Szybki wybór telefonu

Data: 2018-12-21 08:42:41
Autor: Adam
Szybki wybór telefonu
Córka (dorosła) szuka telefonu. Cechy pożądane:
Żwawy
Dobre zdjęcia
Biały
Kanciaty

Znalazła te:
https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/samsung-galaxy-a8-2018-zloty.bhtml https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/huawei-p20-lite-czarny.bhtml

Już się pogodziła, że białych nie ma.

Ja nie mam pojęcia, który. Jedynie może to, że jeden ma Androida 8, ale czy to jakiś ważny atrybut?
W cenie powyższych.

Wysłać ja do marketu, aby sprzedawca coś doradził? Czy może ktoś coś podpowie?

S9+, natomiast kolor biały tu:
https://dbrand.com/shop/samsung-galaxy-s9-plus-skins
tylko trzeba wypełnić wszystkie zakładki: Back, Camera, Front Top, Front Bottom.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2018-12-21 09:03:08
Autor: Robert Wańkowski
Szybki wybór telefonu
W dniu 2018-12-21 o 08:42, Adam pisze:
[...]

Tylko założeniem była cena w okolicach tysiąca. :-(

Robert

Szybki wybór telefonu