Szybkie pytanie o mBank: płatności kartą - czy transakcje internetowe również zwalniają z opłaty za kartę?

Data: 2017-02-23 15:34:13
Autor: Piotr Gałka
Szybkie pytanie o mBank: płatności kartą - czy transakcje internetowe również zwalniają z opłaty za kartę?
W dniu 2017-02-23 o 15:09, Krystek pisze:

Takie szybkie pytanie: czy płatności kartą przez Internet wliczają się
do puli 5 transakcji kartowych w miesiącu, za które następuje zwolnienie
z miesięcznej opłaty za kartę?

Coś przegapiłem?
Wiem o wymogu 200zł (kartą debetową lub kredytową).
Jest jakiś wymóg 5 transakcji?
P.G.

Data: 2017-02-23 11:21:23
Autor: zaqu
W dniu czwartek, 23 lutego 2017 15:34:12 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
> [...]
> z miesięcznej opłaty za kartę?

Coś przegapiłem?
Wiem o wymogu 200zł (kartą debetową lub kredytową).

Od lutego 2017 r. trzeba wykonać 5 transakcji, liczy się teraz jej data wykonania, a nie rozliczenia.
https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debetowe/karta-do-ekonta/

Widzę, że nie jesteś na bieżąco z TPiO mBanku :) To jeszcze dorzucę, że wypłata przy użyciu kartą do 100 zł, jest płatna. Bezpłatnie małe kwoty tylko blikiem.

Data: 2017-02-24 10:26:26
Autor: Piotr Gałka
W dniu 2017-02-23 o 20:21, zaqu pisze:
[...]

Od połowy grudnia nie wyrabiam się (doba za krótka), a kolejne przerwania się nawarstwiają.
TPiO banków wpisuję sobie jako kolejne przerwanie.

O tych 100zł mBank mnie indywidualnie poinformował sms-em bo zdarzyło mi się chyba w grudniu wypłacić z bankomatu 50zł. Czekam na pieniądze i kartę a tu akurat jakaś cholera mi głowę zawraca sms-em :).
P.G.

Data: 2017-02-24 16:50:07
Autor: J.F.
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o8ou81$khv$1@news.chmurka.net...
O tych 100zł mBank mnie indywidualnie poinformował sms-em bo zdarzyło mi się chyba w grudniu wypłacić z bankomatu 50zł. Czekam na pieniądze i kartę a tu akurat jakaś cholera mi głowę zawraca sms-em :).

A tak swoja droga - nie mialo to byc jakos tak, ze klient bedzie informowany o oplacie przez bankomat jeszcze zanim ja poniesie, tak zeby mogl sie zdecydowac ?
To chyba jakis unijny pomysl byl, glownie pod katem bankomatow "obcych".

Wydawalo mi sie, nie weszlo ?

J.

Szybkie pytanie o mBank: płatności kartą - czy transakcje internetowe również zwalniają z opłaty za kartę?