Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szybkie pociÄ…gi nie dojadÄ… na Euro 2012

Szybkie pociÄ…gi nie dojadÄ… na Euro 2012

Data: 2010-11-21 23:14:45
Autor: u2
Szybkie pociÄ…gi nie dojadÄ… na Euro 2012
... a pieniÄ…dze nie-rzÄ…d, z Janem Vincentem bez Pesel na czele, chce
wyciągnąć z kieszeni podróżnych :

http://www.rp.pl/artykul/19470,567345.html

"Kwota, jaką Ministerstwo Finansów chce przeznaczyć na obsługę
zadłużenia, jest równa tej, jaką rząd przeznacza na dotowanie wszystkich
połączeń międzywojewódzkich i międzynarodowych. Spółka, która
przygotowuje się do debiutu, może nie mieć innego wyjścia, niż podnieść
ceny biletów, jeżeli nie otrzyma pełnego finansowania. Alternatywą jest
pogorszenie wyników, na co nie może sobie pozwolić.

– W zależności od dostępnego finansowania ceny biletów mogą podlegać
korekcie – mówi Grzegorz Mędza, prezes PKP InterCity.

Przetarg na dostawę 20 szybkich pociągów został już otwarty. Ofertę
cenową złożył tylko Alstom. Chce za jeden pociąg 20 mln euro. Budowę i
utrzymanie zaplecza technicznego oszacował na 30 mln euro; stawka
utrzymania pociągu za 1 km wynosi 1,85 euro. Koszty utrzymania będą
ponoszone przez spółkę w okresie eksploatacji ze środków własnych. Jak
deklaruje Alstom, pierwsze osiem szybkich pociągów mogłoby się pojawić
na torach w ciągu dwóch lat i ośmiu miesięcy od wejścia umowy w życie. –
Oferta jest ważna do końca roku, ale istnieje możliwość przedłużenia –
wyjaśnia Grzegorz Mędza. Nawet jeżeli PKP InterCity uda się podpisać
umowę do końca roku, pociągi nie dojadą przed Euro 2012."

Data: 2010-11-21 14:26:03
Autor: magdaverakosiorek
Szybkie poci±gi nie dojad± na Euro 2012
On Nov 21, 4:14 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
.. a pieni±dze nie-rz±d, z Janem Vincentem bez Pesel na czele, chce
wyci±gn±æ z kieszeni podró¿nych :

http://www.rp.pl/artykul/19470,567345.html

"Kwota, jak± Ministerstwo Finansów chce przeznaczyæ na obs³ugê
zad³u¿enia, jest równa tej, jak± rz±d przeznacza na dotowanie wszystkich
po³±czeñ miêdzywojewódzkich i miêdzynarodowych. Spó³ka, która
przygotowuje siê do debiutu, mo¿e nie mieæ innego wyj¶cia, ni¿ podnie¶æ
ceny biletów, je¿eli nie otrzyma pe³nego finansowania. Alternatyw± jest
pogorszenie wyników, na co nie mo¿e sobie pozwoliæ.

- W zale¿no¶ci od dostêpnego finansowania ceny biletów mog± podlegaæ
korekcie - mówi Grzegorz Mêdza, prezes PKP InterCity.

Przetarg na dostawê 20 szybkich poci±gów zosta³ ju¿ otwarty. Ofertê
cenow± z³o¿y³ tylko Alstom. Chce za jeden poci±g 20 mln euro. Budowê i
utrzymanie zaplecza technicznego oszacowa³ na 30 mln euro; stawka
utrzymania poci±gu za 1 km wynosi 1,85 euro. Koszty utrzymania bêd±
ponoszone przez spó³kê w okresie eksploatacji ze ¶rodków w³asnych. Jak
deklaruje Alstom, pierwsze osiem szybkich poci±gów mog³oby siê pojawiæ
na torach w ci±gu dwóch lat i o¶miu miesiêcy od wej¶cia umowy w ¿ycie. -
Oferta jest wa¿na do koñca roku, ale istnieje mo¿liwo¶æ przed³u¿enia -
wyja¶nia Grzegorz Mêdza. Nawet je¿eli PKP InterCity uda siê podpisaæ
umowê do koñca roku, poci±gi nie dojad± przed Euro 2012."

Prawdziwi patrioci uzywaja koni.
magdavera

Data: 2010-11-21 23:28:10
Autor: u2
Szybkie poci±gi nie dojad± na Euro 2012
W dniu 2010-11-21 23:26, magdaverakosiorek pisze:
Prawdziwi patrioci uzywaja koni.
magdavera



To u¿ywaj swego onanisto. :)

Szybkie pociÄ…gi nie dojadÄ… na Euro 2012

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona