Szybki ten rowerzysta

Data: 2012-04-27 16:17:52
Autor: tryton
Szybki ten rowerzysta
Data: 2012-04-27 19:13:41
Autor: Jacek Maciejewski
Szybki ten rowerzysta
Dnia Fri, 27 Apr 2012 16:17:52 +0200, tryton napisał(a):

ja bym się bał:

Jak byłem młodszy a i autobusy miały mniejsze przyspieszenia na starcie z
przystanku to czasami się woziłem. Teraz już nie mam szans się podczepić,
takie kopyto maj± :)
No i fakt, to czyste wariactwo :)
--
Jacek

Data: 2012-04-27 21:10:57
Autor: kawoN
Szybki ten rowerzysta
W dniu 12-04-27 16:17, tryton pisze:
ja bym się bał:
http://www.liveleak.com/view?i=cd3_1335472332

Kto tak nie próbował nie zna smaku szosy :)

--
kawoN
-

Data: 2012-04-27 12:45:45
Autor: rmikke
Szybki ten rowerzysta
On Friday, April 27, 2012 9:10:57 PM UTC+2, kawoN wrote:
W dniu 12-04-27 16:17, tryton pisze:
> ja bym się bał:
> http://www.liveleak.com/view?i=cd3_1335472332

Kto tak nie próbował nie zna smaku szosy :)

To cokolwiek dwuznaczne jest, czy ja na pewno chcę posmakować asfaltu?

Data: 2012-04-27 23:01:13
Autor: szaman (Baker)
Szybki ten rowerzysta
On 04/27/2012 09:45 PM, rmikke wrote::
[...]

Jeszcze na dwupasie to półbiedy. OStatnio widziałem w Lędzinach takiego agenta - na w±skiej drodze, bez zatoczek... nos na autobusie:)

Ja wymiękłem:P

--
pozdrawiam,
Bartek "Baker" Piekaru¶

Data: 2012-04-28 11:14:32
Autor: kawoN
Szybki ten rowerzysta
W dniu 12-04-27 21:45, rmikke pisze:

Kto tak nie próbował nie zna smaku szosy :)

To cokolwiek dwuznaczne jest, czy ja na pewno chcę posmakować asfaltu?

Miałem na my¶li rowery/kolarstwo szosowe :)

--
kawoN
-

Data: 2012-04-28 07:39:52
Autor: tryton
Szybki ten rowerzysta
W dniu 2012-04-27 21:10, kawoN pisze:
W dniu 12-04-27 16:17, tryton pisze:
ja bym się bał:
http://www.liveleak.com/view?i=cd3_1335472332

Kto tak nie próbował nie zna smaku szosy :)

ale tam jest 90km/h na liczniku ! ...

Data: 2012-04-28 11:13:55
Autor: kawoN
Szybki ten rowerzysta
W dniu 12-04-28 07:39, tryton pisze:

ale tam jest 90km/h na liczniku ! ...

Nie jest to trudne. Ja zrobiłem 81 na dość
słabej szosówce i z nie najlepszą formą.
Do tego ten TIR nie chciał jechać szybciej :)
Pamiętaj, że opór powietrza jest zerowy
a w zasadzie jak się dobrze ustawić to masz
"wiatr" lekko w plecy :)

Oczywiście strach jest, ale bezpieczniej za TIR-em
poza miastem niż za autobusem w mieście :)

--
kawoN
-

Data: 2012-04-28 10:35:01
Autor: gom1
Szybki ten rowerzysta
kawoN <bike4win@bike4win.pl> napisał(a):
a w zasadzie jak się dobrze ustawić to masz
"wiatr" lekko w plecy :)

Co¶ w tym jest. Raz mnie tir tak "zassał", że nie mogłem się oderwać. Napędził
mi niezłego stracha przez chwilę - odpu¶ciłem z my¶l±, że zwolnię, a tu nic :-)

--

Szybki ten rowerzysta