Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku

Data: 2015-02-28 08:33:37
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Fri, 27 Feb 2015 22:25:30 +0100, Krystek napisa艂(a):

Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku: ile trzeba zu偶y膰 kod贸w jednorazowych z (ostatniej) listy kod贸w, by automatycznie mBank wyprodukowa艂 dla nas do wysy艂ki kart臋 z list膮 tych偶e?

Czterdzie艣ci. Nie zauwa偶y艂am dok艂adnie zu偶ycie kt贸rego kodu "wyzwala艂o"
wysy艂k臋 nowej listy - czterdziestego czy czterdziestego pierwszego.

--
Imka

Data: 2015-02-28 11:50:04
Autor: Krystek
W dniu 2015-02-28 08:33, Imka pisze:
[...]

OK. Dzi臋ki. Niby tam pisz膮 o 40-tu, ale kto by im tam wierzy艂 krwiopijcom ;) No to trzeba si臋 pospieszy膰 z przechodzeniem na SMS-owe, bo 39-ty ju偶 wykorzystany ;)

K.

PS: Kto pisa艂, 偶e SMS-owe kody s膮 wygodniejsze. Co do zasady - tak, bo kom贸rk臋 ma si臋 z regu艂y zawsze przy sobie. Jednak kody z listy mia艂y t臋 zalet臋, 偶e wiedzia艂o si臋 jakie b臋d膮 kody naprz贸d i mo偶na by艂o przekaza膰 komu艣 zaufanemu, czy cz艂onkowi rodziny, te kody listy np. do zakupu przez nasze konto bilet贸w, czy innych rzeczy. Jednak - IMHO - nie jest to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-28 12:24:26
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:50:04 +0100, Krystek napisa艂(a):

Jednak - IMHO - nie jest to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

Zgadza si臋, nie jest. Ja mam jeszcze zapas list jak by艂y po 5 z艂. Jak
si臋 sko艅czy to te偶 zmieni臋 na SMS. Na razie oceniam 偶e mi wystarczy na
jakie艣 15 lat albo i d艂u偶ej :))

--
Imka

Data: 2015-02-28 12:30:50
Autor: Krystek
W dniu 2015-02-28 12:24, Imka pisze:
Dnia Sat, 28 Feb 2015 11:50:04 +0100, Krystek napisa艂(a):

Jednak - IMHO - nie jest
to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

Zgadza si臋, nie jest. Ja mam jeszcze zapas list jak by艂y po 5 z艂. Jak
si臋 sko艅czy to te偶 zmieni臋 na SMS. Na razie oceniam 偶e mi wystarczy na
jakie艣 15 lat albo i d艂u偶ej :))

Ja mia艂em jeszcze z czas贸w, gdy by艂y za darmo. No, ale by艂o i si臋 sko艅czy艂o ;)

K.

PS: Jakim cudem mog艂a艣 zam贸wi膰 wi臋cej, ni偶 5 list?

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-02-28 12:36:54
Autor: Imka
Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku
Dnia Sat, 28 Feb 2015 12:30:50 +0100, Krystek napisa艂(a):

Jednak - IMHO - nie jest
to warte 19 z艂 za ka偶d膮 list臋.

[...]

Nie zamawia艂am wi臋cej ni偶 pi臋膰 list tylko si臋 wyprowadzi艂am z mBanku,
zosta艂o martwe konto z zerowym saldem i trzy listy :)

Mo偶e wr贸c臋 - mo偶e. A przelew贸w wcze艣niej niezdefiniowanych w tej chwili
ju偶 robi臋 bardzo ma艂o. Te pi臋tna艣cie lat to tak rzucone na oko - bo jak
dobrze p贸jdzie to wystarcz膮 mi do ko艅ca 偶ycia ;)

--
Imka

Data: 2015-02-28 12:37:19
Autor: janek z pola
Krystek wrote:

[...]

Nie chce mi si臋 sprawdza膰, ale udost臋pnianie loginu i has艂a do konta bankowego zaufanej osobie, jest na 99% niezgodne z regulaminem banku. Skoro zaakceptowa艂e艣 ten regulamin, to znaczy 偶e przekazuj膮c login i has艂o komu艣 艂amiesz regulamin.

--
Wys艂ane z pola.

Szybkie pytanie o kody jednorazowe w mBanku