Szybkie przelewy już za rok

Data: 2011-04-24 16:59:47
Autor: zdumiony
Szybkie przelewy już za rok
Data: 2011-04-24 09:59:43
Autor: Krzysiek
Szybkie przelewy ju¿ za rok
On 24 Kwi, 16:59, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:
http://forsal.pl/artykuly/503305,superszybkie_przelewy_juz_za_rok.html
Nareszcie.

ciekawe jaka bêdzie (¶rednia) op³ata za taki przelew.

Data: 2011-04-24 20:08:01
Autor: mx
Szybkie przelewy ju¿ za rok
http://forsal.pl/artykuly/503305,superszybkie_przelewy_juz_za_rok.html
Nareszcie.

ciekawe jaka bêdzie (¶rednia) op³ata za taki przelew.

mBank ustala standardy, wiêc cenê znamy.
Na grupie ju¿ o tym by³o.

Data: 2011-04-24 22:26:19
Autor: Bogdan B.
Szybkie przelewy już za rok
W dniu 2011-04-24 20:08, mx pisze:

ciekawe jaka będzie (średnia) opłata za taki przelew.

mBank ustala standardy, więc cenę znamy.

To znaczy jakÄ… cenÄ™ znamy, 5 zeta od przelewu?
Gdyby tak się stało to będzie to równie udany projekt
jak BILIX i PayByNet ;-)

Data: 2011-04-24 22:38:24
Autor: mx
Szybkie przelewy już za rok
[...]

Żartowałem, ale to prawdopodobne. W ogóle nie powinno się mówić o dodatkowej opłacie. Najwyższy czas aby elixir chodził online, a banki mogą być rozliczane raz czy trzy razy dziennie. Można nawet wprowadzić limit kwotowy transakcji. I pytanie dla lepiej poinformowanych. Jak jest w innych €, $ krajach?

Data: 2011-04-25 22:43:12
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Szybkie przelewy już za rok
mx pisze:

[...]

Hehe, cudze chwalicie, swego nie znacie... :-)

$: Przelew rozumiany wprost jako "przelew" idzie 3 dni, kosztuje $20, a niektóre banki w ogóle takiej usługi nie mają w ofercie. Powszechnie używanym ekwiwalentem przelewu jest wysłanie czeku pocztą - idzie 2 dni, kosztuje jakieś pół dolara i zwykle nawet nie ginie po drodze, a niektóre banki mają w ofercie możliwość wypisania czeku online przez interfejs www i zdalne zlecenie automatycznego wysłania go *przez bank* wprost do odbiorcy *pocztą*.

Jak ktoś kiedyś jeszcze będzie chciał sobie ponarzekać na Elixir, to radzę się poważnie zastanowić... :-)

--
MiCHA

Data: 2011-04-26 07:59:00
Autor: MacGregor
Szybkie przelewy już za rok
Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:ip21o3$5p1$1inews.gazeta.pl...
[...]
dodatkowej  opÅ‚acie. Najwyższy czas aby elixir chodziÅ‚ online, a banki
mogÄ… być  rozliczane raz czy trzy razy dziennie. Można nawet wprowadzić
limit kwotowy  transakcji. I pytanie dla lepiej poinformowanych. Jak
jest w innych €, $  krajach?

ELIXIR nie jest przeznaczony do działania on-line, on ma inne zalety ;-).
A w innych krajach do niedawna standardem byy 3 dni na realizację przelewu. Obecnie zmienia się to dość szybko. Dyrektywa PSD przewiduje konieczność rozliczenia przelewu w ciągu jednego dnia, od bodajże 2012 r. --
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2011-04-26 07:56:11
Autor: MacGregor
Szybkie przelewy już za rok
Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4db4876e$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

BILIX nie jest zły. Ale raczej wątpie by to mBank ustalał ceny.
Może zdażyć się, że będzie taniej, to zależy od banków.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2011-04-26 18:42:11
Autor: Bogdan B.
Szybkie przelewy już za rok
W dniu 2011-04-26 07:56, MacGregor pisze:

BILIX nie jest zły. Ale raczej wątpie by to mBank ustalał ceny.
Może zdażyć się, że będzie taniej, to zależy od banków.

Nie mówię że jest zły, tylko że myślę że się nie zwrócił.
Wg tego:
http://www.kir.com.pl/p/lista-dostawcow-uslug
obsługuje słownie czterech dostawców usług.

Data: 2011-04-26 22:33:12
Autor: Karol Nawrot
Szybkie przelewy już za rok
Bogdan B. pisze:
Nie mówię że jest zły, tylko że myślę że się nie zwrócił.
Wg tego:
http://www.kir.com.pl/p/lista-dostawcow-uslug
obsługuje słownie czterech dostawców usług.

Pod koniec 2010 roku prowadziłem rozmowy z KIRem - byliśmy zaintersowani przystąpieniem do Bilixa. I okzało się, że NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. PayByNet uruchomić możemy, ale do Bilixa nie może przystąpić żadna firma. Nikt nie potrafił mi tego wyasnić.

Data: 2011-04-27 07:17:05
Autor: Jacek Osiecki
Szybkie przelewy ju¿ za rok
Dnia Tue, 26 Apr 2011 18:42:11 +0200, Bogdan B. napisa³(a):
W dniu 2011-04-26 07:56, MacGregor pisze:
BILIX nie jest z³y. Ale raczej w±tpie by to mBank ustala³ ceny.
Mo¿e zda¿yæ siê, ¿e bêdzie taniej, to zale¿y od banków.
Nie mówiê ¿e jest z³y, tylko ¿e my¶lê ¿e siê nie zwróci³.
Wg tego:
http://www.kir.com.pl/p/lista-dostawcow-uslug
obs³uguje s³ownie czterech dostawców us³ug.

Nie ¿ebym siê czepia³, ale ja widzê piêciu :)

Co nie zmienia faktu, ¿e to jaka¶ kpina jak na wielki projekt odpalony w KIR :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-04-27 08:21:32
Autor: MacGregor
Szybkie przelewy już za rok
Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4db6f5e6$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

OK, ale ja z tej listy mam 2 dostawców i sobię chwalę pacenie w ten sposób. ;-)

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2011-04-26 07:54:18