Szybkie pytanko...

Data: 2010-03-28 23:59:54
Autor: Leszczur
Szybkie pytanko...
On 28 Mar, 22:18, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Dlaczego Pacers przez 10 ostatnich dni tak drastycznie zmniejszyli swoje
szanse na pick w Top3 tegorocznego draftu?

Bo rozpoczeła się sprzedaż karnetów na przyszły rok.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-31 15:52:12
Autor: wiLQ
Szybkie pytanko...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dlaczego Pacers przez 10 ostatnich dni tak drastycznie zmniejszyli swoje
> szanse na pick w Top3 tegorocznego draftu?

Bo rozpoczeła się sprzedaż karnetów na przyszły rok.

No i? Druzyne 20-62 sie odpuszcza, a po taka z 27-55 ustawiaja sie kolejki?
Zwlaszcza, ze w tym pierwszym przypadku jest wieksza szansa, ze zgarnie
sie dobrego rookiego?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-01 03:23:24
Autor: Leszczur
Szybkie pytanko...
On 31 Mar, 15:52, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Bo rozpoczeła się sprzedaż karnetów na przyszły rok.

No i?
Druzyne 20-62 sie odpuszcza, a po taka z 27-55 ustawiaja sie kolejce.

Mozliwe ze nie, ale nie znam sie na marketingu NBA. Poza tym to chyba
dobrze, ze druzyna gra najlepiej jak umie?

Zwlaszcza, ze w tym pierwszym przypadku jest wieksza szansa, ze zgarnie
sie dobrego rookiego?

Pytanie brzmi - co bardziej podnosi sprzedaż - nadzieja na fart w
drafcie, czy realne wygrane?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-01 15:19:07
Autor: wiLQ
Szybkie pytanko...

> No i?
> Druzyne 20-62 sie odpuszcza, a po taka z 27-55 ustawiaja sie kolejce.

Mozliwe ze nie, ale nie znam sie na marketingu NBA. Poza tym to chyba
dobrze, ze druzyna gra najlepiej jak umie?

Przy takich ustawieniach jakie istnieja nie zawsze.
> Zwlaszcza, ze w tym pierwszym przypadku jest wieksza szansa, ze zgarnie
> sie dobrego rookiego?

Pytanie brzmi - co bardziej podnosi sprzedaż - nadzieja na fart w
drafcie, czy realne wygrane?

Jaki znowu fart? Przeciez masz wieksze szanse na dobrego gracza
wybierajac w Top4 niz w Top5-10.

Poza tym czy to nie traktowanie widzow jak idiotow, ze jakas krotka
seria wygranych w okolicach gdzie sie przedluza bilety na przyszly sezon
mialaby przycmic to co grali przez 3/4 sezonu?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-04-01 06:48:29
Autor: Leszczur
Szybkie pytanko...
On 1 Kwi, 15:19, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Mozliwe ze nie, ale nie znam sie na marketingu NBA. Poza tym to chyba
> dobrze, ze druzyna gra najlepiej jak umie?

Przy takich ustawieniach jakie istnieja nie zawsze.

A ja wcale tak nie uwazam. Mysle, ze tankowanie sezonu jest chamstwem
i przynosi duzo wiecej szkody niz pozytku.

> Pytanie brzmi - co bardziej podnosi sprzeda - nadzieja na fart w
> drafcie, czy realne wygrane?

Jaki znowu fart? Przeciez masz wieksze szanse na dobrego gracza
wybierajac w Top4 niz w Top5-10.

Fart i tak jest konieczny. Czy masz 10% szans przy 4 picku, czy 1%
przy 10. Realnie żadna z opcji nie jest na tyle kusząca, żeby psuć
morale drużyny i wkurzać fanów.

Poza tym czy to nie traktowanie widzow jak idiotow, ze jakas krotka
seria wygranych w okolicach gdzie sie przedluza bilety na przyszly sezon
mialaby przycmic to co grali przez 3/4 sezonu?

Pamiętaj, że mówimy tu o Jankesach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-01 07:14:00
Autor: sooobi
Szybkie pytanko...
Poza tym czy to nie traktowanie widzow jak idiotow,

Moze to ze graja do konca na 100% to wlasnie traktowanie kibicow fair.

Szybkie pytanko...