z mojej strony.

Pozdr,

Data: 2020-02-25 21:06:53
Autor: kk
On 2020-02-25 19:31, LEPEK wrote:
[...]