Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku

Data: 2015-02-27 22:25:30
Autor: Krystek
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku: ile trzeba zu偶y膰 kod贸w jednorazowych z (ostatniej) listy kod贸w, by automatycznie mBank wyprodukowa艂 dla nas do wysy艂ki kart臋 z list膮 tych偶e? Bo 19 z艂 za ka偶膮 p艂aci膰 mi si臋 nie u艣miecha.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-27 22:59:35
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
U偶ytkownik "Krystek"  napisa艂 w wiadomo艣ci
[...]

Eee, nie wydaje mi sie, aby mBank ustawial taka zaporowa cene i wysylal automatycznie za darmo.

Zreszta
"2 Op艂ata pobierana jest za ka偶d膮 list臋 hase艂 jednorazowych zam贸wion膮 przez Klienta oraz za listy wysy艂ane automatycznie. "

Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

J.

Data: 2015-02-28 00:25:34
Autor: Krystek
W dniu 2015-02-27 22:59, J.F. pisze:
[...]

Tyle, to i ja wiem, bo przeczyta艂em t臋 informacj臋 w cenniku przy op艂acie za kody. I o te "wysy艂ane automatycznie" w艂a艣nie si臋 rozchodzi.

Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

Pytanie (do kogo艣, kto to ju偶 przerabia艂) wi臋c pozostaje otwarte: ile kod贸w trzeba zu偶y膰, by mBank przys艂a艂 kolejn膮 list臋?

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-28 04:59:50
Autor: Budzik
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
U縴tkownik Krystek spamtrap@krystek.art.pl ...

Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

Pytanie (do kogo, kto to ju przerabia) wi阠 pozostaje otwarte: ile kod體 trzeba zu縴, by mBank przys砤 kolejn list?

A co na to infolinia?
Og髄nie coraz trudniej bedzie uzyskac odpowied - bo pewnie prawie kazdy przeszed juz na duzo wygodniejsz forme sms.

Data: 2015-02-28 09:54:05
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia 28 Feb 2015 04:59:50 GMT, Budzik napisa(a):
[...]

No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

J.

Data: 2015-02-28 09:59:45
Autor: Marek
On Sat, 28 Feb 2015 09:54:05 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

Rozumiem, 偶e "ksi膮偶k臋" kod贸w zawsze nosi艂e艣 przy sobie,  w portfelu tu偶 obok kartki z pinem do karty i loginem+has艂em do systemu transakcyjnego? :-)

--
Marek

Data: 2015-02-28 10:09:48
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 09:59:45 +0100, Marek napisa艂(a):

[...]

Sk膮d za艂o偶enie 偶e nosi艂 przy sobie kart臋 kod贸w?

Jestem bardzo ciekawa - sk膮d wzi臋艂o si臋 przekonanie, 偶e trzeba i nale偶y
by膰 w ka偶dej chwili w stanie 艂膮czno艣ci z bankiem i mie膰 mo偶liwo艣膰
zrobienia przelewu/zaci膮gni臋cia po偶yczki? :)))

Z bankowo艣ci internetowej korzystam ju偶 kilkana艣cie lat. Ani razu nie
zdarzy艂a mi si臋 sytuacja 偶ebym musia艂a zrobi膰 przelew "ju偶, tu i
natychmiast".

Wi臋c jak to jest? Naprawd臋 jestem jakim艣 dzikim wyj膮tkiem?

--
Imka

Data: 2015-02-28 11:01:30
Autor: Marek
On Sat, 28 Feb 2015 10:09:48 +0100, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Z bankowo艣ci internetowej korzystam ju偶 kilkana艣cie lat. Ani razu nie
zdarzy艂a mi si臋 sytuacja 偶ebym musia艂a zrobi膰 przelew "ju偶, tu i
 S艂abo korzystasz ;) Ja mam takie sytuacje min. raz na tydzie艅.
Prowadz膮c dzia艂. gosp. cz臋sto potrzeba zap艂aci膰 dostawcy ju偶 teraz natychmiast bo si臋 awanturuje.  Najcz臋艣ciej zda偶a si臋 to w艂a艣nie poza biurem/domem itp. To przyk艂ad wymagaj膮cy autoryzacji kodem. Ale oczywi艣cie s膮 sytuacje, 偶e  zdefiniowany przelew trzeba zrobi膰 bo np. 偶onie brak艂o na zakupach i 偶膮da natychmiast kasy (a m膮偶 w korku stoi). Absolutnie nie wyobra偶am sobie korzystania z banku jedynie z jednego miejsca stacjonarnego (biuro/dom), gdzie trzymam kart臋 kod贸w, to absurd.

--
Marek

Data: 2015-02-28 11:18:20
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-02-28, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:

[...]

zdarzy砤 mi si sytuacja 縠bym musia砤 zrobi przelew "ju, tu i
natychmiast".
 S砤bo korzystasz ;) Ja mam takie sytuacje min. raz na tydzie.
Prowadz眂 dzia. gosp. cz阺to potrzeba zap砤ci dostawcy ju teraz natychmiast bo si awanturuje.

Nigdy tak nie mia砮m. Wiadomo 縠 pieni眃ze nie dojd od razu przecie.

Najcz甓ciej zda縜 si to w砤秐ie poza biurem/domem itp. To przyk砤d wymagaj眂y autoryzacji kodem. Ale oczywi禼ie s sytuacje, 縠  zdefiniowany przelew trzeba zrobi bo np. 縪nie brak硂 na zakupach i 勘da natychmiast kasy (a m笨 w korku stoi).

IMHO kwestia z砮j organizacji. Przyczyn nie dociekam (najcz甓ciej
jest to albo przesadna optymalizacja, albo nadmierna paranoja ;).

--
Wojciech Ba馽er
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 11:41:57
Autor: Marek
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
On Sat, 28 Feb 2015 11:18:20 +0100, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
Nigdy tak nie mia艂em. Wiadomo 偶e pieni膮dze nie dojd膮 od razu
przecie偶.

W mBanku natychmiast, wi臋kszo艣膰 moich kontrahent贸w to mBank, taka moja specyfika.
IMHO kwestia z艂ej organizacji. Przyczyn nie dociekam (najcz臋艣ciej
jest to albo przesadna optymalizacja, albo nadmierna paranoja ;).

Wszystkie pieni膮dze udost臋pniasz 偶onie?

--
Marek

Data: 2015-02-28 12:02:51
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-02-28, Marek <fake@fakeemail.com> wrote:
On Sat, 28 Feb 2015 11:18:20 +0100, Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:
Nigdy tak nie mia砮m. Wiadomo 縠 pieni眃ze nie dojd od razu
przecie.

W mBanku natychmiast, wi阫szo舵 moich kontrahent體 to mBank, taka moja specyfika.

No to nie zaczynaj od "Prowadz眂 dzia. gosp.", skoro to jest Twoja
specyfika. ;)

IMHO kwestia z砮j organizacji. Przyczyn nie dociekam (najcz甓ciej
jest to albo przesadna optymalizacja, albo nadmierna paranoja ;).

Wszystkie pieni眃ze udost阷niasz 縪nie?

To nie ma kompletnie znaczenia, ale owszem. Przez kwesti organizacji
rozumiem takie u硂縠nie 秗odk體 by sytuacje tego typu zdarza硑 si
rzadko lub wcale (czyli np. mie jaki bufor na koncie, a nie "w okolicy zera").

--
Wojciech Ba馽er
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 11:29:59
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:01:30 +0100, Marek napisa艂(a):

> [...]
natychmiast".
 S艂abo korzystasz ;) Ja mam takie sytuacje min. raz na tydzie艅.
Prowadz膮c dzia艂. gosp. <cut>

Ale przecie偶 nie wszyscy prowadz膮 dzia艂alno艣膰 gospodarcz膮.

Nie jest moim zamiarem udowadnianie 偶e bankowo艣膰 "tu i teraz" jest w
og贸le niepotrzebna i 偶e nikt jej nie potrzebuje.

艢mieszy mnie tylko za艂o偶enie, 偶e jest bezwarunkowo potrzebna wszystkim.
I 偶e kto艣 pos艂uguj膮cy si臋 kart膮 kod贸w na pewno nosi j膮 z sob膮.

Ale oczywi艣cie s膮 sytuacje, 偶e  zdefiniowany przelew trzeba zrobi膰 bo np. 偶onie brak艂o na zakupach i 偶膮da natychmiast kasy (a m膮偶 w korku stoi).

A to ju偶 kwestia organizacji, przewidywania, ilo艣ci posiadanej kasy,
kont i kart. Wida膰 jestem z TZ-em lepiej zorganizowana :)

--
Imka

Data: 2015-02-28 11:46:11
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:29:59 +0100, Imka napisa(a):
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:01:30 +0100, Marek napisa(a):
S砤bo korzystasz ;) Ja mam takie sytuacje min. raz na tydzie.
Prowadz眂 dzia. gosp. <cut>

Ale przecie nie wszyscy prowadz dzia砤lno舵 gospodarcz.
Nie jest moim zamiarem udowadnianie 縠 bankowo舵 "tu i teraz" jest w
og髄e niepotrzebna i 縠 nikt jej nie potrzebuje.
ieszy mnie tylko za硂縠nie, 縠 jest bezwarunkowo potrzebna wszystkim.

Bywa ze sie przydaje.
Niespodziewany przelew w czasie urlopu, awaria samochodu w trasie itp.

I 縠 kto pos硊guj眂y si kart kod體 na pewno nosi j z sob.

No wiesz, skoro juz jest taka mozliwosc, to czemu nie nosic.
Szczegolnie ze te z MB sie latwo kopiuje.
Jedna kartka w porfelu wiecej, a juz i tak gruby :-)

Za to zdecydowanie latwiej wpisac kod z karty w strone ogladana na
telefonie, niz kod z sms na tymze telefonie :-)

J.

Data: 2015-02-28 11:52:17
Autor: Marek
On Sat, 28 Feb 2015 11:29:59 +0100, Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> wrote:
艢mieszy mnie tylko za艂o偶enie, 偶e jest bezwarunkowo potrzebna
wszystkim.

Absolutnie nie wyobra偶am sobie aby by艂o inaczej, chyba jeste艣my z innych planet. Podobnie nie wyobra偶am sobie, 偶e mo偶na bez smartfonu i艣膰 do toalety ;). Ogromna strata czasu.

I 偶e kto艣 pos艂uguj膮cy si臋 kart膮 kod贸w na pewno nosi j膮 z sob膮.

To wyt艂umacz w czym mo偶e by膰 wygodniejsza karta kod贸w, bo od tego wysz艂o. W moim pytaniu by艂a zawarta humorystyczna sugestia.
A to ju偶 kwestia organizacji, przewidywania, ilo艣ci posiadanej kasy,
kont i kart. Wida膰 jestem z TZ-em lepiej zorganizowana :)

Gratuluj臋 :).

--
Marek

Data: 2015-02-28 12:25:21
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:52:17 +0100, Marek napisa艂(a):

[...]

No widzisz - a ja jestem w stanie sobie wyobrazi膰 偶e kto艣 potrzebuje
bankowo艣ci mobilnej i 偶e jest mu wygodniej. Nie rozumiem tylko dlaczego
zak艂ada, 偶e kto艣 inny te偶 tego potrzebuje.

I 偶e kto艣 pos艂uguj膮cy si臋 kart膮 kod贸w na pewno nosi j膮 z sob膮.

To wyt艂umacz w czym mo偶e by膰 wygodniejsza karta kod贸w, bo od tego wysz艂o. W moim pytaniu by艂a zawarta humorystyczna sugestia.

Ta dyskusja ci膮gnie si臋 od momentu kiedy mBank udost臋pni艂 has艂a SMS. Co艣
w rodzaju wy偶szo艣ci jednych 艣wi膮t na drugimi.

Nienawidz臋 telefonu kom贸rkowego. Cz臋sto le偶y niedo艂adowany. Wol臋 papier.
Wystarczy? :)

--
Imka

Data: 2015-02-28 11:59:48
Autor: Budzik
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
U縴tkownik Imka spamtrapimki@gazeta.pl ...

No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

Rozumiem, 縠 "ksi笨k" kod體 zawsze nosi砮 przy sobie,  w portfelu tu obok kartki z pinem do karty i loginem+has砮m do systemu transakcyjnego? :-)

Sk眃 za硂縠nie 縠 nosi przy sobie kart kod體?

Jestem bardzo ciekawa - sk眃 wzi瓿o si przekonanie, 縠 trzeba i nale縴
by w ka縟ej chwili w stanie 潮czno禼i z bankiem i mie mo縧iwo舵
zrobienia przelewu/zaci眊ni阠ia po縴czki? :)))

Z bankowo禼i internetowej korzystam ju kilkana禼ie lat. Ani razu nie
zdarzy砤 mi si sytuacja 縠bym musia砤 zrobi przelew "ju, tu i
natychmiast".

Wi阠 jak to jest? Naprawd jestem jakim dzikim wyj眛kiem?

Czyli dla ciebie oba systemy specjalnie si nie r罂nia.
A dla wielu innych...

Data: 2015-02-28 13:21:34
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia 28 Feb 2015 11:59:48 GMT, Budzik napisa艂(a):

[...]

Czyli dla ciebie oba systemy specjalnie si臋 nie r贸偶nia.
A dla wielu innych...

Nie bardzo rozumiem :(
Podkr臋cisz? Przede wszystkim co masz na my艣li pisz膮c "oba systemy"?

--
Imka

Data: 2015-02-28 13:23:17
Autor: Budzik
[...]

Podkr阠isz? Przede wszystkim co masz na my秎i pisz眂 "oba systemy"?

A oczym piszemy?
O sms i karcie kod體? No to te dwa systemy...
Skoro korzystasz w domu gdzie masz za體no karte jak i telefon to dla ciebie oba rozwiazania sa tak samo wygodne (moze z dok砤dnoscia, ze komr髃e mam zawsze bardziej pod reka niz karte kod體).
Wiec karta nie ma zadnych plus體 ale i zadnych minus體.

Ale jak juz tylko korzystasz z banku poza domem to plusy sie namnazaja :)

Data: 2015-02-28 15:10:39
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia 28 Feb 2015 13:23:17 GMT, Budzik napisa艂(a):

[...]

O sms i karcie kod贸w? No to te dwa systemy...

Ok, jasne :)
Moja kulpa, troch臋 na wyrost uto偶sami艂am bankowo艣膰 mobiln膮 z SMS-ami
autoryzuj膮cymi.

Skoro korzystasz w domu gdzie masz za贸wno karte jak i telefon to dla ciebie oba rozwiazania sa tak samo wygodne (moze z dok艂adnoscia, ze komr贸ke mam zawsze bardziej pod reka niz karte kod贸w).
Wiec karta nie ma zadnych plus贸w ale i zadnych minus贸w.

Po pierwsze: Ty twierdzisz 偶e s膮 wygodne dla Ciebie. Ja tego nie
zamierzam negowa膰 - ja tylko twierdz臋, 偶e dla mnie jest wygodniejsza
karta kod贸w. Bo kom贸rka prawie zawsze le偶y gdzie艣 poza zasi臋giem mojej
r臋ki - w przeciwie艅stwie do karty kod贸w. Ponadto cz臋sto jest
roz艂adowana. Bo nienawidz臋 telefonu kom贸rkowego. Znaczy jednak jestem
dziwol膮g...? Ok, to jestem :)

Ale jak juz tylko korzystasz z banku poza domem to plusy sie namnazaja :)

Po drugie: nie potrzebuj臋 korzysta膰 z banku b臋d膮c poza domem. No c贸偶
zrobi膰, tak jest i tak mam, i nikt mi nie udowodni 偶e jest inaczej :)

Po trzecie: wystarczy 偶e po艣rednikiem mi臋dzy mn膮 a bankiem jest operator
dostarczaj膮cy internet. Nie lubi臋 kolejnego po艣rednika w postaci
operatora telefonii. Kt贸ry czasami "troch臋" si臋 sp贸藕ni z dostarczeniem
SMS-a autoryzuj膮cego. Rzadko to si臋 zdarza - ale si臋 zdarza.

Po czwarte: tablet/smartfon s膮 dla mnie znacznie bardziej niewygodne w
u偶yciu ni偶 tradycyjny komp/laptop.

Po pi膮te: to po czwarte by艂o na wszelki wypadek, gdyby艣 chcia艂 napisa膰
偶e mo偶na wykluczy膰 operatora internetowego i zosta膰 tylko przy
operatorze telefonii ;)

--
Imka

Data: 2015-02-28 16:59:47
Autor: Budzik
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
U縴tkownik Imka spamtrapimki@gazeta.pl ...

Bo kom髍ka prawie zawsze le縴 gdzie poza zasi阦iem mojej
r阫i - w przeciwie駍twie do karty kod體. Ponadto cz阺to jest
roz砤dowana. Bo nienawidz telefonu kom髍kowego. Znaczy jednak jestem
dziwol眊...? Ok, to jestem :)

Zgadzam si z calym wnioskowaniem :))))))))

Data: 2015-02-28 12:00:28
Autor: jakson
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Wi臋c jak to jest? Naprawd臋 jestem jakim艣 dzikim wyj膮tkiem?

Nie - jestes wsrod osob korzystajacych "slabo" z bankowosci el.,
czyli jestes w wiekszosci :).

Data: 2015-02-28 11:40:48
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 09:59:45 +0100, Marek napisa(a):
On Sat, 28 Feb 2015 09:54:05 +0100, "J.F."
No, ja bym tam troche polemizowal z tym "wygodniejsze" :-)

Rozumiem, 縠 "ksi笨k" kod體 zawsze nosi砮 przy sobie,  w portfelu

Oczywiscie.

tu obok kartki z pinem do karty i loginem+has砮m do systemu transakcyjnego? :-)

Ale nie wprost.

Z drugiej strony - utrata komorki sie zdarza.

J.

Data: 2015-02-28 11:55:16
Autor: Marek
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
On Sat, 28 Feb 2015 11:40:48 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Oczywiscie.

O co Ty na to, Imka?

--
Marek

Data: 2015-02-28 12:11:39
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:55:16 +0100, Marek napisa艂(a):

On Sat, 28 Feb 2015 11:40:48 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Oczywiscie.

O co Ty na to, Imka?

Ale偶 ja napisa艂am o sobie :)
Od 2011 u偶ywam mbankowych kart kod贸w i nigdy nie nosi艂am ich przy sobie. By艂am do艣膰 dobrze zorganizowana i wszelkie przelewy mia艂am zaplanowane.
艁膮cznie z nieplanowanymi zakupami na alledrogo ;)

--
Imka

Data: 2015-02-28 13:23:18
Autor: Budzik
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
U縴tkownik Imka spamtrapimki@gazeta.pl ...

Oczywiscie.

O co Ty na to, Imka?

Ale ja napisa砤m o sobie :)
Od 2011 u縴wam mbankowych kart kod體 i nigdy nie nosi砤m ich przy sobie. By砤m do舵 dobrze zorganizowana i wszelkie przelewy mia砤m zaplanowane.
1cznie z nieplanowanymi zakupami na alledrogo ;)

Nawet wtedy IMO kom髍ka jest duzo bardziej pod reka niz karta kod體.

Data: 2015-02-28 12:05:04
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Z drugiej strony - utrata komorki sie zdarza.

Ja mam numer sprz昕ony z komputerem i kom髍k. SMS dojdzie
w 2 miejsca. Wi阠 nie jest tak zupe硁ie 糽e. :)

--
Wojciech Ba馽er
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 12:27:47
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:05:04 +0100, Wojciech Bancer napisa(a):
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Z drugiej strony - utrata komorki sie zdarza.
Ja mam numer sprz昕ony z komputerem i kom髍k. SMS dojdzie
w 2 miejsca. Wi阠 nie jest tak zupe硁ie 糽e. :)

Mozna rozmnozyc SMS ?

J.

Data: 2015-02-28 13:34:57
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Z drugiej strony - utrata komorki sie zdarza.
Ja mam numer sprz昕ony z komputerem i kom髍k. SMS dojdzie
w 2 miejsca. Wi阠 nie jest tak zupe硁ie 糽e. :)

Mozna rozmnozyc SMS ?

No samodzielnie raczej nie. Ale iPhone + Mac to ju tak opcj oferuj,
tam jest dobra integracja sprz阾u.

--
Wojciech Ba馽er
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 13:45:09
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 13:34:57 +0100, Wojciech Bancer napisa(a):
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
[...]

Ale jak iphone zginie lub ukradna ?

J.

Data: 2015-02-28 13:53:19
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

No samodzielnie raczej nie. Ale iPhone + Mac to ju tak opcj oferuj,
tam jest dobra integracja sprz阾u.

Ale jak iphone zginie lub ukradna ?

a) mam opcj sprawdzenia gdzie jest (dop髃i bateria pozwoli, ale zapami阾ana zostanie
   ostatnia lokalizacja)
b) mog go zdalnie sprowadzi do poziomu nieu縴tecznej cegie砶i i skasowa dane
   (na wypadek kradzie縴). Nieu縴tecznej = bez serwisu i faktury go nie odblokujesz

Wpisanie b酬dnego kodu chyba ok. 10x r體nie wywo砤 opcj b) i pozostawi z硂dzieja
z zimn, bezu縴teczn cegie砶.

--
Wojciech Ba馽er
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 11:59:48
Autor: Budzik
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
U縴tkownik J.F. jfox_xnospamx@poczta.onet.pl ...

Prosze bardzo - polemizuj...

Data: 2015-02-28 09:53:22
Autor: J.F.
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 00:25:34 +0100, Krystek napisa(a):
W dniu 2015-02-27 22:59, J.F. pisze:
Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

Pytanie (do kogo, kto to ju przerabia) wi阠 pozostaje otwarte: ile kod體 trzeba zu縴, by mBank przys砤 kolejn list?

Skoro i tak zamierzasz przejsc, to czemu nie teraz ? :-)

J.

Data: 2015-02-28 12:40:15
Autor: janek z pola
Krystek wrote:

Wiec gdzies przed koncem trzeba jednak przejsc na te sms.

Pytanie (do kogo艣, kto to ju偶 przerabia艂) wi臋c pozostaje otwarte: ile
kod贸w trzeba zu偶y膰, by mBank przys艂a艂 kolejn膮 list臋?

Z艂o偶enie dyspozycji rezygnacji z automatycznie przesy艂anej listy hase艂 jednorazowych jest bezp艂atne (ZTCP). Natomiast taka dyspozycja ma sens o ile tylko nie masz nowej listy w produkcji. Zatem po prostu zg艂o艣 tak膮 dyspozycje a nowa lista hase艂 po prostu nie przyjdzie.

--
Wys艂ane z pola.

Data: 2015-02-27 23:20:11
Autor: Karol
W dniu 2015-02-27 22:25, Krystek pisze:
[...]

W dawnych czasach wysy艂ali now膮 list臋 hase艂 jednorazowych po wykorzystaniu po艂owy hase艂 z ostatniej aktywnej listy.
Obecnie nie wiadomo. Trzeba si臋 tylko cieszy膰 偶e nie 119z艂 ;)

Data: 2015-02-28 08:33:37
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Fri, 27 Feb 2015 22:25:30 +0100, Krystek napisa艂(a):

Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku: ile trzeba zu偶y膰 kod贸w jednorazowych z (ostatniej) listy kod贸w, by automatycznie mBank wyprodukowa艂 dla nas do wysy艂ki kart臋 z list膮 tych偶e?

Czterdzie艣ci. Nie zauwa偶y艂am dok艂adnie zu偶ycie kt贸rego kodu "wyzwala艂o"
wysy艂k臋 nowej listy - czterdziestego czy czterdziestego pierwszego.

--
Imka

Data: 2015-02-28 11:50:04
Autor: Krystek
W dniu 2015-02-28 08:33, Imka pisze:
[...]

OK. Dzi臋ki. Niby tam pisz膮 o 40-tu, ale kto by im tam wierzy艂 krwiopijcom ;) No to trzeba si臋 pospieszy膰 z przechodzeniem na SMS-owe, bo 39-ty ju偶 wykorzystany ;)

K.

PS: Kto pisa艂, 偶e SMS-owe kody s膮 wygodniejsze. Co do zasady - tak, bo kom贸rk臋 ma si臋 z regu艂y zawsze przy sobie. Jednak kody z listy mia艂y t臋 zalet臋, 偶e wiedzia艂o si臋 jakie b臋d膮 kody naprz贸d i mo偶na by艂o przekaza膰 komu艣 zaufanemu, czy cz艂onkowi rodziny, te kody listy np. do zakupu przez nasze konto bilet贸w, czy innych rzeczy. Jednak - IMHO - nie jest to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-28 12:24:26
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:50:04 +0100, Krystek napisa艂(a):

Jednak - IMHO - nie jest to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

Zgadza si臋, nie jest. Ja mam jeszcze zapas list jak by艂y po 5 z艂. Jak
si臋 sko艅czy to te偶 zmieni臋 na SMS. Na razie oceniam 偶e mi wystarczy na
jakie艣 15 lat albo i d艂u偶ej :))

--
Imka

Data: 2015-02-28 12:30:50
Autor: Krystek
W dniu 2015-02-28 12:24, Imka pisze:
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:50:04 +0100, Krystek napisa艂(a):

Jednak - IMHO - nie jest
to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

Zgadza si臋, nie jest. Ja mam jeszcze zapas list jak by艂y po 5 z艂. Jak
si臋 sko艅czy to te偶 zmieni臋 na SMS. Na razie oceniam 偶e mi wystarczy na
jakie艣 15 lat albo i d艂u偶ej :))

Ja mia艂em jeszcze z czas贸w, gdy by艂y za darmo. No, ale by艂o i si臋 sko艅czy艂o ;)

K.

PS: Jakim cudem mog艂a艣 zam贸wi膰 wi臋cej, ni偶 5 list?

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-28 12:36:54
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:30:50 +0100, Krystek napisa艂(a):

Jednak - IMHO - nie jest
to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

[...]

Nie zamawia艂am wi臋cej ni偶 pi臋膰 list tylko si臋 wyprowadzi艂am z mBanku,
zosta艂o martwe konto z zerowym saldem i trzy listy :)

Mo偶e wr贸c臋 - mo偶e. A przelew贸w wcze艣niej niezdefiniowanych w tej chwili
ju偶 robi臋 bardzo ma艂o. Te pi臋tna艣cie lat to tak rzucone na oko - bo jak
dobrze p贸jdzie to wystarcz膮 mi do ko艅ca 偶ycia ;)

--
Imka

Data: 2015-02-28 12:37:19
Autor: janek z pola
Krystek wrote:

[...]

Nie chce mi si臋 sprawdza膰, ale udost臋pnianie loginu i has艂a do konta bankowego zaufanej osobie, jest na 99% niezgodne z regulaminem banku. Skoro zaakceptowa艂e艣 ten regulamin, to znaczy 偶e przekazuj膮c login i has艂o komu艣 艂amiesz regulamin.

--
Wys艂ane z pola.

Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku