Szybki skaner do archiwizacji

Data: 2010-05-20 11:47:28
Autor: WebSmok
Szybki skaner do archiwizacji

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4bf3f498$1news.home.net.pl...
Witam,

Potrzebuję do firmy skanera do archiwizacji dokumentów. Ich specyfika powoduje, że wystarczy zwykły płaszczak bez podajnika papieru. Ale skaner ma być szybki, trwały (skanowane będą tysiące dokumentów) i w technologii CCD (oryginały będą często nie całkiem płaskie). Większość dokumentów będzie skanowana w rozdzielczości 300 dpi (kolor lub czarno-białe). Jakichś wygórowanych wymogów co do jakości obrazu nie ma. Budżet - mniej więcej do 1200 zł.

Co poradzicie wybrać? Jakoś zawsze miałem zaufane do Epsonów, ale nie wiem, jak nowe modele mają się do konkurencji, zwłaszcza jeżeli chodzi o szybkość - podejrzewam, że z danymi podawanymi przez producentów jest mniej więcej tak samo jak z oficjalnym spalaniem u samochodów :)

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr

    Najszybszy, najbardziej wydajny to Plustek Opticbook 3600. Skaner przeznaczony do skanowania tekstu, robi to tak szybko, że nie nadążysz zmieniać kartek.
    WebSmok

Data: 2010-05-20 12:07:52
Autor: Uncle Pete
Szybki skaner do archiwizacji
    Najszybszy, najbardziej wydajny to Plustek Opticbook 3600. Skaner przeznaczony do skanowania tekstu, robi to tak szybko, że nie nadążysz zmieniać kartek.

Dzięki!

Piotr

Szybki skaner do archiwizacji