Szybkie przelewy do mbanku

Data: 2014-01-08 20:00:52
Autor: Budzik
Szybkie przelewy do mbanku
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Jak wiadomo - przelewy wewnątrz mbanku latają online.
Ostatnio tak samo zaczęły latać przelewy z multibanku.

Z jakiego innego banku mozna darmowo zrobić taki przelew online?

Wiem, ze w aliorze jest taka funkcja ale nie wiem czy za darmo dla wszystkich.

A jakie inne banki?

Czy mam rozumieć, że poza aliorem, nikt czegoś takiego nie ma?

Data: 2014-01-08 13:38:19
Autor: Konfabulator
Szybkie przelewy do mbanku
Konia z rzędem temu kto wie o co pytasz. 3/4 banków realizuje przelewy wewnętrzne online (online znaczy tu do kilkunastu minut), np. PKO, GOL, Getin, Idea Bank, Bgżo, alior i alior sync, meritum, eurobank, cały mBank...

Data: 2014-01-09 03:33:27
Autor: Budzik
Szybkie przelewy do mbanku
Użytkownik Konfabulator konfabulator@10g.pl ...

[...]
Chodzi o przelewy z innych banków do mbanku (a prawdopodobnie do kazdego innego banku) online na zasadzie podobnej do przelewy24 czy payu.

Wiem ze alior tak ma - ktos mi mówił, ze moze wykonac do 5 darmowych przelewów które sa od razu u innego odbiorcy w innym banku.

Szybkie przelewy do mbanku