Szybkie rozwiązanie dla swoich problemów finansowych

Data: 2015-04-18 22:32:48
Autor: Joschi
Szybkie rozwiązanie dla swoich problemów finansowych
"Fernandes Mélodie" <melodiefe622@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:14dcdfb7-b0e6-4a6c-aba7-ebdfeb8ec180googlegroups.com...
Pan / Pani na nie zaprzeczył na Bank bo twój kredyt jest
nie spełnia ich norm? Czy marzenia o posiadaniu własnego domu
ale ci odmówiono kredytu ze względu na wysoki wskaźnik lub
niewystarczające kredyt?

Tylko idiota i tępy niewolnik buduje i żyje na kredyt i łoży potem całe życie na Żydów...
Najpierw zarób, oszczędzaj, a potem żyj za swoje i buduj...

Data: 2015-04-18 15:05:02
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 18 kwietnia 2015 22:32:49 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Najpierw zarób, oszczędzaj, a potem żyj za swoje i buduj...

Ja pierdole Joschi ze spamerską maszyną gada.

Data: 2015-04-19 00:25:44
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:63c9be1c-6b09-4cf0-9cbe-9027ca99f745googlegroups.com...
> [...]

życie na Żydów...
Najpierw zarób, oszczędzaj, a potem żyj za swoje i buduj...

Ja pierdole Joschi ze spamerską maszyną gada.

A skąd miałem wiedzieć? Zobaczyłem nową wiadomość, jestem po paru piwach i odpisałem nie wgłębiając się w treść i nadawcę...

Szybkie rozwiązanie dla swoich problemów finansowych