Szybkie pytanko...

Data: 2010-03-29 11:35:16
Autor: Hubertus Blues
Szybkie pytanko...
W dniu 2010-03-28 22:18, wiLQ pisze:

Dlaczego Pacers przez 10 ostatnich dni tak drastycznie zmniejszyli swoje
szanse na pick w Top3 tegorocznego draftu?

Też nad tym dumałem. Grają niewytłumaczalnie dobrze. Do PO szans praktycznie nie mają więc na grzyba im te parę wygranych więcej? Czy to zależność kalendarza? W sumie pokonali u siebie i Bobcats, i Thunder, i Jazz.
Bezsensowny, bo spóźniony, pokaz siły.

A może degrengolada Raptors tak ich zmotywowała?
;)

Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."

Data: 2010-03-29 03:31:08
Autor: Leszczur
Szybkie pytanko...
On 29 Mar, 11:35, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Też nad tym dumałem. Grają niewytłumaczalnie dobrze. Do PO szans
praktycznie nie mają więc na grzyba im te parę wygranych więcej?

A moze po prostu nie każda akcja w koncowce sezonu jest sterowana
przez GM'a?
Przecież Bird to facet z charakterem i nie kazałby przegrywać tylko po
to, żeby zwiększyć szanse na wzięcie w drafcie Demarcusa Cousinsa. Juz
predzej wolalby miec nizszy pick niż ryzykowac z kolejnym head-
casem :-)

Czy to zależność kalendarza? W sumie pokonali u siebie i Bobcats, i Thunder, i
Jazz. Bezsensowny, bo spóźniony, pokaz siły.

Graja tak jak moga najlepiej. Tyle. Akurat zlozylo sie tak, ze wygrali
kilka spotkan. I dobrze, bo wlasnie rozpoczela sie akcja sprzedazy
biletow na kolejny sezon.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-29 13:24:30
Autor: Hubertus Blues
Szybkie pytanko...
W dniu 2010-03-29 12:31, Leszczur pisze:
[...]

I dobrze ;P

[...]

Kupa świetnych i wybitnych karier w NBA nie zaczynała się od pierwszego numeru draftu. Powiem więcej, wiele karier koszykarskich kończyło się wraz z numerem pierwszym draftu.
Wysoki wybór w drafcie to przede wszystkim wolny wybór a nie gwarancja sukcesu w wyborze. W końcu Jordana też nie wzięli z jedynką

[...]

I w tym kolejnym sezonie znowu pod koniec będzie szansa na niedługi winning streak?
;)

Data: 2010-03-29 04:47:35
Autor: Leszczur
Szybkie pytanko...
On 29 Mar, 13:24, Hubertus Blues <hbe...@poczta.onet.pl> wrote:

> A moze po prostu nie każda akcja w koncowce sezonu jest sterowana
> przez GM'a?

I dobrze ;P

A jakże! :-)

> [...]
> casem :-)

Kupa świetnych i wybitnych karier w NBA nie zaczynała się od pierwszego

Nom. Na przykład moja w NBA2K10. Undrafted, ale w drugim sezonie juz
MVP ligi :-D

Powiem więcej, wiele karier koszykarskich kończyło się wraz z numerem pierwszym draftu.

Mała analiza na 82games.com typu "pick vs performance" pokazuje, że
jednak opłaca się mieć pick w Top5.
http://82games.com/nbadraftpicks.htm

Wysoki wybór w drafcie to przede wszystkim wolny wybór a nie gwarancja
sukcesu w wyborze. W końcu Jordana też nie wzięli z jedynką

Ale zawodnicy wzięci przed nim też nie byli leszczami.

> [...]
> biletow na kolejny sezon.

I w tym kolejnym sezonie znowu pod koniec będzie szansa na niedługi

Na pewno bedzie wieksza gdy wypuszcza karnety na 2011-12 :-)
Pacers przede wszystkim potrzebują gwiazdy. Bo Granger - z całym
szacunkiem dla jego talentu - to ciepłe kluchy i nieco lepsza w
obronie wersja Bena Gordona. Więc teoretycznie powinni zatankować. Ale
z drugiej strony czy Wall, albo Turner byliby tego typu zawodnikiem?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-03-31 20:29:24
Autor: wiLQ
Szybkie pytanko...
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Kupa świetnych i wybitnych karier w NBA nie zaczynała się od pierwszego
> numeru draftu.

Nom. Na przykład moja w NBA2K10. Undrafted, ale w drugim sezonie juz
MVP ligi :-D

ROTFL, a ile cali wzrostu sobie dodales? Czy grasz przy swoich warunkach? ;-)

> [...]

Mała analiza na 82games.com typu "pick vs performance" pokazuje, że

Ergo trzeba ponowic pytanie odnosnie Pacers, dlaczego swiadomie
oslabiaja swoje przyszloletnie sklady.

[...]

Haczyk tkwi w tym, ze Pacers graja jakby byli pewnie, ze nie.
Dotyczy to rowniez reszty Top5.

--
pzdr
wiLQ